Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön, mutta aloitan työt. Miten täytän päiväraha-

Vierailija
26.01.2015 |

hakemuksen? Aloitan keikkautyön keskiviikkona. Tosrstaina täyty palauttaa työttömyysturvahakemus. Jos laitan siihen että olen keskiviikkona ollu töissä niin päivärahani viivästyy ja laskut kusee. Onko pienenmpi paha laittaa vielä keskiviikolle "työtön" ja antaa heidän korjata se kunhan saan palkkatodistuksen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sun pitää laittaa keskiviikolle töissä ja odotat sitten työkkärin rahoja muutaman kk.

Vierailija
2/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää varmaan laittaisin et työtön. Sit ku pvraha tullu ilmoittausi heti et apua oon laittanu vahingossa väärin tuon yhden päivän. Menee inhimmillisen mokan piikkiin. Kokemusta on! Pakko oli koska ei ous ollu kiva olla 2kk ilman rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:18"]Mää varmaan laittaisin et työtön. Sit ku pvraha tullu ilmoittausi heti et apua oon laittanu vahingossa väärin tuon yhden päivän. Menee inhimmillisen mokan piikkiin. Kokemusta on! Pakko oli koska ei ous ollu kiva olla 2kk ilman rahaa.
[/quote]

Just näin ja joudut maksaa vaan sen ke päivärahan takasin eikä tarvii olla syömättä paria kuukautta.

Vierailija
4/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kiitti! Noin teenkin. Vahinkoja sattuu ja minä en mistään saisi rahaa tähän hätään. 

Ap

Vierailija
5/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia se viivästyy? T: tietämätön

Vierailija
6/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:18"]

Mää varmaan laittaisin et työtön. Sit ku pvraha tullu ilmoittausi heti et apua oon laittanu vahingossa väärin tuon yhden päivän. Menee inhimmillisen mokan piikkiin. Kokemusta on! Pakko oli koska ei ous ollu kiva olla 2kk ilman rahaa.

[/quote]

Onko näissä asiossa varaa inhimillisiin erehdyksiin eli oletko ihan oikeassa elämässä toiminut noin, varmaan toimisin noin ja kokemusta on. Pieni ristiriita, serkunkumminkaiman kokemus vai oma?!

Vierailija
7/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväraha viivästyy, sillä minun täytyy odottaa palkkatodistusta. Sitä ennen ei voi työttömyyspäivärahaa maksaa. 

Vierailija
8/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Onko näissä asiossa varaa inhimillisiin erehdyksiin eli oletko ihan oikeassa elämässä toiminut noin, varmaan toimisin noin ja kokemusta on. Pieni ristiriita, serkunkumminkaiman kokemus vai oma?!
[/quote]

Kyllä olen ihan oikeasti toiminut noin. Pahoittelin suuresti vain asiaa, kun ilmoitin että yksi päivä mennyt väärin. Hyvin ystävällistä palvelua sain. Tuntu pahalle toimia noin mutta se että olisin odottanut palkkatodistusta 4vk niin olisin tosiaan 2kk ollu rahaton.

Vierailija
9/9 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se vaan menee. Kyllä tässä tapauksessa on inhimillisintä toimia juuri niin, että epähuomiossa laittaa yhden päivän väärin. Se hoituu helposti ilmoittamalla myöhemmin työkkäriin ja palauttamalla sen yhden päivän rahan takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme