Masentaa, koska olen jo 24v sinkkunainen enkä varmaan ikinä löydä miestä
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mitä etsit? Aloitetaan siitä.
Luotettavaa ja fiksua miestä, about oman ikäistä
Mehän olemme jo vuosia yrittäneet varoitella teitä että M G T O W leviää. Ette suostu vieläkään sitä uskomaan, vaikka näette sen itsekin.
Sama, paitsi ikää tulee ensi kuussa täyteen 28-vuotta.
Olin tuossa iässä vielä toiveikas. Nyt muutamaa vuotta myöhemmin toivo tuon asian suhteen alkaa olla menetetty.
Amoremi.ee ks. Tallinn, moni käy täällä töissä.Soomes = Suomi
On elämässä muutakin kuin parisuhde.
Tätä tää koooooo teettää kun baariin ei pääse normaalisti joten random sosialisoituminen jää pois meiltä suomalaisilta jotka muutenkin ollaan syrjäänvetäytyviä kuppikunnissamme mulkoilijoita.
Älä viitsi. Minä olen kohta 30v nainen. :) 4 vuotta pian jo sinkkuna eikä miestä näy mailla eikä halmeilla. No, ei se mitään!
Vierailija kirjoitti:
Mehän olemme jo vuosia yrittäneet varoitella teitä että M G T O W leviää. Ette suostu vieläkään sitä uskomaan, vaikka näette sen itsekin.
Pliis käännytä Allu!
Mä löysin 27 vuotiaana, ajattelin vielä 24 vuotiaana että tulen olemaan ikisinkku. Etsin ja etsin mutta kenenkään kanssa ei kolahtanut. Sitten luovutin ja elelin sinkkuna monta vuotta . Sitten 27 vuotiaana tapasin hänet ja ollan vieläkin yhdessä. Ei siis kannata luopua toivosta
Mikä kiire sulla on? Nauti elämästä. Sulla on 10 vuotta ainakin aikaa sinkkuilla ihan rauhassa.
Sanon vähän samantapaisesti kuin edellisen provon(?) kirjoittaneelle 25 vuotiaalle kundille, että 40 vuotiaana vailla kokemusta parisuhteesta haluistani ja toiveistani huolimatta voin voin kuvitela miltä minua noin 15 vuotta kumppania haaveksivasta ja unelmoivasta tuntuu. Mutta voin myös vakuuttaa, että sinkkunankin voi elää ja kokea oman elämänsä monin tavoin arvokkaaksi ja hyväksi; olkoonkin että halu löytää itselleen rakkautta ja se oma rakkain omn myös perin yleisinhimillinen. - En minäkäänole vielä täysin luopunut toivostani
Vierailija kirjoitti:
Sama, paitsi ikää tulee ensi kuussa täyteen 28-vuotta.
Mä oon 94 syntyny eli vuoden nuorempi. Ja ei oo ketään edelleenkään.....:( Haaveet perheestä ja lapsista kannattaa varmaan jo hylätä ja keskittyä täysillä uraan?
N27
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire sulla on? Nauti elämästä. Sulla on 10 vuotta ainakin aikaa sinkkuilla ihan rauhassa.
Outo kommentti. Mitä 10 vuoden jälkeen tapahtuu?
Mä olin 28,5 v kun löysin omani ja eka lapsi kun syntyi olin 33v. Kivasti ehdittiin ollan kahdenkin ja naimisiin mentiin ennen kuin alettiin lasta yrittämään. No lapsia sitten siunaantui peräti 3, joten mikäs kiire sulla on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis käännytä Allu!
Kuka on Allu?
Se on se kun siellä etelässä on vaan niin paljon enemmän naisia kuin miehiä.
Mitä etsit? Aloitetaan siitä.