Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tilattua zalandosta niin huonolaatuiset verkkarit että jo huvittaa

Vierailija
10.11.2021 |

Nyppyyntyi päällä ollessa jo ennen pesua, ja ekan pesun jälkeen kangas on sen näköinen kuin olisi ollut 10v käytössä ja pesty satoja kertoja😅

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis hinta ei aina takaa laatua. Harha kuvitelmaa...

Vierailija
22/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itselläni ei ole suuret tulot, niin ei tulisi mieleenkään tilailla mitään halpaa bulkkia. Ennemmin olen ilman ja panen rahaa kiinni vasta sitten laadukkaisiin materiaaleihin silloin kun sille on tarvetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaikki jotenkin vammaisia? Ei kai se aapeen vika ole että tuote oli kelvoton?

Minä ostan yksinomaan halpoja vaatteita, ja suurin osa kestää käytössä vuosia. Jos joskus ostan jotain tyyriimpää, laatu saattaa olla aivan scheissea.

Vai esittääkö jengi täällä tyhmää?

Kyllä materiaali jo kertoo kannattaako ostaa vai ei. Esim. akryyliä ei ikinä!

Mun kokemuksen mukaan esim viskoosi on ollut tosi miellyttävä materiaali käytössä. Ikinä ei ole mikään nyppyyntynyt tuolla tavoin vaikka olisi ollut jotain sekoitettunakin.

Vierailija
24/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa ja tilailkaa vaan näitä vielä, kun se on mahdollista. 

Vierailija
25/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itselläni ei ole suuret tulot, niin ei tulisi mieleenkään tilailla mitään halpaa bulkkia. Ennemmin olen ilman ja panen rahaa kiinni vasta sitten laadukkaisiin materiaaleihin silloin kun sille on tarvetta. 

ja sillä aikaa syöt nistipataa

Vierailija
26/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa ja tilailkaa vaan näitä vielä, kun se on mahdollista. 

Joo kiitos, näin tehdään.

Vierailija
27/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sillä aikaa syöt nistipataa

Syön ihan monipuolisesti ja terveellisesti. En vain oikeasti tarvitse uusia vaatteita kuin harvoin. Kun ostaa kerralla kunnolliset, niin ne kestää pitkään. 

Olen kyllä huomannut, että joillekin tämä verkkoshoppailu on aiheuttanut addiktion. Ehkä tulevaisuudessa siihen on samanlaista apua tarjolla kuin vaikkapa peliongelmaisille. 

Vierailija
28/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että huvittaa. Mua kyllä hävettäisi täällä tunnustaa ostaneensa halpaa p skaa. Etenkin, kun pikamuoti vastaa 10% koko maapallon päästöistä. 

Korjataan sen verran, että koko tekstiiliteollisuus vastaa 10% maapallon päästöistä, ei yksistään pikamuoti. Mutta joo, olen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla. Kannattaa ostaa suoraan laatua. Se on kaikkien kannalta paras ratkaisu.

Vierailija
29/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis hinta ei aina takaa laatua. Harha kuvitelmaa...

Ei aina, mutta usein kyllä. Osumatarkkuus on noissa parempi kuin jossain halpatuotteessa joka on väännetty Bangladeshilaisessa hikipajassa. 

Vierailija
30/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tässä on mitään ympäristöasioita murehtia niin kauan kuin on olemassa ap:n tavoin toimivia vatipäitä.

No sori että olen köyhä ja tarvitsen vaatteita🤷‍♀️ Kaikilla ei ole varaa olla tiedostavia hipstereitä ja imeskellä vegaanisia kauramaitolatteja Kallion kuppiloissa ja parantaa maailmaa

Kestäviä ja hyviä saa uffin euron päiviltä

Vierailija
31/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tässä on mitään ympäristöasioita murehtia niin kauan kuin on olemassa ap:n tavoin toimivia vatipäitä.

Niinpä. Toivottavasti ap osaa jatkossa funtsia jatkotilauksiaan tältäkin kantilta.

Vierailija
32/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt hyvä ihminen?

Vierailija
33/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap, jos tilaisit jatkossa verkkarit vaikka kotimaiselta toimijalta? Tai vielä parempi, menisit paikalliseen liikkeeseen ja ostaisit sieltä. Voisit saman tien tarkistaa laadun itse heti paikalla.

On varmaan kalliimpaa joo, mutta saisit heti kunnon pökät. 

Vierailija
34/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sori että olen köyhä ja tarvitsen vaatteita🤷‍♀️ Kaikilla ei ole varaa olla tiedostavia hipstereitä ja imeskellä vegaanisia kauramaitolatteja Kallion kuppiloissa ja parantaa maailmaa

Köyhän nimen omaan ei kannata ostaa halvalla. Köyhän on järkevintä säästää ja satsata laatuun. Olipa aate mikä hyvänsä. 

Juuri näin. Onhan vanha sanontakin, jonka mukaan "köyhän ei kannata ostaa halpaa".

Vierailija
35/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljon maksoit ap?

Vierailija
36/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivätyötä tekevä sh joten palkka ei ole iso. Töissä työvaatteet. Ymmärrän kyllä että hyvämateriaalinen kallis vaate kestää pitkään mutta en mä 500€ laita esim. Johinkin kashmir-neuleeseen. Samalla rahalla saa jo paljon edullisia vaatteita. HM onpaikka josta ostan suurimman osan vaatteistani. Hoikka saa sieltä ihan hyvännäkösiä.

Kyllä noita huonolaatuisia voi tulla joskus tilattua, esim. väri haalistuu heti, saumat rispaa.

Vierailija
37/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, Zalando lähetti maksumuistutuksen tuotteesta, jonka olen jo palauttanut. Enkä tietenkään löydä juuri sitä palautuskuittia, mutta siis tilaus joka sisälsi kaksi tuotetta - palautin kummatkin tuotteet. Kirjauduin omalle käyttäjälle ja siellä näkyy palautettuna vain toinen niistä kahdesta tuotteesta! En tajua mitä ihmeessä se voi olla mahdollista? Tilasin vielä toisen koon kyseisestä palauttamastani tuotteesta, jonka sitten pidin. Pitääkö mun nyt maksaa kahdesta samasta tuotteesta hinta? Ahdistaa ihan perkeleesti kun kyse on yli 70€ maksavasta tuotteesta. Laitoin kyllä jo asiakaspalveluun viestiä. Kellään käynyt vastaavasti?

Vierailija
38/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestäviä ja hyviä saa uffin euron päiviltä

Lähimpään uffiin on meiltä reilu 70km matka. Liekö sitten sekään kovin ekologista ajella puolitoistasataa kilometriä autolla kirpputorivaatteiden perässä. Haluan sitäpaitsi vaatteeni uusina, lapsena sain tarpeeksi kirpparivaatteista enkä halua tonkia rekkikaupalla vaatteita ja toivoa että löytäisin jonkun tietyn vaatteen, haluamassani koossa ja värissä.

Av-tyyliin nyt on päätetty että mulla on nettishoppailuaddiktio ja ostelen kilotolkulla halpavaatteita tuon tuostakin, voin kertoa että se on hyvin kaukana totuudesta.

Vierailija
39/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva tietää, mikä mahtaa olla Zalandosta tilaavien keski-ikä? Osuuko juuri siihen porukkaan, joka huutaa ilamastohätää äänekkäimmin?

Tiesittehän, että niitä tuotteita roudataan myös ilmarahtina Suomeen maa ja merikuljetusten lisäksi. Todella ekologista. 

Vierailija
40/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 150e nahka maiharit kahdesti.

Molempina kertoina kengät oli nahasta niin pahasti kärsineet et molemmat piti palauttaa. Inhottava rumba, hakea kahdesti, todeta sama asia kahdesti ja palauttaa kahdesti ja olen edelleen ilman maihareita 1,5kk jälkeen.

Asun Helsingissä mut kauppojen valikoimat ovat surkeat, joten on melkein pakko tilata netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän