Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tästä hyötyä treffimaailmassa...

Vierailija
03.01.2015 |

Olen tällä hetkellä pienimuotoisessa suossa, ei vielä vyötäröä myöten, mutta ainakin polvia myöten. Ajattelin kuitenkin nousta tästä ahdingosta ja aloittaa kenties nettitreffailun. Specsini eivät ole ihan sieltä parhaimmasta päästä, sillä en ole mikään uraohjus ja muutenkin elämä on vähän hakusessa. Olen kuitenkin melko kirjoitustaitoinen. Onko siitä paljoa hyötyä?

Minulla ei ole mitään kokemusta nettitreffailusta ja haluaisin kartoittaa mitkä ominaisuudet ovat hyviä ja mitkä yhdentekeviä. Erottuuko fiksun oloinen, huumorintajuinen mies siitä sakeasta massasta mitenkään edukseen? Nyt olen kännissä, joten tästä viestistä ei kannata välittää...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kirjoitustaidosta hyötyä. Mun äiti on kans tollaisella sivulla ja se hylkää kaikki, jotka ei osaa kirjoittaa.

Vierailija
2/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on väliä. Tärkeintä kirjoitteluvaiheessa on äly, läppä ja samat arvot. Myöhemmin myös kiltteys ja kemia. Tärkeää on myös elämänasenne, kenenkään uhrin märinöitä en jaksa kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes aloittaa nettitreffailua. Olen vastaavanlainen mies. Tein treffi-ilmoituksen ja jopa tarkistutin sen parilla naistuttavallani, että se olisi jollain tavalla asiallinen ja naisia "kiinnostava".

Paskat; Kirjoitin varmaan yli sadalle naiselle ja sain kaksi (2) vastaamaan. Yksi oli rahaa vailla ja toinen oli joku spämmi. Minuun otti yhteyttä yksi nainen, joka oli minua 15 vuotta vanhempi. (itse asiassa kävin jopa hänen kanssaan kahvilla, kun hän oli oikeasti ihan mukava. Tosin ei lähdetty viemään juttua sen pidemmälle)

Turhaan haaskaat aikaasi, ei sieltä mies ketään löydä. Jokainen nettitreffeillä oleva nainen saa niin paljon postia, että jos et ole poikkeuksellisen komea tai muuten positiivisessa mielessä huomiotaherättävä, niin sinua ei huomioida mitenkään. Pelisi on pelattu ennen kuin se alkaakaan.

Vierailija
4/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muita kommentoijia? Minkälaista porukkaa treffipalsoilla liikkuu? Olen joskus baaristakin löytänyt seuraa, mutta yleensä siellä ei arvosteta vähän rauhallisempia ja hiljaisempia miehiä. Pyöriikö treffipalsoilla paljon naisia, jotka kenties etsivät syvällisempää seuraa? En oikein muutakaan paikkaa keksi missä parhaimmat ominaisuuteni pääsisivät oikeuksiinsa.

Kannattaako treffi-ilmoitukseseen kirjoittaa huurmorintajuisesti? Olen ehkä hitusen nörttimäinen, mutta perusnörttiä paljon huumorintajuisempi kuin perusnörtti. Ongelmani on ehkä se että akateemisten naisten parissa luonnettani arvostettaisiin enemmän, mutta itse olen pelkkä duunari.

ap

Vierailija
5/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hakeudut akateemisten naisten pariin joko netissä tai livenä. Jos mies on fiksu, ihana ja hyvännäköinen ja kaikin puolin ihan nappivalinta parisuhteeseen ei sun duunaritaustalla ole väliä.

Vierailija
6/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Tein nettitreffit-ilmoituksen suomi 24. Sain kaksi vastausta. Ensinmäinen halusi seksi seuraa ja toinen asuu 700km päässä. Kuukauden jälkeen poistin ilmoituksen.
Että ei kaikki naiset saa kasapäin yhteydenottoja.
Olen ok näköinen ja huolehdin itsestäni.

Vierailija
7/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo suossa oleminen tarkoittaa? Etsitkö elättäjää?

Vierailija
8/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:12"]

Olisiko muita kommentoijia? Minkälaista porukkaa treffipalsoilla liikkuu? Olen joskus baaristakin löytänyt seuraa, mutta yleensä siellä ei arvosteta vähän rauhallisempia ja hiljaisempia miehiä. Pyöriikö treffipalsoilla paljon naisia, jotka kenties etsivät syvällisempää seuraa? En oikein muutakaan paikkaa keksi missä parhaimmat ominaisuuteni pääsisivät oikeuksiinsa.

Kannattaako treffi-ilmoitukseseen kirjoittaa huurmorintajuisesti? Olen ehkä hitusen nörttimäinen, mutta perusnörttiä paljon huumorintajuisempi kuin perusnörtti. Ongelmani on ehkä se että akateemisten naisten parissa luonnettani arvostettaisiin enemmän, mutta itse olen pelkkä duunari.

ap

[/quote]

No mä etsin tuossa viime keväänä juuri sun tapaista miestä. Toiveeksi olin tosin ilmoittanut akateemisuuden, mutta se tarkoitti mulle enemmänkin sitä, että on perusfiksu ja analyyttinen ja kiinnostunut asioista ja ilmiöistä monipuolisesti. Fiksu duunari on kiinnostavampi kuin fakkiutunut akateeminen. Multa vei lopulta jalat alta se ainoa mies, joka kykeni olemaan hauska kirjallisesti. Muita, peruskivoja, tapasin myös, mutta niiden jutut eivät naurattaneet kasvokkainkaan. 

Eli joo, voi löytyä.

Vierailija
9/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa jotain spesifiä deittisivua. Jotain, jossa olisi ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista. Tai tinderiä.

Vierailija
10/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:09"]Ei kannata edes aloittaa nettitreffailua. Olen vastaavanlainen mies. Tein treffi-ilmoituksen ja jopa tarkistutin sen parilla naistuttavallani, että se olisi jollain tavalla asiallinen ja naisia "kiinnostava".

Paskat; Kirjoitin varmaan yli sadalle naiselle ja sain kaksi (2) vastaamaan. Yksi oli rahaa vailla ja toinen oli joku spämmi. Minuun otti yhteyttä yksi nainen, joka oli minua 15 vuotta vanhempi. (itse asiassa kävin jopa hänen kanssaan kahvilla, kun hän oli oikeasti ihan mukava. Tosin ei lähdetty viemään juttua sen pidemmälle)

Turhaan haaskaat aikaasi, ei sieltä mies ketään löydä. Jokainen nettitreffeillä oleva nainen saa niin paljon postia, että jos et ole poikkeuksellisen komea tai muuten positiivisessa mielessä huomiotaherättävä, niin sinua ei huomioida mitenkään. Pelisi on pelattu ennen kuin se alkaakaan.
[/quote]

Kyllä mä naisena pyrkisin vastaamaan jokaiselle miehelle jos treffipalstalla kävisin. En oo siellä pahemmin pyöriny mutta osaisin arvostaa hyvää huumorintajua,en voisi kuvitella olevani tosikon ihmisen kanssa. :D ja sitten ihan perusjuttuja,pitää olla työpaikka tai vastaava tulonlähde. Harva nainen haluu mitään pummia,tosin ei työttömyys haittaa jos tosissaan yrittää löytää jotain töitä. En keksi hirveesti nyt tähän mutta varmaa aika perusjuttuja ja voi varmaan kuvailla itseää ja omaa luonnetta. :) mulle ainakin riittää ihan kunnollinen ja rehellinen mies,en oo onneks mitenkään vaativa. Voisin harkita treffipalstalle liittymistä myös. :)

T.Nainen

Vierailija
11/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee chattiin eka :)

Vierailija
12/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ongelmani on siis että minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, mikä on hieman laittanut kapuloita rattaisiin. Olen juuri nyt työtön, mutta olen päättänyt etsiä jotain työtä ja elää normaalia elämää. Hieman tuo pelko rajoittaa elämää, mutta toisaalta koen olevani poikkeuksellinen tapaus. Olen aika fiksu ja todella empaattinen. Monet naiset ovat pitäneet luonteestani, mutta en vain ole kohdannut semmoista naista joka itseäni kiinnostaisi. Eli minullakin on vaatimuksia.

Kunhan nainen on ok-näköinen ja edes hieman pitää itsestään huolta. Olisi mahtavaa jos löytäisin semmoisen herkän naisen, joka on samalla aaltopituudella. Vaikka minulla on omat puutteeni, koen että joku voisi nähdä minussa jotain poikkeuksellista. Lapsia tosin en halua, mutta olen lähemmäksi neljääkymmentä, joten tämä ikäiset ovat jo varmaan joko perustaneet perheen tai sitten ovat päättäneet olla ilman lapsia.

ap

Vierailija
13/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ja mitä kaikkia muita virityksiä olet kokeillut? Mistä olet kiinnostunut, mitä harrastat, mistä päin Suomea olet ja onko sinulla kavereita? Nettitreffailu on vähän kuin vaikka käytetyn auton myyminen, sinun pitää laittaa ilmoitus sellaiseksi, että se myy ja osuu oikeaan kohderyhmään. Yksi ainoa ostaja riittää, kyselijöitä voi tietenkin olla enemmänkin, mutta vain yksi sen auton voi ostaa.

Huumori ilmoituksessa pitää olla sinunlaistasi, ei kaikkien harrastamaa yleistä läppää. Jos et pysty massasta erottumaan kuvalla, niin sitten jollakin muulla, joten mieti tarkkaan mitä kirjoitat. Selaa läpi vaikka viikon ajan erilaisia ilmoituksia ja kirjoita mieleen pulpahtavat asiat heti ylös vaikka kännykän muistivihkoon. Niistä pulpahduksista koostat sitten ilmoituksesi ja jätät sen hautumaan päiväksi pariksi ennen lähettämistä. Älä hätiköi. Jos olet tässä muutaman vuoden tilaisuuttasi odottanut, ei muutama päivä sinne tänne enää merkitse mitään. Muista pitää punaista lankaa käsissäsi myös mahdollisissa vastauksissasi ja älä ala hötkyilemään ja rönsyilemään teinin tavoin jos asiallista vastausta tulee.

Vierailija
14/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarvassa ovat ne, jotka osaavat kirjoittaa. 

Mitä tarkoitat suossa olemisella?

Vierailija
15/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:32"]

Jarvassa ovat ne, jotka osaavat kirjoittaa. 

Mitä tarkoitat suossa olemisella?

[/quote]

Noniin vastasitkin jo. Ja tuo minun "Jarvassa" on sitten suomeksi luettuna "harvassa".

Vierailija
16/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oletko juoppo? "Elämä hakusessa" ja olet nytkin humalassa?

Älä rasita ketään naista taas yhdellä hemmetin humalikolla. Pliis. Kukaan ei ansaitse sellaista. Ota ennemmin vaikka koira.

Vierailija
17/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:30"]No, ongelmani on siis että minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, mikä on hieman laittanut kapuloita rattaisiin. Olen juuri nyt työtön, mutta olen päättänyt etsiä jotain työtä ja elää normaalia elämää. Hieman tuo pelko rajoittaa elämää, mutta toisaalta koen olevani poikkeuksellinen tapaus. Olen aika fiksu ja todella empaattinen. Monet naiset ovat pitäneet luonteestani, mutta en vain ole kohdannut semmoista naista joka itseäni kiinnostaisi. Eli minullakin on vaatimuksia.

Kunhan nainen on ok-näköinen ja edes hieman pitää itsestään huolta. Olisi mahtavaa jos löytäisin semmoisen herkän naisen, joka on samalla aaltopituudella. Vaikka minulla on omat puutteeni, koen että joku voisi nähdä minussa jotain poikkeuksellista. Lapsia tosin en halua, mutta olen lähemmäksi neljääkymmentä, joten tämä ikäiset ovat jo varmaan joko perustaneet perheen tai sitten ovat päättäneet olla ilman lapsia.

ap
[/quote]

Kyllä säkin vielä jonkun löydät. :) kyllä niitä nelikymppisiä sinkkuja jostain löytää. Oon mäkin aika ujo ja mullaki on/on ollut sosiaalisten tilanteiden pelko mutta silti löysin exäni kaverini kautta,me kyllä erottiin muutaman kuukauden jälkeen ku ei sovittukkaa yhteen mutta ollaan hyvissä väleissä nykysin. Olen nyt sinkku ja yritän nauttia sinkkuudesta mutta kyllähän sitä välillä kaipaa miestä rinnalleen. :)

T. Nainen n11

Vierailija
18/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:12"]

ap

[/quote]

Älä ole noin nössö. "Kannattaako kirjoittaa huumorintajuisesti.." Voi hyvän tähden noita kysymyksiä.

Kysy niissä yksityisviesteissä naisille "kannattaako mun olla tässä nyt hauska, pidätsä hauskoista tyypeistä".

Vierailija
19/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:21"]

No mä etsin tuossa viime keväänä juuri sun tapaista miestä. Toiveeksi olin tosin ilmoittanut akateemisuuden, mutta se tarkoitti mulle enemmänkin sitä, että on perusfiksu ja analyyttinen ja kiinnostunut asioista ja ilmiöistä monipuolisesti. Fiksu duunari on kiinnostavampi kuin fakkiutunut akateeminen.[/quote]Hyvä tarkennus. Olen monta kertaa miettinyt tuota akateemisuusvaatimusta ja arvellut, että jis nainen asettaa miehelle parisuhdevaatimuksena koulutodistuksen, on hän kumppanina yhtä mielenkiintoinen kuin cv:tä pyytävä työnantaja eli ei kovinkaan mielenkiintoinen. Jos kyse on muusta kuin koulutodistuksesta niin kai sen asian voi muillakin sanoilla ilmaista!

Vierailija
20/26 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin toisen vaimoni ihan pelkästään kirjoitustaidon (ok, osittain suoran nenän) takia. Kolmen vuoden ihanan liiton jälkeen on kaikista ankein mahdollinen ero menossa. Upein kirjoittaja taitaa olla joskus se huilluin :-P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme