Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kanssa riita laihdutuksesta!

Vierailija
26.01.2015 |

Eli aloitin tuon tässä kuussa alkaneen Superdieetin. Olen ihan normaalilokoinen, mutta ottanut tässä lisämassaa ja nehän eivät kauaa tässä kehossa makaa!!

Menin käymään lauantaina ystävälläni, jonka olen tuntenut lapsuudesta. Kerroin hänelle, että aloitin SD:n. Kaveri on ollut hänkin SD:llä joskus, ajattelin että saisin ns. vertaistukea. Kaveri on munia isokokoisempi.

Kaverin reaktio yllätti minut täysin! Hän suorastaan kalpeni raivosta ja aloitti mitä vittua -janktuksen. Sitten alkoi kertoa, että koko ajan on nälkä ja paskakin on vihreää. Sanoin että aijaa.

Kaiken huippu, kaveri halusi mäkkäriin syömään kun mentiin ajajelemaan! Hampparin saatuaan löyhytyeli sitä minua pääni ja kuseli että mmmm maistuisiko?! Teki mieli kehottaa hänet tunkemaan se hampUrpilainen anneliinsa.

Onko tällainen aito ystävä?! Miksei hän voi tukea minua?? Miten voisin auttaa ystävää, jolla on kai sitten paja olla itsessään. :(

Kommentit (41)

21/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli kaverilla on lapsi koska hän perheenreikä.

Vierailija
22/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipas kirjoitusvirheet mut hyvälle tuulelle, hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="26.01.2015 klo 17:20"]Kuka tää Anneli on? Kaveri lapsi? Siksikö hän on läski kun on lisääntynyt? En ymmärrä.
[/quote]

Anneli=anaali. Sorry kaikki Suomen Anneli! T. Apua ja ap oli myös 19,17 ja 16

Vierailija
24/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:23"]Kaerisi on ihan oikeasssa. Millään super tai hyper tai ylipäänsä erityisill dieeteillä ei laihdu eikä laihana pysy. Meneeain aineenvaihdunta sekaisin jaterveyd entistä huonommaksi. Oikeasti tarviit sellaisen ruokavalion ja liikuntatottumukset, että voit ylläpitää niitä koko loppuikäsi.
[/quote]

Turha bäkistä, fitness on tullut jäädäkseen t. Ap

Vierailija
25/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="26.01.2015 klo 17:23"]Ahaa. Eli kaverilla on lapsi koska hän perheenreikä.
[/quote]

Sun kommentissa ei ole mitään järkeä:)

Vierailija
26/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 . Ap

Vierailija
27/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tätä ketjua hauska lukea näin kuumehouruissa :D

Vierailija
28/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kirjoita lisää. En muista koska olisin nauranut näin paljon. :D

Vierailija
29/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa. Olipa hauska aloitus. Mitäs jos ap tarkaistaisit oikeinkirjoituksen ennen kuin lähetät sen, niin joku vois ottaa sut tosissaankin.

Vierailija
30/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:29"]

Voi ap, kirjoita lisää. En muista koska olisin nauranut näin paljon. :D

[/quote]

Komppaan, kiva nauraa välillä kirjoitusvirheille, sorry! Perheenreikää, hamUrpilaista ym. :D

Kerro enemmän aiheesta, siksikin, että kinnostaa ja myös meidän vahingoniloisten iloksi :)

Vierailija
31/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:31"]Hahahaa. Olipa hauska aloitus. Mitäs jos ap tarkaistaisit oikeinkirjoituksen ennen kuin lähetät sen, niin joku vois ottaa sut tosissaankin.
[/quote]
Shame on you!!!! Aplla voi olla vaikka lukihäiriö, tekeekö se hänestä vähemmän oikeutetun tänne vaavipalstalle kirjoitteluun

Vierailija
32/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiuros kaikille kommenteistanne!! Ensinnäkin mua ei haittaa noi kurjoitusvirheistä kuittailut. Jos ne tuo jollekin iloa, niin mäkin saan siitä positiivisia enetgioita!! Ehkä oon vähän tämmönen oman elämäni Jutta, laita hyvää eteenpäin narujen muodossa :)) ja tosiaan kova duetto päällä ja aivoista rasvat vähissä, siksi nää hassut jutut ja onhan mä maitorahkaakin syönyt ;)

Silti ton kaverin suhteen kaipaan neuvoa. Sydän itkee verta kun luulin että hän on tukeva kaveri. Pitääkö Nut sanoa vaan goodbye? Mitä tehdä :(

Vierailija
33/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
34/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa?

Vierailija
35/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:00"]Mikä sua vaivaa?
[/quote]

Mikä sua vaivaa herra perunaaaa?? T. Ap

Vierailija
36/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa, ap, jo lopettaa. Vitsi huomattiin ja se meni perille. Jos nyt vielä jatkat, niin se on huonoa huumoria :)

Vierailija
37/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita trolleja pitkään aikaan, kiitti ap :D

Vierailija
38/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:07"]Parhaita trolleja pitkään aikaan, kiitti ap :D
[/quote]

Kiitos! Mun eka. Joskus vielä palaan. Nyt, hyvästi. T. Ap

Vierailija
39/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:55"]

Hei kiuros kaikille kommenteistanne!! Ensinnäkin mua ei haittaa noi kurjoitusvirheistä kuittailut. Jos ne tuo jollekin iloa, niin mäkin saan siitä positiivisia enetgioita!! Ehkä oon vähän tämmönen oman elämäni Jutta, laita hyvää eteenpäin narujen muodossa :)) ja tosiaan kova duetto päällä ja aivoista rasvat vähissä, siksi nää hassut jutut ja onhan mä maitorahkaakin syönyt ;) Silti ton kaverin suhteen kaipaan neuvoa. Sydän itkee verta kun luulin että hän on tukeva kaveri. Pitääkö Nut sanoa vaan goodbye? Mitä tehdä :(

[/quote]

Kiitos ap kun jaksoit vielä meitä ilahduttaa :D

Vierailija
40/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihra-Anne on kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi