Tykkäätköö nallekarhumaisista miehistä?
Kommentit (40)
Jos sillä tarkoitetaan vatsakasta tai ylipainoista, en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, en todellakaan! Niillähän tarkoitetaan vatsakkaita - eli siis lihavia - ja karvaisia äijänköriläitä. Lihavuus ja karvaisuus ovat itselle turn off. Vartalokarvoillehan ei mitään oikein voi, mutta naaman karvoitus on epähygieenistä, rumaa, inhottavaa, ja sopii vain Joulupukille ja George Clooneylle (hänelle vähäisessä määrin vanhemmiten).
Pituus, joka lienee myös yksi "nallekarhun" ominaisuuksista on suotavaa miehelle, kylläkin.
Hauska, koska itse en voi sietää karvattomia miehiä. miehellä pitää olla parta ja karvaa rinnassa ja muuallakin. Sytyn karvoista :D Mutta hyvä että makuja on monia.
Nallekarhumainen mies= Vähän pullea, leveät hartiat, karvainen, söpö, turvallinen
No en nyt erityisesti, enkä ”rotevista”, ”miehen kokoisista” tai ”iskävartaloisistakaan”. Ei se nättiä ole. Mutta ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö ja paino.
Joo. Pitää olla massaa, leveät hartiat, isot kädet, pitkä. Saa olla vatsaa. Parta on plussaa, rintakarvat ja käsivarsikarvat pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, en todellakaan! Niillähän tarkoitetaan vatsakkaita - eli siis lihavia - ja karvaisia äijänköriläitä. Lihavuus ja karvaisuus ovat itselle turn off. Vartalokarvoillehan ei mitään oikein voi, mutta naaman karvoitus on epähygieenistä, rumaa, inhottavaa, ja sopii vain Joulupukille ja George Clooneylle (hänelle vähäisessä määrin vanhemmiten).
Pituus, joka lienee myös yksi "nallekarhun" ominaisuuksista on suotavaa miehelle, kylläkin.
Ei yleisesti tarkoiteta että pitäisi olla karvainen, pehmeä ja iso riittää plus että luonne on nallepuhmainen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Pitää olla massaa, leveät hartiat, isot kädet, pitkä. Saa olla vatsaa. Parta on plussaa, rintakarvat ja käsivarsikarvat pitää olla.
Miehellä ei pidä sinun vuoksesi olla yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhumainen mies= Vähän pullea, leveät hartiat, karvainen, söpö, turvallinen
Eli aika epäseksikäs minun makuuni. Mutta jokaisella saa olla omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäkäjäkä, taidat olla itse jäänyt ilman😄
Nallekarhusta tulee mieleen jotakuinkin sen vastakohta, mikä minuun vetoaa. Tukeva nössykkä.
Miehen ulkonäkö ei merkitse minulle mitään. Älykkyys ja luonne merkitsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jösses miten tuore lausahdus! Keksitkö ihan itse? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua😘
Neitsyt ja push over nuo nallekarhumiehet on
Itse olen semmoinen. Olen neitsyt ja 22v nallekarhu. Juuri autoin 44v naista jolla kortti epäonnistui Lidlin kassalla maksamalla hänen 125 arvoiset tuotteet. Olen itse toimeentulotuella :)
Sain siiitä kyllä suukon että oli wörth it ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua😘
Voi sua... oikeesti, ryhdy koomikoksi 😂
En pidä. Lyhyehköt ja poikamaiset vetoaa eniten. Itse on olen 175 cm ja hoikka.