Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kanssa riita laihdutuksesta!

Vierailija
26.01.2015 |

Eli aloitin tuon tässä kuussa alkaneen Superdieetin. Olen ihan normaalilokoinen, mutta ottanut tässä lisämassaa ja nehän eivät kauaa tässä kehossa makaa!!

Menin käymään lauantaina ystävälläni, jonka olen tuntenut lapsuudesta. Kerroin hänelle, että aloitin SD:n. Kaveri on ollut hänkin SD:llä joskus, ajattelin että saisin ns. vertaistukea. Kaveri on munia isokokoisempi.

Kaverin reaktio yllätti minut täysin! Hän suorastaan kalpeni raivosta ja aloitti mitä vittua -janktuksen. Sitten alkoi kertoa, että koko ajan on nälkä ja paskakin on vihreää. Sanoin että aijaa.

Kaiken huippu, kaveri halusi mäkkäriin syömään kun mentiin ajajelemaan! Hampparin saatuaan löyhytyeli sitä minua pääni ja kuseli että mmmm maistuisiko?! Teki mieli kehottaa hänet tunkemaan se hampUrpilainen anneliinsa.

Onko tällainen aito ystävä?! Miksei hän voi tukea minua?? Miten voisin auttaa ystävää, jolla on kai sitten paja olla itsessään. :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:55"]Hei kiuros kaikille kommenteistanne!! Ensinnäkin mua ei haittaa noi kurjoitusvirheistä kuittailut. Jos ne tuo jollekin iloa, niin mäkin saan siitä positiivisia enetgioita!! Ehkä oon vähän tämmönen oman elämäni Jutta, laita hyvää eteenpäin narujen muodossa :)) ja tosiaan kova duetto päällä ja aivoista rasvat vähissä, siksi nää hassut jutut ja onhan mä maitorahkaakin syönyt ;)

Silti ton kaverin suhteen kaipaan neuvoa. Sydän itkee verta kun luulin että hän on tukeva kaveri. Pitääkö Nut sanoa vaan goodbye? Mitä tehdä :(
[/quote]

Siis hänhän nimenomaan on tukeva kaveri. Laihdutuksessa epäonnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme