Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kuinka monta A4 sivua sinun CV on?

Vierailija
10.11.2021 |

Yksi sivu itsellĂ€ đŸ€”

Kommentit (589)

Vierailija
561/589 |
01.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ kovemman luokan pestejÀ haetaan, sitÀ yksityiskohtaisempi CV on. 2-3 sivua on tÀllöin normaali mitta.

PikkunÀteillÀ Canvoilla voi rakennella osaamispohjaisia sivun mittaisia tekeleitÀ alemman tason tehtÀviin.

Vierailija
562/589 |
01.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 1-sivuinen versio, jossa on koulutukset ja työpaikat viimeisen 20 vuoden ajalta lyhyesti ilman aukkoja ja 2-sivuinen versio, jossa lisÀksi mm. stipendit, tunnustukset ja tÀrkeimmÀt julkaisut. En ole listannut kesÀtyöpaikkoja, koska on riittÀvÀsti oman alan kokemusta.

Teen CV:n aina erikseen jokaista työnhakua tai muuta tarvetta varten. Julkaisut voi olla hyvÀ listata, jos ne liittyvÀt haettavaan paikkaan.

Stipendien ja tunnustusten luetteleminen saattaa joko huvittaa tai ÀrsyttÀÀ lukijaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/589 |
01.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla ei ole CV:tÀ, ainoastaan dokumenttielokuva tÀhÀnastisesta elÀmÀstÀni.

Vierailija
564/589 |
07.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

oletteko listanneet harrastuksia cv:seen?

Vierailija
565/589 |
25.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CV on hyvÀ olla kuin auton huoltokirja. Eli ei aukkoja.

Ostin minÀkin auton latviasta. TÀysin aukoton huoltokirja.

Vierailija
566/589 |
25.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀhÀn toista sivua

Vierailija
567/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hieman menee toiselle sivulle. Alan työkokemusta 25 vuotta.

Olen nĂ€hnyt kaksi-sivuisen cv:n, työkokemus kolme vuotta, jossa oli eriteltynĂ€ omilla riveillÀÀn 10 vuotta aiemmin saadut yo-kirjoitusten tulokset. 

Tyyliin Àidinkieli L

PitlÀ matematiikka E

Vierailija
568/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VĂ€hĂ€n toista sivua. Kohta 30 vuotta olen ollut työelĂ€mĂ€ssĂ€ ja melkoista taiteilua ollut työpaikkojen kanssa, kun pisimmĂ€t työsuhteet olleet 5, 6 ja 6 vuotta. Aina tullut yt-neuvottelut, jotka pÀÀttĂ€neet työsuhteet tai työsuhteet ovat olleet mÀÀrĂ€aikaisia. Pisin mÀÀrĂ€aikaisuus 5 v 10 kk.  Tulee niistĂ€ sitten rivejĂ€ cv:hen.

Vierailija
569/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VĂ€hĂ€n toista sivua. Kohta 30 vuotta olen ollut työelĂ€mĂ€ssĂ€ ja melkoista taiteilua ollut työpaikkojen kanssa, kun pisimmĂ€t työsuhteet olleet 5, 6 ja 6 vuotta. Aina tullut yt-neuvottelut, jotka pÀÀttĂ€neet työsuhteet tai työsuhteet ovat olleet mÀÀrĂ€aikaisia. Pisin mÀÀrĂ€aikaisuus 5 v 10 kk.  Tulee niistĂ€ sitten rivejĂ€ cv:hen.

Ei niitĂ€ kaikkia ikivanhoja työkokemuksia ole pakko mukana kuljettaa. 

Vierailija
570/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

48 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ ja koko ajan opiskelua työn ohessa. Ranskalaisiin viivoin A4:lle laitettuna 5 cm korkea pinkka paperia, jolla ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. 

Vierailija
571/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

0 eli ei ole CV:tĂ€.  

Vierailija
572/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla myös CV ikÀni puolesta jo kolmesivuinen. TÀhÀn mennessÀ se on ollut riittÀvÀn mielenkiintoinen, joten töitÀ on riittÀnyt. Haluaisin kyllÀ pelkistÀÀ sitÀ, mutta pelkÀÀn myös aukkoja. LisÀksi mukana on ammatillista osaamista vaativia työpÀtkiÀ eksoottisissa kohteissa, joista olen joutunut luopumaan itsestÀriippumattomien (=puolison ura) muuttojen takia. Toisaalta haluan erilaisilla työtehtÀvillÀ ja aukottomuudella kertoa sopeutuvaisuudestanikin. LisÀksi "kansainvÀlisyyteen" ei aiemmin ollut pahemmin koulutusta, se nÀkyy muutoissani ja työllistymisessÀni. MitÀ sanoo rekryt? En valita, töitÀ on.

Vierailija
573/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaksi koska se on maksimi.

Vierailija
574/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka jÀtÀtte työpaikkoja pois. YmmÀrrÀn, ettei johonkin työpaikkaan ole merkityksellistÀ, jos olet ollut kaupan kassana pari vuotta, mutta onko aukko cv:ssÀ parempi kuin tuollainen työpÀtkÀ?

Omani on 2 sivua. Olen 32. 

MikÀ ihmeen aukko? Työkokemukset ja koulutukset listataan parhaasta huonoimpaan ja perÀÀn kesto. Esim. "MyyjÀ, Biltema 14 kk". Ei siinÀ mitÀÀn aukkoja synny.

NĂ€mĂ€ listataan yleensĂ€ aikajĂ€rjestyksessĂ€ uusin ensin. Vanhempia, ei-relavantteja voi jĂ€ttÀÀ tarvittaessa pois.

Vierailija
575/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yksi sivu. 

Olen tiivistÀnyt siihen kaiken oleellisen, mitÀÀn uran alkuajan hanttihommia en ilmoita, vaan ainoastaan oman alani asiantuntijatyöt.

Vierailija
576/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5.

2 riviÀ. Toisella niistÀ vanhemmat ja puoluetausta.

Vierailija
577/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

1 A4 ja vain toiselle puolelle kirjoitettuna rivivÀlillÀ 1,5. - kuvakin mahtuu mukaan nuoruusvuosiltani ;)

T. nim.m. "kaiken nÀhnyt ja kokenut"

Vierailija
578/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

4 sivua, vaikka se on tiivistetty versio. Nyt on menossa viimeinen sivu, kun nykyisestÀ työstÀ voin jÀÀdÀ elÀkkeelle.

Vierailija
579/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

CV on yhden sivun mittainen. SiinÀ vain kaikista oleellisin tieto: koulutus, työpaikat, erityisansiot, yhteystiedot. ItsellÀ valokuva vielÀ.

Kaikki muu kirjoitetaan hakemuskirjeeseen.

Vierailija
580/589 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ ja koko ajan opiskelua työn ohessa. Ranskalaisiin viivoin A4:lle laitettuna 5 cm korkea pinkka paperia, jolla ei tee yhtÀÀn mitÀÀn. 

Joka ikistÀ asiaa ei cv:ssÀ tarvitse kertoa, vain ne tÀrkeimmÀt.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn viisi seitsemÀn