Kuinka monta A4 sivua sinun CV on?
Kommentit (589)
Ei mulla ole enÀÀ ollenkaan CV:tÀ. Sinne tuli jo parikymppisenÀ aukko, niin luovutin työnhakuhommien suhteen sitten kokonaan. Ei ole mua varten tuo työelÀmÀ ja jatkuva stresssaaminen aukottomuudesta ja muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain työttömÀt tarvitsevat CV:tÀ.
Ja koska on työtön, on pÀivÀn selvÀÀ, ettÀ CV on niin paskaa tÀynnÀ, ettei sillÀ työpaikkaa ole saanut.
MiltÀ tuntuu olla niin paska ihminen,ettei kukaan palkkaa vaikka CV:ssÀ lukee.. amatimees??
Olipa yksinkertaisesti pÀÀtelty. Myös opiskelijat ja valmistumassa olevat tarvii CV:tÀ. Samoin myös työpaikan vaihtajat eli ne jotka haluaa kehittyÀ urallaan eli pÀÀstÀ aina parempiin työpaikkoihin.
Onnea vain vasta valmistuneille ja yli vuoden työttöminĂ€ lojuneille. Heille riittÀÀ varmasti kysyntÀÀ. đ
Joo. Huomaa kyllÀ ettÀ sulla on myös pahoja luetun ymmÀrtÀmisen ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska on työtön, on pÀivÀn selvÀÀ, ettÀ CV on niin paskaa tÀynnÀ, ettei sillÀ työpaikkaa ole saanut.
MiltÀ tuntuu olla niin paska ihminen,ettei kukaan palkkaa vaikka CV:ssÀ lukee.. amatimees??
Olipa yksinkertaisesti pÀÀtelty. Myös opiskelijat ja valmistumassa olevat tarvii CV:tÀ. Samoin myös työpaikan vaihtajat eli ne jotka haluaa kehittyÀ urallaan eli pÀÀstÀ aina parempiin työpaikkoihin.
Onnea vain vasta valmistuneille ja yli vuoden työttöminĂ€ lojuneille. Heille riittÀÀ varmasti kysyntÀÀ. đ
Höpön höpö.
Jos on jo vuoden hakemut töitĂ€, eikĂ€ ole kelvannut mihinkÀÀn, niin cv:llĂ€ saa pyyhkiĂ€ perseensĂ€. PitkĂ€aikais työttömillĂ€ taas kaikki tieto taito ja osaaminen on jo niin vanhentunutta, ettei sellaisia kukaan palkkaa IKINĂ. Aina ja ikuisesti työpaikan vaihtajat ovat etulyönti asemassa kun ihmisiĂ€ palkataan.
NÀyttÀisi olevan 44 sivua. Olen yrittÀnyt pitÀÀ sitÀ lyhyehkönÀ, koska muuten siitÀ tulisi varmaan 75-sivuinen.
Vierailija kirjoitti:
YritÀn pitÀÀ maksimissaan 5 x A3 kokoisena.
MikÀ fonttikoko: 40?
Ei mun CV mikÀÀn A4 ole. Se on A1 kokoa ja vÀriltÀÀn kirkkaan keltainen. Erottuupa sitten hyvin joukosta. Se on semmoinen pahvinen planssi ettÀ pysyy pystyssÀ. Ei tietenkÀÀn mahdu postiin, mutta tulen mukavasti nÀhdyksi, kun vien jokaiselle hakemalleni työpaikalle erikseen henkilökohtaisesti sen planssin ja totean ettÀ "TÀs ois mun CV! :)" Hymyn kanssa toki! CV:ssÀ on sitten tietty listattuna ihan jokainen työpaikka, jossa olen joskus ollut sekÀ myös harrastukset lapsuudesta alkaen sekÀ joka ikinen palkinto. Sain mm. hymypoikapatsaan ala-asteella vuonna 1993 sekÀ tulin paikallisissa yleisurheilukisoissa kolmanneksi vuonna 1991!
Vierailija kirjoitti:
"Itse karsin kyllÀ pois sellaiset, joilla on vÀhÀnkin pidempiÀ selittÀmÀttömiÀ poissaoloja työelÀmÀstÀ. Ei kotona lusmuilu ole sen coolimpaa nykypÀivÀnÀ kuin aikaisemminkaan."
Huomaa, ettÀ et ole ollut nykyajan työelÀmÀssÀ. Ei siellÀ ole kellÀÀn aikaa tutkailla varttiakaan yhden hakijan CV:tÀ ja laskeskella vuosia yhteen, ettÀ ei kai siellÀ nyt varmasti ole yhtÀÀn aukkoa.
eri
Von Döbeln ratsasti aukkoja katsellen...
"Jos on jo vuoden hakemut töitĂ€, eikĂ€ ole kelvannut mihinkÀÀn, niin cv:llĂ€ saa pyyhkiĂ€ perseensĂ€. PitkĂ€aikais työttömillĂ€ taas kaikki tieto taito ja osaaminen on jo niin vanhentunutta, ettei sellaisia kukaan palkkaa IKINĂ. Aina ja ikuisesti työpaikan vaihtajat ovat etulyönti asemassa kun ihmisiĂ€ palkataan. "
Ite oon nÀköjÀÀn menettÀnyt jo mahikset työelÀmÀssÀ. Valmistuin tammikuussa ja en oo vielÀ hakenut ollenkaan töitÀ, koska oon halunnut vÀhÀn levÀhtÀÀ ja nauttia elÀmÀstÀ. No ei kai siinÀ sitten. Se on työttömÀnÀ sitten loppuikÀ. Ei ois ehkÀ kannattanut maisterin papereita hommata.
sivusta
Minulla on 1-sivuinen versio, jossa on koulutukset ja työpaikat viimeisen 20 vuoden ajalta lyhyesti ilman aukkoja ja 2-sivuinen versio, jossa lisÀksi mm. stipendit, tunnustukset ja tÀrkeimmÀt julkaisut. En ole listannut kesÀtyöpaikkoja, koska on riittÀvÀsti oman alan kokemusta.
Ei noita seeveitÀ missÀÀ oikeissa töissÀ kysellÀ, tuolla kun ukko tulee hallin ovelle kysymÀÀn töitÀ niin siinÀ isketÀÀn pilli kouraan ja katotaan saako kelvollista saumaa.
NÀÀ seeveet on nÀille tuottamattomille julkisen lokkeilijoille, niillehÀn suurin osa turhista yliopistoistakin on luotu, kukaan yksityinen ei palkkaa akkain tutkijaa, sen enempÀÀ kun ugrilaista kurkkulaulu tutkijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpö.
Jos on jo vuoden hakemut töitÀ, eikÀ ole kelvannut mihinkÀÀn, niin cv:llÀ saa pyyhkiÀ perseensÀ. PitkÀaikais tyött
KyllÀ huomaa ettet ole pÀivÀÀkÀÀn tehny oikeeta työtÀ. Kerran kun oppii oikeeta työtÀ tekemÀÀn ei se taito hÀvii vaikka olisit vuosia työkkÀri masseilla. Jokainen kykenevÀ tekee kumminkin pimeetÀ koko ajan vaikkei cv papereissa nÀkyskÀÀn.
Oli kaksi sivua aikanaan kun hain nykyiseen virkaan v. 1999. Sain paikan, enkÀ sen koommin ole tarvinnut cv:ta. Mutta jos nyt sellaisen joutuisin tekemÀÀn niin se olisi ne kaksi sivua + kaksi riviÀ.
Hah hah. KyllÀ se paska mahtuu hyvin yhdelle sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita seeveitÀ missÀÀ oikeissa töissÀ kysellÀ, tuolla kun ukko tulee hallin ovelle kysymÀÀn töitÀ niin siinÀ isketÀÀn pilli kouraan ja katotaan saako kelvollista saumaa.
NÀÀ seeveet on nÀille tuottamattomille julkisen lokkeilijoille, niillehÀn suurin osa turhista yliopistoistakin on luotu, kukaan yksityinen ei palkkaa akkain tutkijaa, sen enempÀÀ kun ugrilaista kurkkulaulu tutkijjaa.
Taisi tulla koulussa lintsattua yhteiskuntaopin ja taloustiedon oppitunnit.
CV on hyvÀ olla kuin auton huoltokirja. Eli ei aukkoja.
Sivu. Ei siihen ole tarkoitus (aikuisiÀllÀ) tet-jaksoja ja kesÀtöitÀ tunkea vaan haettavaan työhön liittyvÀt.
Ja jos olet ylikoulutettu työhön johon haet, jÀtÀt sen vÀikkÀrin ja muut julkaisut mainitsematta.
MitÀ lyhyempi ja sopivampi tulevan työn kannalta, sitÀ parempi .
ItellÀ reilu parikymmentÀ työpaikkaa ollu, niin muutamat on joutunut cvstÀ jÀttÀmÀÀn pois, eihÀn sitÀ elÀvÀ erkkikÀÀn jaksa niiden työtehtÀviÀ ruveta lukemaan
Vajaa kolme sivua.
Kymmenen vuotta mahtuu A4:lle, nÀemmÀ.