Masentaa, koska olen jo 24v sinkkunainen enkä varmaan ikinä löydä miestä
Kommentit (66)
Ja turha sitten kenenkään tänne laittaa mitään sähköpostiosoitettaan yms. ei niihin kukaan koskaan laita viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku teistä 36-vuotiaan poikaystävän? Sellaisen nuorekkaan ja komean? Ai ei? No eipä tietenkään. Taas yksi yksinäinen ilta edes, kiitti hirveesti.
Menit nuorentumaan vuodella.
Tsot, tsot Allu . . .
36 v mies haluaa myös parisuhdetta. En kelpaa naisille. Tässä numero
046-9417643
Vierailija kirjoitti:
36 v mies haluaa myös parisuhdetta. En kelpaa naisille. Tässä numero
046-9417643
Kaikki vapaat sinkut saa ottaa yhteyttä. Komea pitkä mies olen. Lähetää treffeille.
No nyt jakasin. Mitä sitte? Ei kukaa nainen koskaa ota yhteyttä
Sama itselläni aikoinaan. Ällötti, kun ainoa minusta kiinnostunut ukko oli minua 21 vuotta vanhempi. Tyydyin sit häneen. Mies oli onneksi nuorekas, mutta olin silti katkera.
Ei naisia nykyää kiinnosta mikään. Pysykää ikisinkkuna vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia nykyää kiinnosta mikään. Pysykää ikisinkkuna vaan.
Musta ei kiinnostu edes tavallinen ruma pullukka.
Täytyy sanoa että ärsyttää tämmöiset aloitukset kun nuori ihminen sanoo ettei koskaan löydä ketään. Tule sitten vinkumaan vasta kun olet yli 40 ja ollut yksin lähemmäs kymmenen vuotta.
Voin sanoa että sitten se vasta tuntuukin kun olet vuosikausia yrittänyt löytää eikä mikään juttu jatku pidempään eikä kelpaa loppuelämän kumppaniksi kenellekään.
Seki haluaa komean sporttisen status miehen.
Kuula ei kelpaa heikkolahjainen lievästi kehitysvammainenkaa naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etsit? Aloitetaan siitä.
Luotettavaa ja fiksua miestä, about oman ikäistä
Etkä etsi. Sinä etsit renttua, joka tarjoaa jännitystä ja joskus jopa turpakäräjät.
Täällä olisi sulle 32v sinkkumies :)
Laihdutin normaaliksi ja heti löysin ihanan miehen. Ikä25v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tismalleen sama, tosin että haluaisin naisen. Eipä tässä auta muu kuin hyväksyä ikisinkkuus koska näin iäkkäänä on turhaa enää haaveilla kumppanin löytämisestä. Rip
M25
...iäkkäänä...? Mun isä on 56v, ja löysi just uuden mukavan naisystävän badoo-sovelluksesta. Lopeta nyt hyvä mies tuollaiset puheet, kaikenikäiset pariutuu ja kaikenikäisissä ihmisissä on sinkkuja/eronneita tms.
24? Anna mun nauraa. :-D Olet hyvin nuori.
Monikaan ei sitoudu vakituisemmin vielä parikymppisenä. Toki jotkut niin tekevät, mutta eivät läheskään kaikki.
Jos lähipiirissä kaikki ovat parisuhteessa niin herkästi ajautuu luulemaan olevansa ainoa ikisinkku joka on porukan ulkopuolella. Todellisuudessa aika moni vielä sinun iässä opiskelee, juhlii, etsii itseään ja vaihtaa paikkakuntaa. Elämä ei välttämättä ole kovin vakiintunutta, vaan ihminen seikkailee ja haluaa etsiä mahdollisimman paljon kokemuksia elämästä.
On helppoa murehtia sitä mitä ei ole. Pystyisitkö nauttimaan elämästäsi? Sinkkuudessahan on paljon monen positiiviseksi kokemia puolia. Yritä rentoutua asian suhteen. Monestihan sanotaan että rakkaus löytyy juuri silloin kun sitä ei osaa odottaa.
Minä haluan!
N28