Muistakaapa se, että tutkimusten mukaan narsistia
Ärsyttää muiden onnelliset päivitykset.
Itse päivitän onnellista pitkästä liitostani. Olen oikeasti onnellinen miehestäni. Yhdessä oltu 20 v. Kysypäs itseltäsi, MIKSI onnellinen päivitys närästää? Miksi et voi iloita toisen onnesta. Joku voi feikata onneaan facessa, mutta suurin osa on myös irl. Miksi helvetissä kukaan hehkuttaisi paskaa puolisoa netissä?
Kommentit (70)
Narsuja tai perisuomalaisia kateellisia akkoja, joilla paska liitto. Ja ne on tätä aloitusta alapeukuttaneet
Miksei ihmiset voi ymmärtää, ettei toisten onni ole heiltä itseltään pois?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:00"]Miksei ihmiset voi ymmärtää, ettei toisten onni ole heiltä itseltään pois?
[/quote]
Koska kateus
No kyllä muakin harmittaa joskus noi ihgu-ällö-päivitykset, kateellinen en ole kun ei tartte, en viitsi itse hehkuttaa asioita, on mun mielestä epäkohteliasta koska tiedän ettei kaikilla kavereillani mene niin hyvin liitoissaan tai sitä oikeaa ole edes löytänyt, lesoilu on rumaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:33"]
Jokainen itsekäs mulkku ei ole narsisti. On vain ihan oikeasti myös ylimielisiä kusipäisiä mulkeroita ilman mitään persoonallisuushäiriötä. Mua vituttaa apinat, jotka "diagnosoivat" jokaisen epämiellyttävän ihmisen narsistiksi.
[/quote]
Just näin. Itsekin oikean narsistin kanssa vuosia kärvisteltyäni ja eron jälkeen sitä samaa helvettiä jatkettuani varon käyttämästä narsisti-kuvausta tavallisista mulkvisteista. Fakta on, että kaikki kusipäät eivät ole narsisteja mutta kaikki narsistit ovat kusipäitä.
Ja aloitukseen sanoisin erästä toista tämän ketjun kirjoittajaa kompaten, että eikö ne parisuhteen jutut nyt saakeli soikoon ole intiimejä, kahden välisiä juttuja? Tarviiko niistä ihanista tunteista ja tapahtumista aina todistella koko maailmalle? Mikä ihmeen ilmiö tää oikein on - ei paljoa eroa persekuvien jakamisesta....
Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:17"]
Jokainen itsekäs mulkku ei ole narsisti. On vain ihan oikeasti myös ylimielisiä kusipäisiä mulkeroita ilman mitään persoonallisuushäiriötä. Mua vituttaa apinat, jotka "diagnosoivat" jokaisen epämiellyttävän ihmisen narsistiksi.
[/quote]
Just näin. Itsekin oikean narsistin kanssa vuosia kärvisteltyäni ja eron jälkeen sitä samaa helvettiä jatkettuani varon käyttämästä narsisti-kuvausta tavallisista mulkvisteista. Fakta on, että kaikki kusipäät eivät ole narsisteja mutta kaikki narsistit ovat kusipäitä.
Ja aloitukseen sanoisin erästä toista tämän ketjun kirjoittajaa kompaten, että eikö ne parisuhteen jutut nyt saakeli soikoon ole intiimejä, kahden välisiä juttuja? Tarviiko niistä ihanista tunteista ja tapahtumista aina todistella koko maailmalle? Mikä ihmeen ilmiö tää oikein on - ei paljoa eroa persekuvien jakamisesta....
[/quote]
Vähän niin kuin massiiviset häät - tuntuu että parisuhde ei ole itseä varten vaan muille tarkoitettu teatteri esitys.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:02"]No toisilla voi kyllä olla ihan perinteinen kateus. Tartte taas mitään narsismia etsiä syyksi. Itseäni ärsyttää sellaisten ihmisten superjeesauringonpaisteelämäonmahtavaa -päivitykset, kun tiedän että ovat samalla melkein veitsi kädessä viiltelemässä ranteita auki vessassa. Jos ei voi päivittää reilusti sairaudestaan, niin sitten olkoot päivittämättä mitään. Feikki ärsyttää, oli se sitten kasvokkain tai netissä. [/quote] Mutta suurimmalla osalla on irl myös sitä onnea, mitä face näyttää
[/quote]
No eikös ne tutkimukset, joista uutisoitiin kertoneet ihan toista...? Että mitä tylsempää sitä enemmän somettaa ja ne, jotka on elämäänsä kaikkein onnellisimpia ei päivitä niin aktiivisesti. Muistaako kukaan, varmaan vuoden sisään julkaistiin?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:02"]No toisilla voi kyllä olla ihan perinteinen kateus. Tartte taas mitään narsismia etsiä syyksi. Itseäni ärsyttää sellaisten ihmisten superjeesauringonpaisteelämäonmahtavaa -päivitykset, kun tiedän että ovat samalla melkein veitsi kädessä viiltelemässä ranteita auki vessassa. Jos ei voi päivittää reilusti sairaudestaan, niin sitten olkoot päivittämättä mitään. Feikki ärsyttää, oli se sitten kasvokkain tai netissä. [/quote] Mutta suurimmalla osalla on irl myös sitä onnea, mitä face näyttää
[/quote]
No eikös ne tutkimukset, joista uutisoitiin kertoneet ihan toista...? Että mitä tylsempää sitä enemmän somettaa ja ne, jotka on elämäänsä kaikkein onnellisimpia ei päivitä niin aktiivisesti. Muistaako kukaan, varmaan vuoden sisään julkaistiin?
[/quote]
Ja tutkimus pätee kaikkiin? Älä jaksa kateellinen paska
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista.
[/quote]
Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:17"]
[/quote]
[/quote]
Vähän niin kuin massiiviset häät - tuntuu että parisuhde ei ole itseä varten vaan muille tarkoitettu teatteri esitys.
[/quote]
Ap tuskin päivittää INTIIMEJÄ. Ja hällä on 30 kaveria facessa. Kyllä voi närästää toisten onni....
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:55"]
Ärsyttää muiden onnelliset päivitykset. Itse päivitän onnellista pitkästä liitostani. Olen oikeasti onnellinen miehestäni. Yhdessä oltu 20 v. Kysypäs itseltäsi, MIKSI onnellinen päivitys närästää? Miksi et voi iloita toisen onnesta. Joku voi feikata onneaan facessa, mutta suurin osa on myös irl. Miksi helvetissä kukaan hehkuttaisi paskaa puolisoa netissä?
[/quote]
Kenties siksi, että pyrit sanomaan ja pitämään päivityksilläsi itseäsi onnistuneempana, joten kukahan se narsisti on?
Minä en koe onnestani tarpeelliseksi kertoa kenellekään, se on sinänsä onnellisuutta eikä muiden tarvitse siihen yhtyä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:55"]
Ärsyttää muiden onnelliset päivitykset. Itse päivitän onnellista pitkästä liitostani. Olen oikeasti onnellinen miehestäni. Yhdessä oltu 20 v. Kysypäs itseltäsi, MIKSI onnellinen päivitys närästää? Miksi et voi iloita toisen onnesta. Joku voi feikata onneaan facessa, mutta suurin osa on myös irl. Miksi helvetissä kukaan hehkuttaisi paskaa puolisoa netissä?
[/quote]
Kenties siksi, että pyrit sanomaan ja pitämään päivityksilläsi itseäsi onnistuneempana, joten kukahan se narsisti on?
Minä en koe onnestani tarpeelliseksi kertoa kenellekään, se on sinänsä onnellisuutta eikä muiden tarvitse siihen yhtyä.
[/quote]
Minä en tällaista kuvaa saanut yhtään. Mutta olenkin empaattinen enkä katkera kuten sinä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
Ap vaikutti minusta vaan iloiselta ja onnelliselta. Sinä käänsit asian päälaelleen kateuksissasi.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se
[/quote]
Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se
[/quote]
Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D
[/quote]
Olet aina sairas? Minä en päivitä silloin kun olen sairas.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"]
[/quote]
[/quote]
Pässi. Tuskin kukaan silloin päivittää että ihanaa on 40 kuumetta ja paska lentää. Minä en päivitä silloin mitään. En piruuttanikaan anna kateellisille narsuille onnen tunnetta toisten sairauksista.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se [/quote] Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D [/quote] Olet aina sairas? Minä en päivitä silloin kun olen sairas.
[/quote]
Tuota, luepa nyt ajatuksella. En siis ymmärrä, että jollakin päivittäin päivittävällä voi olla kaikki joka kerta loistavasti. Sairauksista ei tarvitse kertoa, mutta on outoa että silloinkin hehkuttaa, kuinka hienosti menee. Minäkään en päivitä, kun olen sairas.
Tämän paremmin en osaa viereen piirtää.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:22"]Lähinnä ihmetyttää ne ihmiset, joilla on aina kaikki ihan helvetin hyvin, siis päivittäin. Se ei nimittäin ole mahdollista. [/quote] Kaikki eivät halua päivittää esim. Sairauksistaan. Hyväksy se [/quote] Ei tarvitsekaan, en minäkään sairauksistani päivitä. Mutta silloin en hehkuta myöskään, kuinka hienosti kaikki on :D [/quote] Pässi. Tuskin kukaan silloin päivittää että ihanaa on 40 kuumetta ja paska lentää. Minä en päivitä silloin mitään. En piruuttanikaan anna kateellisille narsuille onnen tunnetta toisten sairauksista.
[/quote]
Huoh. Olin alleviivannutkin teitä varten sanan aina. Eli toisin sanoen päivittäin tai useamman kerran päivässä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:31"]Tästähän on tehty tutkimuksiakin, mutta ne jotka hehkuttavat koko ajan esim. perhe- tai parisuhdeonnean muun muassa SoMe-päivityksillä harvoin sitä oikeasti ovat. Miksi satoja FB-kavereitani edes kiinnostaisi lukea, että postailisin "Rakastan sinua!"-juttuja aikuisena ihmisenä mieheni seinälle? Hän sanoo sen minulle suoraan ja minä hänelle. [/quote] Mun mies ei ole facessa. Että en ole kirjoita hänen seinälleen mitään, koska sitä ei ole :) Ap
[/quote]
http://www.iltalehti.fi/digi/2012080715927705_du.shtml :D
[/quote]
Tiedän monia fiksuja ja empaattisia, jotka eivät ole facessa.