Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ja nuori harjoittelijatyttö

Vierailija
26.01.2015 |

Tiedän, että asia ei ole minun päätettävissäni enkä loppupeleissä voi asialle mitään mutta... Välillä tuntuu kurjalta, kun hieman vajaa nelikymppisellä miehelläni on jatkujasti töissä 25-30 vuotiaita harhoittelijatyttöjä. Tekevät tiiviisti yhteistyötä, käyvät yhdessä erilaissa tilaisuuksissa yms. Tätä jatkunut jo useita vuosia ja tulee varmaan jatkumaankin.

Heräisikö kenelläkään muulla tällaisesta mustasukkaisuuden tunteita?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:35"]Aloituksen otsikko antaa ymmärtää, että aion lukea eroottisen novellin. ;)))
[/quote]
Ja tämä juuri kertoo siitä, miten absurdilla tolalla asiat ihmisten mielen maisemassa onkaan. Pakkoko normaalit työtilanteet on seksualisoida? Ihan ku nuori harjottelija ois jotenkin spesiaali työntekijä kuvitteelliden ylitsevuotavan seksuaalisuutensa takia.

Vierailija
2/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kävikään Clintonin ja erään nuoren harjottelijatytön kohdalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin monet valtsikassa opiskelevista/opiskelleista tekevät harjoitteluja vielä 25–30-vuotiaina, koska vakituiseen palkkatyöhön vaaditaan usein niin paljon työkokemusta, että sitä on mahdotonta saada ilman (useita) palkattomia harjoittelujaksoja. Minä olin itse onnekas, kun sain työn "vain" kolmen palkattoman harjoittelujakson jälkeen. Tiedän monia, jotka ovat joutuneet tekemään useampia. (Ja käymään niiden välillä kaupan kassalla tienaamassa seuraavaa palkatonta harjoittelujaksoa varten).

Mutta itseäni ei olisi kyllä vähempää voineet kiinnostaa ne nelikymppiset esimiesasemassa olleet perheelliset sedät "siinä mielessä". On ja oli siinäkin vaiheessa ihan omanikäinen avomies kuvioissa. Sama pätee harjoitteluja tehneisiin ystäviini. Työkokemuksen ja urakehityksemme takia me niitä harjoitteluja tehdään, eikä "pyöritelläksemme pyllyjämme", kuten joku täällä niin kauniisti ilmaisi. Ei mikään ihme, että nuorella vastavalmistuneella/juuri valmistuvalla naisella on työelämässä hankalaa, jos ihmiset pitävät noin herkästi munahaukkana ja vamppina vain sen takia, että sattuu olemaan nainen ja alle kolmekymppinen harjoittelija. Nuorilla miehillä ei tätä kuvitellun vamppiuden tuomaa uskottavuusongelmaa taida olla.

Vierailija
4/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva vanhempi mies nuorta naista kiinnostaa. Ystävällinen voi olla, jos se edistää uraa mutta vain tyhmä mies kuvittelee sen olevan mitään muuta.

Vierailija
5/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei heräis.Jatkuva epäily olis helvetin kuluttavaa.Yritä kanavoida se energias johonkin muuhun.

Vierailija
6/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei normaalit nuoret halua vanhaa miestä.

Vierailija
7/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:54"]

Oikeastaan kyse ei ole millään muotoa siitä, että pelkäisin jotain fyysistä tapahtuvan. Enemmänkin on kyse siitä henkisestä yhteydestä, jonka huomaan mieheni välillä jakavan näiden harjoittelujoiden kanssa. Olemme molemmat mieheni kanssa kiireisiä (ehkä liiankin) sekä töihin että lapsiin ja preheeseen liittyvien asioiden kanssa ja usen tuntuu, että kohtaaminen on kovin vähissä. Toinen on alkuviikon Brysselissä ja toinen loppuviikon - hieman karrikoiden.

T. ap

[/quote]

Ymmärrän huolen, mutta on se silti todella epätodennäköistä.

Vierailija
8/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin heräisi mustasukkaisuuden tunteita, ja kun itse olin.ns harjoittelijatyttö niin kyllä siinä nyt väh. jotain silmäpeliä oli jonkun vanhemman perheellisen miehen kanssa ja molemminpuolisia tunteita heräsi vaikkei mihinkään johtanut kenenkään kanssa- kaikkein paras olisi tietysti kun pääsisi mustasukkaisuudesta eroon, eli.siitä kuvitelmasta että tuleva mies ei muka kiinnittäisi minut naituaan enää muihin naisiin huomiota, etten voi sellaista rakkautta häneltä odottaa ettei muut naiset kiinnostaisi ajatuksen tasolla. Rakastaisi siis itse itseään tarpeeksi kai. Jokaisella on tämä sama tilanne, nuorten harjoittelijoidenkin nuoret poikaystävät kokee yhteyttä muihinkin naisiin, kaikkia se vain ei häiritse (ja en ole itsekään ajatuksellisedti yksiavioinen..)

Vierailija
9/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi lähteä töihin kun nuori nätti tyttö siellä peppuaan heiluttaa

Vierailija
10/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, noin keskimäärin ottaen, ihmisillä on yleensä töissä aika paljon hoidettavana ihan noita työasioita. Aika harvalla siellä on aikaa tai mielenkiintoa edes ajatella mitään seksiin viittaavaakaan työkaverin kanssa. Lisäksi, miksi ihmeessä jotain 25-vuotiasta nuorta naista edes kiinnostaisi itseä selkeästi vanhempim parisuhteessa elävä, mahdollisesti perheellinen mies? Jos mietin itseäni sen ikäisenä, niin olisi ällöttänyt, jos joku ukko olisi alkanut tehdä liian läheistä tuttavuutta työpaikalla.

Suurin osa nuorista naisista on fiksuja ja etsii oman ikäistään seuraa. Moni tuonikäinen myös jo seurustelee vakavasti. Ei se, että on nuori ja nainen tarkoita, että olisi jokin munahaukka.

Vierailija
11/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olisi parempi kun ei olisi sitä kulttuurista tarvetta esittää sellaista ihkurakastanvainsinua- parisuhdetta, ei tarvitsisi elää illuusiossa ja pelätä sen rapistumista aina kun huomaa miehen salaa tuijottavan kassaneidin tissejä tms. Jos mies vaikka kertoisi päivän päätteeksi kaikki muihin naisiin kohdistuneet fantasiansa niin tiedettäisi ainakin missä mennään ja toiseen suhtautuisi realistisemmin eikä ikuisen rakkauden lähteenä (ehkei normaali ihminen suhtaudukaan)

.

Vierailija
12/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:11"]

Kyllä mullakin heräisi mustasukkaisuuden tunteita, ja kun itse olin.ns harjoittelijatyttö niin kyllä siinä nyt väh. jotain silmäpeliä oli jonkun vanhemman perheellisen miehen kanssa ja molemminpuolisia tunteita heräsi vaikkei mihinkään johtanut kenenkään kanssa- kaikkein paras olisi tietysti kun pääsisi mustasukkaisuudesta eroon, eli.siitä kuvitelmasta että tuleva mies ei muka kiinnittäisi minut naituaan enää muihin naisiin huomiota, etten voi sellaista rakkautta häneltä odottaa ettei muut naiset kiinnostaisi ajatuksen tasolla. Rakastaisi siis itse itseään tarpeeksi kai. Jokaisella on tämä sama tilanne, nuorten harjoittelijoidenkin nuoret poikaystävät kokee yhteyttä muihinkin naisiin, kaikkia se vain ei häiritse (ja en ole itsekään ajatuksellisedti yksiavioinen..)

[/quote]

Ja tää on täysi trolli.

Vierailija
13/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Milloinkahan naiset ymmärtää, ettei miestä voi omistaa. Muna seisoo ja sperma lentää. Lentää niin moneen pimppireikään kuin mahdollista. Luonto on näin tarkoittanut.

Vierailija
14/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä miksei se ota harjoitteluun poikia, siihen se voisi yllättäen lähes huomaamattaan vastata että enhän minä mikään homo ole......?! :o

Vierailija
15/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja opi sietämään myös negatiivisia ja häiritseviä tunteita!

Vierailija
16/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:11"]

[/quote]

Ja tää on täysi trolli.

[/quote] Mikä tässä on mielestäsi epäuskottavaa? Töissä (lievä) flirttailu, se että miehiä kiinnostaa muutkin kuin oma puoliso vai se että olisi hyvä päästä mustasukkaisuudesta eroon? Kai mulla sitten jotain isä-issueita on kun vanhemmat miehet kiinnosti mutta ei se niitä miehiä tuntunut haittaavan. En väittänyt että töissä paneskeltaisi taukohuoneissa päivät pitkät..

Vierailija
17/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla harjoittelijatytön työpiste on pöydän alla. Ottaa sieltä poskeen, kun vetskarin aukaisee ja pari kertaa päivässä nousee pöydälle pantavaksi.

Vierailija
18/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen otsikko antaa ymmärtää, että aion lukea eroottisen novellin. ;)))

Vierailija
19/39 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:26"]Ei. Ei normaalit nuoret halua vanhaa miestä.
[/quote]
Tai jos haluaa, niin ei töistä.

Vierailija
20/39 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei