Onko muita, joilla alapää ON löystynyt synnytysten myötä?
Tämäkin on näitä asioita, mistä ei paljon lapsipalstoilla puhuta, mutta itselläni kyllä ainakin synnytyksillä on ollut selkä negatiivinen vaikutus seksielämään. Ei varmaan saisi sanoa, mutta eihän tämä nyt kovin kivaa ole. Tuntuu, että jumpilla ei ole mitään vaikutusta.
3 lasta olen synnyttänyt, viimeisestä aikaa 1,5 vuotta.
Kommentit (12)
No on löystynyt. Ei välttämättä itse emätin, mutta emättimen aukko kyllä. Mulla oli ennen synnytystä hyvin kireä juuri se aukko, kun väliliha tuli semmoisena "poimuna" aukon päälle, ja se teki tosi kireän tuntuman. Synnytyksessä repesi sen verran että nyt emättimen aukko on kokonaan auki ja ei tunnu enää siksi niin tiukalta ollenkaan. Sieltä itse emättimestä sisältä en ole koskaan ollut järin tiukka. Jumpilla ei ole minusta ollut mitään vaikutusta.
Totta, täällä jokainen pauhaa kuinka alapää on kireämpi kuin neitsyellä ja seksi on parempaa kuin ikinä. Olisi kiva kuulla toisenlaisia tarinoita.
On löystynyt jonkin verrankin, mutta vastaavasti tuntoherkkyys parantunut. Joten itselleni muutos on ollut positiivinen. Miehestä en tiedä :)
Jep, emättimen aukko löystyi täälläkin ja näkymä on aika mielenkiintoinen, kun limakalvoa näkyy enemmän kuin ennen (onneksi tapana on kulkea housut jalassa ja haaroväliä esittelemättä).
Seksielämään ei vaikutusta, sillä emättimestä tuli kahden synnytyksen myötä niin tuntoherkkä, että emätinorgasmin saaminen yhdynnässä on helppoa - tästä syystä mieskään ei pysty pidättelemään yhtään ;) Eli asiassa on puolensa ja puolensa, tuota löystymistä pidän vain esteettisenä seikkana.
Ja mulla myös sama aukkolöysyys & parempi tuntoherkkyys. Ehdottomasti voitin tässä kaupassa (mies sanoo samaa).
Ei varmaankaan kenelläkään muulla. Eikä varmaankaan tästä aiheesta ole koskaan aiemmin keskusteltu. Never.
jumppaa jumppaa vaan.
onhan se ahdistavaa ja ärsyttävää, kun ei oo niinku ennen. On pullistumaa ja löysyyttä.
Haikailen sitä tiukkaa aikaa ja toivon, että en olisi kanniskellut niin paljon isompaakin vauvaa ...olis paljo kroppa säästynyt.
omalle tyttärelle sion kyllä puhua tuosta hoitamisesta, sutten kun aika on.
ittee ottaa pattiin, mutta kai tähön vähitellen sopeutuu...että ikä tuo tullessaan muutoksia.
vois sitä löystyäilman lapsiakin .
On löystynyt, tosin synnytyksestä on aikaa vasta 3kk mutta eron tuntee selvästi myös mies. Myös minulla on tuntoherkkyys parantunut ja olenkin saanut uskomattomia orgasmeja jotka tuntuvat jatkuvan loputtomiin, joten jotain hyvääkin. Ehkä miestä varten pitäisi treenata myös ilolihaksia...
On. Mut hei. Älä anna sen vaikuttaa. Luulen, että jos asiaa jää pyörittelemään päässään ja harmittelemaan, niin vaikutus on vähintään kaksinkertainen etenkin jos ajatus hiipii mieleen juuri silloin kun ei pitäisi, eli seksin aikana. Älä ressaa, sisko.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:27"]
Jep, emättimen aukko löystyi täälläkin ja näkymä on aika mielenkiintoinen, kun limakalvoa näkyy enemmän kuin ennen (onneksi tapana on kulkea housut jalassa ja haaroväliä esittelemättä).
[/quote]
Sama. Ennen emättimen aukko oli sellainen kapea siro viiru, nyt höröttävä pyöreä läpi, josta näkyy röpelöistä emättimen lihasputken seinämää rumasti esiin.
Apposen auki on kuin Estonian keulaportti nykyisin. Mutta miehen mielestä on vain kuulemma kiihottavamman näköinen. Omasta mielestä vähän vastenmielinen.
On löystynyt.
Ensimmäinen lapsi syntyi suunnitellulla sektiolla. Alapään lihakset löystyivät ja laiskistuivat, pissa karkaili.
Treenillä palautui kuin entiseksi, masustakin tuli ihan ok.
Toinen syntyi alakautta. Repeämiä ei tullut, mutta aukko löystyi. Samoin emätin venyi, mutta sen on saanut lihastyöllä ok:si. Masu ei enää niin palautunut, se sektioarpi ei jotenkin joustanut kai.
Mutta kyllähän sinne käsi menee :D ja helposti.
En kuitenkaan koe että seksielämä olisi pilallla. Tietysti totuttelua uuteen vartaloon vaadittiin, mutta liikunnalla olen saanut kropan kivaksi. En siis ole mikään himoliikkuja, mutta hoikka olen. Masussa vähän löllyä, mutta luulisi treenilä lähtevän.
Vaginan aukko on se suurin harmitus. Ennen se sulkeutui sievästi, ja sisääntulo tuntui selvästi. Nyt se on ihan auki ja ero on valtava :( mieskin huomaa eron mutta suhtautuu järkevästi ja realistisesti. Seksi on tavallaan siirtynyt ihan uudelle tasolle, eli ollaan kokeiltu asentoja ja leluja. Niilllä onkin saatu kivasti tuntumaa.
Leikkausta olen miettinyt, mies ei oikein pidä ajatuksesta. Ehkä joskus :)
Kyllähän se on löystynyt. Jonkin verran on lantionpohjajumppa ja muu liikunta auttanut, mutta eihän se ennalleen palaa. Tämä varmaan yksilöllistä miten palautuu...