Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ja nuori harjoittelijatyttö

Vierailija
26.01.2015 |

Tiedän, että asia ei ole minun päätettävissäni enkä loppupeleissä voi asialle mitään mutta... Välillä tuntuu kurjalta, kun hieman vajaa nelikymppisellä miehelläni on jatkujasti töissä 25-30 vuotiaita harhoittelijatyttöjä. Tekevät tiiviisti yhteistyötä, käyvät yhdessä erilaissa tilaisuuksissa yms. Tätä jatkunut jo useita vuosia ja tulee varmaan jatkumaankin.

Heräisikö kenelläkään muulla tällaisesta mustasukkaisuuden tunteita?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks aikuiset naiset on enää harjoittelijoita

Vierailija
22/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on usein harjoittelijoita, ja mielelläni valkkaan tietty sellaisen josta on itsellenikin jotain iloa, kun näen paljon vaivaa perehdyttämisessä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja sydämellinen mies. Auttaa nuoria naisia elämän keväässä.

Vierailija
24/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otan mielelläni ns. muodollisesti pätevän, kun pääsen monista valitsemaan.

Vierailija
25/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:30"]Hieno ja sydämellinen mies. Auttaa nuoria naisia elämän keväässä.
[/quote]

25-30v ei ole enää nuori

Vierailija
26/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihgua, miehesi saa päivittäin tiukkaa harjoittelijan pimppaa.

Vierailija
27/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se herattaa mustasukkaisia tunteita, itse olen samassa tilanteessa. Ollaan expatteina ja viela kamalampaa on, kun en ole itse toissa ja on koko paiva aikaa miettia etta mitakohan se mies toissa tekee. Kannattaa yrittaa pitaa itsensa aktiivisena. Siihen ei kuitenkaan mitenkaan itse voi vaikuttaa, etta pettaako mies vai ei.

Vierailija
28/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:26"]

Miks aikuiset naiset on enää harjoittelijoita

[/quote]

Ei tarjota kunnon palkkatyötä vähäisen työkokemuksen vuoksi. Pakko yrittää saada kokemusta orjatyöstä. Tällaista nykyään kotomaassa.

Vierailija
29/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa harjoittelijoista on graduntekijöitä. Yllättävän monet valmistuvat vasta yli 25 vuotiana... Tämä siis tarkennuksena ikäasiaan.

T. AP

Vierailija
30/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos hämmennyt, mutta ei ihan oikeasti kannata. Aloitin itse duunissa 22v opiskelijana, ja henkilökohtaisena palkkaajanani ja ns. mentorinani toimi 36-42v perheellinen mieshenkilö. Tein hommat ekassa firmassa hyvin, sitten hän auttoi minut toiseen firmaan ja nyt olen palannut taas hänen firmaansa, olen nyt siis 27v. Jotkut ihan oikeasti näkevät opiskelijoissa hyviä mahdollisuuksia tuoda uutta näkökulmaa bisnekseen junior-tason kustannuksilla ja haluavat auttaa heitä urallaan. Ei siinä ole mitään pervoa. Tämäkin mieshenkilö on minusta todella mukava, puhutaan usein hänen muksustaan ja heitetään arkisia läppiä. En osaisi IKIPÄIVÄNÄ kuvitella mitään pienintäkään flirttiä välillemme.
Tän tyyppinen työsuhde on ihan normaali ja monet kaverinikin ovat juuri tällä tavalla yhden henkilön , miehen TAI naisen, kautta saaneet jalkaa oven väliin työelämään. Tosin jostain syystä vanhemmat naiset suhtautuvat meihin nuoriin naisiin enemmän nihkeästi (kuten ehkä aloituksestakin huomaa, ei millään pahalla :> )
Me olemme ihan tavallisia tyyppejä kaikki, ei kannata liikaa miettiä ikää tai ulkonäköä. En usko että lähtökohtaisesti työpaikkojen esimiestason miehet tai vanhemmat miehet muutenkaan suhtautuvat nuoriin naistyöntekijöihin mitenkään erikoisesti. Se on vain jostain vammaisesta syystä täysin AV:n oma myytti (vrt. siellä ne sedät paukuttaa sihteerejä - ei varmana! ).

Vierailija
31/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi perseennuolentakone, kai sellaisia on olemassa? Siinähän ukko saa puuhata mitä haluaa.

Vierailija
32/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän niiden tyttöjen harjoitella jollakin, miksei sinun miehelläsi.

Vierailija
33/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:46"]

Ymmärrän, jos hämmennyt, mutta ei ihan oikeasti kannata. Aloitin itse duunissa 22v opiskelijana, ja henkilökohtaisena palkkaajanani ja ns. mentorinani toimi 36-42v perheellinen mieshenkilö. Tein hommat ekassa firmassa hyvin, sitten hän auttoi minut toiseen firmaan ja nyt olen palannut taas hänen firmaansa, olen nyt siis 27v. Jotkut ihan oikeasti näkevät opiskelijoissa hyviä mahdollisuuksia tuoda uutta näkökulmaa bisnekseen junior-tason kustannuksilla ja haluavat auttaa heitä urallaan. Ei siinä ole mitään pervoa. Tämäkin mieshenkilö on minusta todella mukava, puhutaan usein hänen muksustaan ja heitetään arkisia läppiä. En osaisi IKIPÄIVÄNÄ kuvitella mitään pienintäkään flirttiä välillemme.
Tän tyyppinen työsuhde on ihan normaali ja monet kaverinikin ovat juuri tällä tavalla yhden henkilön , miehen TAI naisen, kautta saaneet jalkaa oven väliin työelämään. Tosin jostain syystä vanhemmat naiset suhtautuvat meihin nuoriin naisiin enemmän nihkeästi (kuten ehkä aloituksestakin huomaa, ei millään pahalla :> )
Me olemme ihan tavallisia tyyppejä kaikki, ei kannata liikaa miettiä ikää tai ulkonäköä. En usko että lähtökohtaisesti työpaikkojen esimiestason miehet tai vanhemmat miehet muutenkaan suhtautuvat nuoriin naistyöntekijöihin mitenkään erikoisesti. Se on vain jostain vammaisesta syystä täysin AV:n oma myytti (vrt. siellä ne sedät paukuttaa sihteerejä - ei varmana! ).

[/quote]

Aamen! V*uttaa, kun AV:lta saa jatkuvasti lukea selkeästi yritys- ja toimistotyömaailmasta mitään tietämättömien white trash -ähkijöiden vinoilua siitä, että siellä nuoria sihteerejä aina sedät kattelee sillä silmällä. Tervetuloa vaan kattomaan, ei ole tekemistä tosielämän kanssa. Liikaa leffoja katottuna ja liikaa kateutta korkeakoulutettuja  ja toimistotyöntekijöitä jne. kohtaan ;)

Vierailija
34/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:49"]

Aamen! V*uttaa, kun AV:lta saa jatkuvasti lukea selkeästi yritys- ja toimistotyömaailmasta mitään tietämättömien white trash -ähkijöiden vinoilua siitä, että siellä nuoria sihteerejä aina sedät kattelee sillä silmällä. Tervetuloa vaan kattomaan, ei ole tekemistä tosielämän kanssa. Liikaa leffoja katottuna ja liikaa kateutta korkeakoulutettuja  ja toimistotyöntekijöitä jne. kohtaan ;)

[/quote]

Toinen aamen tälle :D Kateus, tuo av:n moottori.

Vierailija
35/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kyse ei ole millään muotoa siitä, että pelkäisin jotain fyysistä tapahtuvan. Enemmänkin on kyse siitä henkisestä yhteydestä, jonka huomaan mieheni välillä jakavan näiden harjoittelujoiden kanssa. Olemme molemmat mieheni kanssa kiireisiä (ehkä liiankin) sekä töihin että lapsiin ja preheeseen liittyvien asioiden kanssa ja usen tuntuu, että kohtaaminen on kovin vähissä. Toinen on alkuviikon Brysselissä ja toinen loppuviikon - hieman karrikoiden.

T. ap

Vierailija
36/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä oppiin nuori harjoittelijapoika.

Näytät, mistä kokenut nainen tykkää.

Vierailija
37/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama petturi tyyppi joka kävi ostamassa "sihteerilleen" laukun Luikkarilta, mutta lähetti kollegansa asialle koska muuten myyjä olisi saattanut kysyä vaimolta että mitäs pidit siitä laukusta minkä miehesi kävi täältä viime viikolla sinulle taas hakemassa?

"Ai mikä laukku?" :D

Vierailija
38/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut Finlandia-voittajan? Tarinasi kuulostaa hiukan samantapaiselta.

Vierailija
39/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei se koskaan ota harjoittelijaPOIKIA/MIEHIÄ? Miksi aina naispuolisia?

TUO kieltämättä pistää vähän epäilemään....