Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa, koska olen jo 24v sinkkunainen enkä varmaan ikinä löydä miestä

Vierailija
10.11.2021 |

Elämä tuntuu pahalta :(

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tismalleen sama, tosin että haluaisin naisen. Eipä tässä auta muu kuin hyväksyä ikisinkkuus koska näin iäkkäänä on turhaa enää haaveilla kumppanin löytämisestä. Rip

M25

Vierailija
22/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän olemme jo vuosia yrittäneet varoitella teitä että M G T O W leviää. Ette suostu vieläkään sitä uskomaan, vaikka näette sen itsekin.

Pliis käännytä Allu!

Kuka on Allu?

Toi joka spämmää tänne en saa ketään ketjuja. Laitoin yhteen oikein oman kuvankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele olevasi 42 v sinkku. Tuntuuko jo paremmalta?

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
24/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tismalleen sama, tosin että haluaisin naisen. Eipä tässä auta muu kuin hyväksyä ikisinkkuus koska näin iäkkäänä on turhaa enää haaveilla kumppanin löytämisestä. Rip

M25

Mikä vaikeus sulle ja tolle Allulle on tilata ne vitosen liput? Mee Ryan-Air sivulle.

Vierailija
25/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän olemme jo vuosia yrittäneet varoitella teitä että M G T O W leviää. Ette suostu vieläkään sitä uskomaan, vaikka näette sen itsekin.

Pliis käännytä Allu!

Kuka on Allu?

Toi joka spämmää tänne en saa ketään ketjuja. Laitoin yhteen oikein oman kuvankin.

Laitoin = laittoi

Vierailija
26/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielenkiintoista, miten juuri parisuhteista saa niin hedelmällisiä provoja. No, ennen sai - nythän nämä ovat samaa väsynyttä kuraa, ja näyttävät ihmiset jonkin verran oppineet. Tosin täällähän kukaan ei enää juuri ole vakavissaan, sekin varmaan vaikuttaa.

Kuitenkin mietin joskus, että miksi juuri sinkkuudesta. Ehkä se on vain se, että vastauksia tulee vähällä vaivannäöllä. Ehkä takana on aitoa huolta suhteista. Olisi mielenkiintoista nähdä joku minidokumentti tms. näistä trolleista :D

Vierailija
27/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hampaat.......

Kaikilla parisuhteessa olevilla on täydelliset hampaat? En jaksa uskoa.

Vierailija
28/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni pariutuu vakituiseen suhteeseen ja perustaa perheen vasta yli kolmekymppisenä. Itsekin todennäköisesti kuulun tähän kategoriaan, koska oma pitkä parisuhde kariutui hiljattain ja ikää alkaa olla viittä vaille 30.

24- Vuotias on todella nuori. 30- Vuotiaskin on vielä nuori. 40- Vuotiaskin voi olla nuorekas, mutta tuossa iässä lapset olis kyllä jo hyvä olla olemassa tai ainakin yrittää aluille heti suhteen löydyttyä. 

Vierailija
29/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy mullekaan miestä...en kiinnosta ketään.

N24

Vierailija
30/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös mietin että mikä tää Allu on mikä tuntuu olevan jokaisessa ketjussa.

Mutta aiheeseen.

Sinkkuus on nykyisin varsin yleistä, osa elää koko elämänsä sinkkuna ja monet elää useissa parisuhteissa elämänsä aikana ja vain harvoilla on yksi pitkä parisuhde mikä kestää loppuelämän ajan. Eli älä ap ole huolissasi.

Jos näytät hyvälle ja sinulla ei ole mt-ongelmia niin kumppanin/kumppaneita kyllä löydät vielä.

Vierailija
31/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis käännytä Allu!

Kuka on Allu?

Oikeesti? Hitsi en nähny. Minkä näkönen oli?

Vierailija
32/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi joku muu tavoite. Parisuhde tulee jos on tullakseen, mutta elämän tuhlaaminen sen puuttumisen murehtimiseen on typerää. Toisaalta ymmärrän kyllä tunteen, sillä olen itsekin sinkku, mutta jos minulla olisi perhe niin monet tekemäni asiat olisivat jääneet kokematta.

N41

Vierailija
33/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 24, joten kyllä sinä löydät vielä, kunhan annat miehille mahdollisuuden ja vaikka vuosia tulee lisää, koskaan ei ole myöhäistä. Minäkin löysin 17 v itseäni nuoremman naisen ja olen sentään jo 45 v mies.

Vierailija
34/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Alluhan on ainakin viisi vuotta etsinyt naista, itkenyt ja ulissut vähän joka foorumilla.

Allu on 37, omien sanojensa mukaan komea, pitkä sinisilmäinen. Vähän kaljamahaa, ylipainoa noin 10 kiloa ja kaljuuntuu. On heikkolahjainen ja kärsii erinäisistä psyyken ongelmista.

Ihmettelee  kun ei kelpaa"edes rumalle ja lihavalle." Tämä mies olisi varmasti haltioissaan kun kaikki nämä naiset jotka täällä valittaa ottaisivat yhteyttä!

Harmi kun ei ole tullut otettua ylös puhelinnumeroa. Sen Allu on täällä julkistanut jo useampaan kertaan,

Allulla oli pitkä ketju täällä taas aiakaisemmin illalla, nyt näkyy olevan taas poistettu. Kyllä se sieltä varmasti taas esiin putkahtaa, pitäkää silmällä mutta pitäkää myös kiirettä, ne poistetaan aina aika äkkiä.

Olisihan se mukava päästä vaikka tanssimaan Allun häitä! :D

Vierailija
35/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se Allu komee? Tosiaan mä huomasin, että oli puh.numeronsa julkaissut tänään keskusteluunsa. Sekä ketju on jo hävinnyt?

Vierailija
36/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi ikää tulee ensi kuussa täyteen 28-vuotta.

Mä oon 94 syntyny eli vuoden nuorempi. Ja ei oo ketään edelleenkään.....:( Haaveet perheestä ja lapsista kannattaa varmaan jo hylätä ja keskittyä täysillä uraan?

N27

Sinkkuus on loistavaa aikaa kehittää itseään esim. poistamalla negatiiviset ajattelutavat ja esimerkiksi lukemalla kirjoja lastenkasvatuksesta jo vanhemmuus on unelmissa. Lisäksi kannattaa tosiaan keskittää energia vaikkapa uraan, siitä on hyötyä sinulle, yhteiskunnalle ja työpaikallesi.

T. N28 sinkku, joka aikoo äidiksi mutta myös saada palkankorotuksen ja ylennyksen, kasvattaa osakesalkkua, ostaa asunnon, matkustaa, pitää hauskaa, mennä terapiaan, kuntoilla ja kehittyä kokkina.

Vierailija
37/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi ikää tulee ensi kuussa täyteen 28-vuotta.

Mä oon 94 syntyny eli vuoden nuorempi. Ja ei oo ketään edelleenkään.....:( Haaveet perheestä ja lapsista kannattaa varmaan jo hylätä ja keskittyä täysillä uraan?

N27

Sinkkuus on loistavaa aikaa kehittää itseään esim. poistamalla negatiiviset ajattelutavat ja esimerkiksi lukemalla kirjoja lastenkasvatuksesta jo vanhemmuus on unelmissa. Lisäksi kannattaa tosiaan keskittää energia vaikkapa uraan, siitä on hyötyä sinulle, yhteiskunnalle ja työpaikallesi.

T. N28 sinkku, joka aikoo äidiksi mutta myös saada palkankorotuksen ja ylennyksen, kasvattaa osakesalkkua, ostaa asunnon, matkustaa, pitää hauskaa, mennä terapiaan, kuntoilla ja kehittyä kokkina.

En haluais sun kaltaista uranaista. Ei tee muuta kuin töitä ja stressaa konttoripolitiikasta!

Vierailija
38/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera 54v täällä taas vastailee itselleen.

Vierailija
39/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku teistä 36-vuotiaan poikaystävän? Sellaisen nuorekkaan ja komean? Ai ei? No eipä tietenkään. Taas yksi yksinäinen ilta edes, kiitti hirveesti.

Vierailija
40/66 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde kestää noin 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän