Tuli tilattua zalandosta niin huonolaatuiset verkkarit että jo huvittaa
Nyppyyntyi päällä ollessa jo ennen pesua, ja ekan pesun jälkeen kangas on sen näköinen kuin olisi ollut 10v käytössä ja pesty satoja kertoja😅
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki?
Dorina
koskaan kuullutkaan
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Olen päivätyötä tekevä sh joten palkka ei ole iso. Töissä työvaatteet. Ymmärrän kyllä että hyvämateriaalinen kallis vaate kestää pitkään mutta en mä 500€ laita esim. Johinkin kashmir-neuleeseen. Samalla rahalla saa jo paljon edullisia vaatteita. HM onpaikka josta ostan suurimman osan vaatteistani. Hoikka saa sieltä ihan hyvännäkösiä.
Kyllä noita huonolaatuisia voi tulla joskus tilattua, esim. väri haalistuu heti, saumat rispaa.
H&M:n neuleet on nykyään lähes kaikki akryyliä ja polyesteriä. Huonolaatuista kertakäyttö vaatetta.
Kaikki huono materiaali ei ole huonoa.
Esim viskoosia käytetään pieninä määrinä muun materiaalin seassa että kestäisi paremmin kulutusta ja pesua.
Mut paljonko on missäkin ja mitä muuta siinä on on se juju
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap, jos tilaisit jatkossa verkkarit vaikka kotimaiselta toimijalta? Tai vielä parempi, menisit paikalliseen liikkeeseen ja ostaisit sieltä. Voisit saman tien tarkistaa laadun itse heti paikalla.
On varmaan kalliimpaa joo, mutta saisit heti kunnon pökät.
Esim mistä?
EU ainakin on suunnittelemassa haittamaksuja halpisvaatteille. En tiedä koska ne otetaan voimaan tai saako se kaikkien maiden hyväksynnän.
Tuo järjetön pakettiralli on sietämätöntä. Tutkimusten mukaan mitä kalliimpi tuote on, sitä harvemmin sitä palautetaan.
Nämä halpavaatteet on aidosti melkoinen ongelma, koska niissä palautusprosentti on kova.
Rahalla saa laatua. Itse ostan aina hyvälaatuisia rytkyjä, jotka kestää käytössä, Joskus jopa UFFilta löytyy laatuvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiva tietää, mikä mahtaa olla Zalandosta tilaavien keski-ikä? Osuuko juuri siihen porukkaan, joka huutaa ilamastohätää äänekkäimmin?
Tiesittehän, että niitä tuotteita roudataan myös ilmarahtina Suomeen maa ja merikuljetusten lisäksi. Todella ekologista.
Taitaa se ikähaarukka osua tuohon 17-38 vuoden väliin suurimmaksi osaksi. Ja selvä enemmistö on naisia.
Lähetin viestit referoituna eteenpäin Zalandon suuntaan Saksaan.
Vierailija kirjoitti:
EU ainakin on suunnittelemassa haittamaksuja halpisvaatteille. En tiedä koska ne otetaan voimaan tai saako se kaikkien maiden hyväksynnän.
Tuo järjetön pakettiralli on sietämätöntä. Tutkimusten mukaan mitä kalliimpi tuote on, sitä harvemmin sitä palautetaan.
Nämä halpavaatteet on aidosti melkoinen ongelma, koska niissä palautusprosentti on kova.
Nykyään edulliset vaatteet on monesti niin uskomattoman surkeaa laatua, että sellaisten myyminen ei pitäisi edes olla sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 150e nahka maiharit kahdesti.
Molempina kertoina kengät oli nahasta niin pahasti kärsineet et molemmat piti palauttaa. Inhottava rumba, hakea kahdesti, todeta sama asia kahdesti ja palauttaa kahdesti ja olen edelleen ilman maihareita 1,5kk jälkeen.Asun Helsingissä mut kauppojen valikoimat ovat surkeat, joten on melkein pakko tilata netistä.
Höh, stadissa kaupat pursuaa tavaraa, luulisi löytyvän maihareita sinunkin makuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tässä on mitään ympäristöasioita murehtia niin kauan kuin on olemassa ap:n tavoin toimivia vatipäitä.
No sori että olen köyhä ja tarvitsen vaatteita🤷♀️ Kaikilla ei ole varaa olla tiedostavia hipstereitä ja imeskellä vegaanisia kauramaitolatteja Kallion kuppiloissa ja parantaa maailmaa
Kestäviä ja hyviä saa uffin euron päiviltä
Hyi vi… jotku uffin kuteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki?
Dorina
koskaan kuullutkaan
Tuon Dorina-merkin rintsikat oli myös ihan järjettömän huonot. Tilasin push upit, mutta ei niissä ollut yhtään minkäänlaista push up -täytettä vaan olivat kauttaaltaan vain ohutta ja lötköä kangasta. Lisäksi sitä kangasta oli niin vähän ja vain ulkosivuilla, että sopivat varmaan vain sellaisille, joilla rinnat on kainaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tässä on mitään ympäristöasioita murehtia niin kauan kuin on olemassa ap:n tavoin toimivia vatipäitä.
No sori että olen köyhä ja tarvitsen vaatteita🤷♀️ Kaikilla ei ole varaa olla tiedostavia hipstereitä ja imeskellä vegaanisia kauramaitolatteja Kallion kuppiloissa ja parantaa maailmaa
Lässyn lässyn taas. Pakkoko on ostaa kertakäyttömuotia? No mutta toisia ei kiinnosta mitkään ympäristöasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis hinta ei aina takaa laatua. Harha kuvitelmaa...
Ei aina, mutta usein kyllä. Osumatarkkuus on noissa parempi kuin jossain halpatuotteessa joka on väännetty Bangladeshilaisessa hikipajassa.
Suurin osa kalliista vaatteista väännetään bangladeshilaisissa hikipajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn taas. Pakkoko on ostaa kertakäyttömuotia? No mutta toisia ei kiinnosta mitkään ympäristöasiat.
Ympäristön voi huomioida siten, että ei tilaa kuin tarpeeseen vaatteita. Ja silloinkin laadukkaita. Toisille se tuntuu vain olevan ihan mahdoton yhtälö.
no, se kiinalainen on yhtä tyytymätön palkkaansa, joten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 150e nahka maiharit kahdesti.
Molempina kertoina kengät oli nahasta niin pahasti kärsineet et molemmat piti palauttaa. Inhottava rumba, hakea kahdesti, todeta sama asia kahdesti ja palauttaa kahdesti ja olen edelleen ilman maihareita 1,5kk jälkeen.Asun Helsingissä mut kauppojen valikoimat ovat surkeat, joten on melkein pakko tilata netistä.
Höh, stadissa kaupat pursuaa tavaraa, luulisi löytyvän maihareita sinunkin makuusi.
Voi kuin olisi. Kaikki kävin, jopa pienet liikkeet keskustasta sekä nää parhaimmat ostoskeskukset ( Kamppi, Forum, omena, tripla, sello, Jumbo...) en löytänyt. Mielelläni saan tuotteen heti ja voin olla varma koosta ym. Mut ei löydy niin ei löydy.
Se jolle vastasit.
Nykyään rahalla ei saa edes laatua.