Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalirikoksen ilmoituksen peruminen

Vierailija
26.01.2015 |

Olen 17-vuotias tyttö ja tein äskettäin rikosilmoituksen eräästä nuoresta miehestä. Rikoksen tapahtumat ovat alkaneet jo pari vuotta sitten, joten nyt vasta tein ilmoituksen. Kuitenkin, olen tullut katumapäälle. Jos juttu etenee syyttäjälle, niin kuin todennäköistä on, minulla ei ole varaa maksaa oikeuskäsittelykuluja, jos jutun häviän. :/ Eli onko mahdollista vielä perua rikosilmoitus, kun en ole vielä ensimmäisessäkään kuulustelussa käynyt?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"]Kerrotko vielä tarkemmin että onko kyseessä raiskaus/hyväksikäyttö Vai seksi täysikäisen kanssa itsesi ollessa alaikäinen? [/quote] Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, olin 14-vuotias tapahtuma-aikana. Tekijä reippaasti täysi-ikäinen. AP

[/quote]

sanoppa nyt ihan rehellisesti, etkö ollutkin itse suostuvainen seksiin? haluaisit itse sekstailla,koska se oli niin cool?
[/quote]

Sillä ei ole mitään merkitystä onko ollut suostuva seksiin. Vastuu on aikuisen.( Olettaen että olet joku elämäänsä katkeroitunut sisältäpäinruma nainen, joka luulee saavansa hyvän mielen uhrien syyllistämisestä av keskusteluissa) niin jos joku 14 vuotias pikkupoika olisi suostuvainen seksiin kanssasi, niin sekstailisitko ja ajattelisit sen olevan okei? Jos kyllä, olet itsekin pedofiili ,joka selittääkin sen miksi puolustat rikollisia:) jos et, niin miten se on tässä tapauksessa oikein mielestäsi? Että pistää vihaksi tollaset oksettavat ihmiset, joilla ei oo mitään muuta tekemistä ku purkaa omaa pahaa oloansa jossain vauva.fi:isssä . Ap voimia, jaksat kyllä tän kaiken kunhan vaan uskot siihen<3 t. 20vuotias tyttö joka on itsekin käynyt läpi samankaltaisen oikeudenkäynnin ja joka kirjotti myös viestin nro69

Vierailija
42/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikeen tajunnut. Sua ei oo raiskattu eikä pahoinpidelty? Alaikäsen sekaantumisestahan tässä on kyse, eli todennäkosesti tuomitaan siitä jos näyttöä löytyy tai itse myöntää suhteen kuulusteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:01"]

Mä en nyt oikeen tajunnut. Sua ei oo raiskattu eikä pahoinpidelty? Alaikäsen sekaantumisestahan tässä on kyse, eli todennäkosesti tuomitaan siitä jos näyttöä löytyy tai itse myöntää suhteen kuulusteluissa.

[/quote]

provohan tämä oli, miesvihaajien kirjoituksia.

Vierailija
44/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:49"]ap, teitkö rikosilmoituksen koska halusit kostaa?

[/quote]

Ihmeellinen kysymys. Jos sinut pahoinpideltäisi, tekisitkö ilmoituksen vain "kostoksi"? Eiköhän se tehdä ihan siitä syystä, että on joutunut rikoksen uhriksi. Kyllä se tuo itselle jonkilaisen mielenrauhan ja paremman olon kun tietää, että tekijä saa edes jonkun rangaistuksen pahanteostaan. Hyvä että teit ilmoituksen ap. 14-vuotiaana ei vielä ymmärrä tekojensa seurauksia, ja on helposti johdateltavissa/hyväksikäytettävissä. Sairas on sellainen aikuinen, joka käyttää hyväksi nuorta. Olisinpa ollut yhtä rohkea aiemmin kuin sinä ap. Nyt lähes kolmekymppisenä en enää kehtaisi tehdä ilmoitusta omista vastaavista kokemuksistani. Kaduttaa, kunpa edes joku olisi tehnyt sen puolestani alaikäisenä, esim. vanhemmat, jotka tiesivät.

Vierailija
45/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin ap olisi sun itsesi kannaltakin parempi, että asia selvitettäisiin.

Vierailija
46/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä missään tapauksessa yritä perua rikosilmoitusta (joka ei edes ole enää mahdollista ja hyvä niin) tai selitellä muuta oikeudessa, katuisit aikuisena sitä katkerasti. Tiedän mistä puhun. Selviät kyllä tuosta, tsemppiä.

Vierailija
47/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"]Kerrotko vielä tarkemmin että onko kyseessä raiskaus/hyväksikäyttö Vai seksi täysikäisen kanssa itsesi ollessa alaikäinen? [/quote] Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, olin 14-vuotias tapahtuma-aikana. Tekijä reippaasti täysi-ikäinen. AP

[/quote]

sanoppa nyt ihan rehellisesti, etkö ollutkin itse suostuvainen seksiin? haluaisit itse sekstailla,koska se oli niin cool?

[/quote]

Kysyisitkö tätä myös viisivuotiaalta?? Lapsesta on kuitenkin kyse, lapsesta, jonka ajatukset eivät ole aikuiseen verrattavissa, vaikka tämä niin luulisi. Olet ällöttävä.

Vierailija
48/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalirikostapauksissa saa aina ilmaisen oikeusavustajan.

Vierailija
49/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:17"]

Ei vittu. Harrastin minäkin 14-15-vuotiaana omasta vapaasta tahdosta seksiä 18-24-vuotiaiden kanssa, eikä tulisi mieleenkään tehdä rikosilmoitusta. En kuitenkaan mikään aivoton apina ollut vaikka laki muuta väittääkin.

[/quote]

Ei tässä "aivottomista apinoista" ole kukaan sinun lisäksesi puhunut, mutta kyllä aikuinen ihminen tajuaa 14-vuotiaan olevan vielä ihan lapsi, jollaista esim. 24-vuotiaalla ei ole mitään asiaa käydä paneskelemassa. 

Vierailija
50/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:54"]Eli teit perättömän ilmoituksen? Olet siis itse rikollinen. [/quote] Kuka puhui perättömästä ilmoituksesta? :) Kyseinen rikos on tapahtunut, en vain halua viedä asiaa eteenpäin. Olen sitten vaikka vaiti kuulustelussa ja sanon, etten halua jatkaa tutkintaa. AP

[/quote]

Just. Naisten tehtailemista raiskausilmoituksista ainakin neljännes on valhetta.

Meneekö nyt kakka housuun, kun olet kusettanut viranomaisia?
[/quote]

:) Joo menee. Enkä ole kiinnostunut sinun mielipiteestäsi. Ja kyse ei ole raiskauksesta, urpo.

AP

Vierailija
51/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"]Kerrotko vielä tarkemmin että onko kyseessä
raiskaus/hyväksikäyttö
Vai seksi täysikäisen kanssa itsesi ollessa alaikäinen?
[/quote]

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, olin 14-vuotias tapahtuma-aikana. Tekijä reippaasti täysi-ikäinen.

AP

Vierailija
52/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:54"]Eli teit perättömän ilmoituksen? Olet siis itse rikollinen. [/quote] Kuka puhui perättömästä ilmoituksesta? :) Kyseinen rikos on tapahtunut, en vain halua viedä asiaa eteenpäin. Olen sitten vaikka vaiti kuulustelussa ja sanon, etten halua jatkaa tutkintaa. AP

[/quote]

Just. Naisten tehtailemista raiskausilmoituksista ainakin neljännes on valhetta.

[/quote]

:) Joo menee. Enkä ole kiinnostunut sinun mielipiteestäsi. Ja kyse ei ole raiskauksesta, urpo.

AP
[/quote]
pystytkö yhtään tarkentamaan millaisesta seksuaalirikoksesta kyse? voin sitten vastata paremmin peruutusmahdollisuuksista.

Vierailija
53/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:58"]

[/quote]

[/quote]

AP
[/quote]
pystytkö yhtään tarkentamaan millaisesta seksuaalirikoksesta kyse? voin sitten vastata paremmin peruutusmahdollisuuksista.
[/quote]

Vastasin jo.

AP

Vierailija
54/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"]Kerrotko vielä tarkemmin että onko kyseessä
raiskaus/hyväksikäyttö
[/quote]

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, olin 14-vuotias tapahtuma-aikana. Tekijä reippaasti täysi-ikäinen.

AP
[/quote]

Vielä sen verran tarkentavana kysymyksenä että pakotettiinko sinut seksuaalitekoihin?
En siis ilkeyttäni kysele vaan voin kertoa mitä mahdollisuuksia peruuttamiseen on näin realistisesti katsottuna.

Vierailija
55/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kuvauksella en kyllä jättäisi syyttäjänä syyttämättä.

Paitsi että tämä taitaa olla taas yksi Hännis-hullun tai jonkun lassukan provo?

Vierailija
56/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"]Kerrotko vielä tarkemmin että onko kyseessä
raiskaus/hyväksikäyttö
[/quote]

AP
[/quote]

Vielä sen verran tarkentavana kysymyksenä että pakotettiinko sinut seksuaalitekoihin?
En siis ilkeyttäni kysele vaan voin kertoa mitä mahdollisuuksia peruuttamiseen on näin realistisesti katsottuna.
[/quote]

Ei ole koskaan väkisin pakotettu, sittenhän rikosnimikkeenä olisi raiskaus.

AP

Vierailija
57/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:09"]Tuolla kuvauksella en kyllä jättäisi syyttäjänä syyttämättä.

Paitsi että tämä taitaa olla taas yksi Hännis-hullun tai jonkun lassukan provo?
[/quote]

Saat ihan rauhassa provoiluksi luulla, jos siltä tuntuu. :)

AP

Vierailija
58/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"]Kerrotko vielä tarkemmin että onko kyseessä raiskaus/hyväksikäyttö Vai seksi täysikäisen kanssa itsesi ollessa alaikäinen? [/quote] Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, olin 14-vuotias tapahtuma-aikana. Tekijä reippaasti täysi-ikäinen. AP [/quote] Vielä sen verran tarkentavana kysymyksenä että pakotettiinko sinut seksuaalitekoihin? En siis ilkeyttäni kysele vaan voin kertoa mitä mahdollisuuksia peruuttamiseen on näin realistisesti katsottuna.

[/quote]

Voithan sä kertoo vaikkei ap levitteliskään yksityisiä asioitaan, senkin utelo. Esim. että "jos sinut pakotettiin seksuaalitekoon, tuskin voit perua ilmoitusta. Jos taas sitä ja tätä tai tämänkaltaista, voinet peruuttaa."

Vierailija
59/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tilanne on se että harrastit alaikäisenä seksiä silloisen poikaystäväsi kanssa omasta tahdostasi ja halusit kostaa ja nostaa syytteen nyt vuosien kuluttua?

Tuo jos mikä on lain väärinkäyttöä ja tulet saamaan annoying biatch leiman otsaasi loppuelämäksesi.
mimset silloin nostanut syytettä 14-vuotiaana???

Vierailija
60/86 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:04"]Kerrotko vielä tarkemmin että onko kyseessä raiskaus/hyväksikäyttö Vai seksi täysikäisen kanssa itsesi ollessa alaikäinen? [/quote] Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, olin 14-vuotias tapahtuma-aikana. Tekijä reippaasti täysi-ikäinen. AP [/quote] Vielä sen verran tarkentavana kysymyksenä että pakotettiinko sinut seksuaalitekoihin? En siis ilkeyttäni kysele vaan voin kertoa mitä mahdollisuuksia peruuttamiseen on näin realistisesti katsottuna. [/quote] Ei ole koskaan väkisin pakotettu, sittenhän rikosnimikkeenä olisi raiskaus. AP

[/quote]

Eli olet itse halunnut harrastaa seksiä, ja nyt rahankiilto silmissä teit ilmoituksen.

Hyvin on av-mammojen lompakolla loisimis-mentaliteetti uponnut nuoreen naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan