Kuinka monta A4 sivua sinun CV on?
Kommentit (589)
Ei mulla ole enää ollenkaan CV:tä. Sinne tuli jo parikymppisenä aukko, niin luovutin työnhakuhommien suhteen sitten kokonaan. Ei ole mua varten tuo työelämä ja jatkuva stresssaaminen aukottomuudesta ja muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain työttömät tarvitsevat CV:tä.
Ja koska on työtön, on päivän selvää, että CV on niin paskaa täynnä, ettei sillä työpaikkaa ole saanut.
Miltä tuntuu olla niin paska ihminen,ettei kukaan palkkaa vaikka CV:ssä lukee.. amatimees??
Olipa yksinkertaisesti päätelty. Myös opiskelijat ja valmistumassa olevat tarvii CV:tä. Samoin myös työpaikan vaihtajat eli ne jotka haluaa kehittyä urallaan eli päästä aina parempiin työpaikkoihin.
Onnea vain vasta valmistuneille ja yli vuoden työttöminä lojuneille. Heille riittää varmasti kysyntää. 👍
Joo. Huomaa kyllä että sulla on myös pahoja luetun ymmärtämisen ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska on työtön, on päivän selvää, että CV on niin paskaa täynnä, ettei sillä työpaikkaa ole saanut.
Miltä tuntuu olla niin paska ihminen,ettei kukaan palkkaa vaikka CV:ssä lukee.. amatimees??
Olipa yksinkertaisesti päätelty. Myös opiskelijat ja valmistumassa olevat tarvii CV:tä. Samoin myös työpaikan vaihtajat eli ne jotka haluaa kehittyä urallaan eli päästä aina parempiin työpaikkoihin.
Onnea vain vasta valmistuneille ja yli vuoden työttöminä lojuneille. Heille riittää varmasti kysyntää. 👍
Höpön höpö.
Jos on jo vuoden hakemut töitä, eikä ole kelvannut mihinkään, niin cv:llä saa pyyhkiä perseensä. Pitkäaikais työttömillä taas kaikki tieto taito ja osaaminen on jo niin vanhentunutta, ettei sellaisia kukaan palkkaa IKINÄ. Aina ja ikuisesti työpaikan vaihtajat ovat etulyönti asemassa kun ihmisiä palkataan.
Näyttäisi olevan 44 sivua. Olen yrittänyt pitää sitä lyhyehkönä, koska muuten siitä tulisi varmaan 75-sivuinen.
Vierailija kirjoitti:
Yritän pitää maksimissaan 5 x A3 kokoisena.
Mikä fonttikoko: 40?
Ei mun CV mikään A4 ole. Se on A1 kokoa ja väriltään kirkkaan keltainen. Erottuupa sitten hyvin joukosta. Se on semmoinen pahvinen planssi että pysyy pystyssä. Ei tietenkään mahdu postiin, mutta tulen mukavasti nähdyksi, kun vien jokaiselle hakemalleni työpaikalle erikseen henkilökohtaisesti sen planssin ja totean että "Täs ois mun CV! :)" Hymyn kanssa toki! CV:ssä on sitten tietty listattuna ihan jokainen työpaikka, jossa olen joskus ollut sekä myös harrastukset lapsuudesta alkaen sekä joka ikinen palkinto. Sain mm. hymypoikapatsaan ala-asteella vuonna 1993 sekä tulin paikallisissa yleisurheilukisoissa kolmanneksi vuonna 1991!
Vierailija kirjoitti:
"Itse karsin kyllä pois sellaiset, joilla on vähänkin pidempiä selittämättömiä poissaoloja työelämästä. Ei kotona lusmuilu ole sen coolimpaa nykypäivänä kuin aikaisemminkaan."
Huomaa, että et ole ollut nykyajan työelämässä. Ei siellä ole kellään aikaa tutkailla varttiakaan yhden hakijan CV:tä ja laskeskella vuosia yhteen, että ei kai siellä nyt varmasti ole yhtään aukkoa.
eri
Von Döbeln ratsasti aukkoja katsellen...
"Jos on jo vuoden hakemut töitä, eikä ole kelvannut mihinkään, niin cv:llä saa pyyhkiä perseensä. Pitkäaikais työttömillä taas kaikki tieto taito ja osaaminen on jo niin vanhentunutta, ettei sellaisia kukaan palkkaa IKINÄ. Aina ja ikuisesti työpaikan vaihtajat ovat etulyönti asemassa kun ihmisiä palkataan. "
Ite oon näköjään menettänyt jo mahikset työelämässä. Valmistuin tammikuussa ja en oo vielä hakenut ollenkaan töitä, koska oon halunnut vähän levähtää ja nauttia elämästä. No ei kai siinä sitten. Se on työttömänä sitten loppuikä. Ei ois ehkä kannattanut maisterin papereita hommata.
sivusta
Minulla on 1-sivuinen versio, jossa on koulutukset ja työpaikat viimeisen 20 vuoden ajalta lyhyesti ilman aukkoja ja 2-sivuinen versio, jossa lisäksi mm. stipendit, tunnustukset ja tärkeimmät julkaisut. En ole listannut kesätyöpaikkoja, koska on riittävästi oman alan kokemusta.
Ei noita seeveitä missää oikeissa töissä kysellä, tuolla kun ukko tulee hallin ovelle kysymään töitä niin siinä isketään pilli kouraan ja katotaan saako kelvollista saumaa.
Nää seeveet on näille tuottamattomille julkisen lokkeilijoille, niillehän suurin osa turhista yliopistoistakin on luotu, kukaan yksityinen ei palkkaa akkain tutkijaa, sen enempää kun ugrilaista kurkkulaulu tutkijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpö.
Jos on jo vuoden hakemut töitä, eikä ole kelvannut mihinkään, niin cv:llä saa pyyhkiä perseensä. Pitkäaikais tyött
Kyllä huomaa ettet ole päivääkään tehny oikeeta työtä. Kerran kun oppii oikeeta työtä tekemään ei se taito hävii vaikka olisit vuosia työkkäri masseilla. Jokainen kykenevä tekee kumminkin pimeetä koko ajan vaikkei cv papereissa näkyskään.
Oli kaksi sivua aikanaan kun hain nykyiseen virkaan v. 1999. Sain paikan, enkä sen koommin ole tarvinnut cv:ta. Mutta jos nyt sellaisen joutuisin tekemään niin se olisi ne kaksi sivua + kaksi riviä.
Hah hah. Kyllä se paska mahtuu hyvin yhdelle sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita seeveitä missää oikeissa töissä kysellä, tuolla kun ukko tulee hallin ovelle kysymään töitä niin siinä isketään pilli kouraan ja katotaan saako kelvollista saumaa.
Nää seeveet on näille tuottamattomille julkisen lokkeilijoille, niillehän suurin osa turhista yliopistoistakin on luotu, kukaan yksityinen ei palkkaa akkain tutkijaa, sen enempää kun ugrilaista kurkkulaulu tutkijjaa.
Taisi tulla koulussa lintsattua yhteiskuntaopin ja taloustiedon oppitunnit.
CV on hyvä olla kuin auton huoltokirja. Eli ei aukkoja.
Sivu. Ei siihen ole tarkoitus (aikuisiällä) tet-jaksoja ja kesätöitä tunkea vaan haettavaan työhön liittyvät.
Ja jos olet ylikoulutettu työhön johon haet, jätät sen väikkärin ja muut julkaisut mainitsematta.
Mitä lyhyempi ja sopivampi tulevan työn kannalta, sitä parempi .
Itellä reilu parikymmentä työpaikkaa ollu, niin muutamat on joutunut cvstä jättämään pois, eihän sitä elävä erkkikään jaksa niiden työtehtäviä ruveta lukemaan
Vajaa kolme sivua.
Kymmenen vuotta mahtuu A4:lle, näemmä.