Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nuoret naiset eivät hymyile

Vierailija
26.01.2015 |

Aloitin ooiskelut viime syksynä ja luokallani ikähaarukka on aina 19-vuotiaasta reiluun nelikymppisiin. Asia mihin oon nyt kiinnittänyt huomiota on se, että iso osa näistä parikymppisistä kulkee naama mutrulla jatkuvasti. Tiedättekö sen sellaisen " olen liian cool hymyilemään ja mikään ei hetkauta minua"- ilmeen? Ymmärrän että teininä kuljettiin tollanen ilme päällä, mutta luulis sen pahimman angstin jo kadonneen. En tarkoita, että jatkuvasti pitää kulkea kestohymy naamalla, mutta todella kylmä kuva tulee näistä tyypeistä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on masentuneita. Enkä kyllä ihmettele. Melkein enemmän ihmettelen niitä, joita hymyilyttää. Itse olen jo vanhempi enkä välitä tuon taivaallista mitä joku saattaa minusta ajatella. Hymyilen paljon ja kaikille.

Vierailija
2/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:24"]

Tässä maassa jos on liian hymyilevä nuori nainen niin heti on kaikki hullut ja vanhat ukot kimpussa.Luulevat että Se hymyily on heille.Siksi kävelen monesti naama mutrussa,pysyy kaiken maailman pöljät kauempana eikä ota kontaktia.

[/quote]

Ei silloin kyllä ota kontaktia fiksummatkaan. Varsinkaan fiksutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusilme on vakava. Aina ollut. Ihmiset luulee mua usein ylimieliseksi sen takia. Mutta mun mielestä on aika pöpipää, jos hymyilee taukoamatta ilman mitään syytä. Ja se on oikeastaan tosi ahdistavaa. Joskut ihmiset hymyilee silleen todella inhottavasti kulmakarvat koholla, leuka isona, silmät puoliummessa ylileveää hymyä. Ei se ole aitoa. Se on vaan jotain inhottavaa "minä nyt hymyilen" -hymy.

Joskus mun naama saattaa olla perusilmeestäni jopa vähän vihaisen tai mutruisen näköinen. Se johtuu siitä, että ahdistaa ihan pirusti kulkea yleisillä paikoilla. Ja just sun kaltaiset ihmiset ap lisää tätä ahdistusta. Mitäpä jos muuttaisit jonnekin Thaimaahan ja lakkaisit vittuilemasta suomalaisille naisille? Anna ihmisen olla oma itsensä.

Vierailija
4/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset ihmiset ovat kovia selittelemään ja syyttämään muita omasta itse aiheutetusta muiden piinasta. Totuus kirveltää kun syyllinen negatiivisuuden kierteen levittämisestä on peilissä.. Mikähän on tämä kuori josta puhut? Joku negaatio juttu vai? Kyse ei edelleekään ole seliseliseli selityksitä. Kyse on siitä mitä teet toiselle ihmisille, kyse ei ole sinusta vaan asenteestasi muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
5/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä koulussa hymyilisin?! Luoja. En ole mikään päivänsäde, ei ole luonnollista.

Vierailija
6/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se hyvä puoli että osaa kaikki viisaat pysyä näistä negatiivisuutensa oikeuttajista erossa. Ongelma on se että tällaisen juntin kanssa joutuu ylipäätään mihinkään tekemisiin.

Vierailija
7/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:50"]

No nyt sitten ymmärrän negatiivisuutesi on vaikean lapsuutesi vika... Asenne on omasi ja negativinen sellainen tuottaa ympärillesi lisää negatiivisyyttä.. onnea muiden syyttelyssä ja koeta ymmärtää se helpottaa...selittely ei auta tilannetta.. negatiivinen on negatiivinen

[/quote]

Ei hymyilemättömyys ole samaa kuin negatiivisuus. Vakava ihminen voi olla sisäisesti ahdistunut, pelokas, epävarma. Miksi sinun pitäisi ärtyä siitä, että tuntemattomalla ihmisellä on ongelmia? Jos ongelmat poistuisivat yhdellä suun liikkeellä, niin eivätköhän kaikki olisi vain yhtä hymyä?

Vierailija
8/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:50"]No nyt sitten ymmärrän negatiivisuutesi on vaikean lapsuutesi vika... Asenne on omasi ja negativinen sellainen tuottaa ympärillesi lisää negatiivisyyttä.. onnea muiden syyttelyssä ja koeta ymmärtää se helpottaa...selittely ei auta tilannetta.. negatiivinen on negatiivinen
[/quote]

Hymyilettömyys ei ole sama, kuin negatiivisuus. En mäkään hymyile, kun yksinäni teen jotain hommaa tai kävelen käytävällä koulussa. Olen kyllä noin muuten sosiaalinen ja pirteä ja toivotan huomenet ja heipat ja kahvitauot olen ihmisten seurassa, mutta miksi helvetissä myös silloin kun ei varsinaisesti ole kenenkään seurassa pitäisi virnuilla itsekseen.

Vierailija
9/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilin ennen lähes aina. Ulkoa päin näytin iloiselta vaikka paskaa satoi niskaan joka suunnasta. Yritin jaksaa olla iloinen ja hymyilevä. Ja mitä tästä seurasi? "Ei sulla oikeesti oo paha olla kun näytät aina niin iloselta" tai "miten sä voit olla ilonen vaikka just kävi nii ootko päästäs vialla", " En mä tienny et sillä vois joku olla hätänä tai jotai sattunu ku aina se on ollu iloinen ". Että juu. Positiivisuus kannattaa! Nyt olen naama peruslukemilla. Ja jos sitä erehtyy hymyilemään ohikulkijoille niin kohta on taas joku reppana mies pyytämässä kahville. Kyllä se vituttaa kun kieltäytymisen jälkeen saa haukut ja vittuilut ku mitä sä mulle sit hymyilit jos ei kiinnosta. Tästä syystä hymyilen vanhuksille ja lapsille, yleensä heiltä saa hymyn takaisin eikä mitään sekoilua. Ilmeisest mikään ei miellytä ketään.

Vierailija
10/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin siitä ärtynyt että jollain on tai ei jotain henkilökohtaisia asioitaan? Miksi sitä pitäisi päälleni vyöryttää.. olenko jotenkin velvollinen!? Tämä on juuri se asia jossa kaltaisesi negaation ihailijat menevät metsään.. Miksi minun tulisi kestää moista käytöstä?? Mikä saa sinut luulemaan että olet oikeutettu tähän? Ei ole oikeaa tapaa toimia vaan tyhmä ihminen tunnistautuu sillä että se valitsee ismin tai uskon tai negaation tai positiivisuuden tai joogan tai minkä vaan opin ja vyöryttää sitä luonnonlakina toisen päälle!! Minusta sen yhden ei tarvitsis olla koulussa ollenkaan jos kerran on pelkästään negatiivinen, miksi muiden olisi tästä kärsittävä.. vapautta negatiivisista mulkeroista pliis. Kaikki samaa massaa muutenkin jos on ongelmia ne ovat juuri samat kuin naapurin urpollakin.

Vierailija
11/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä hymyilen usein naisille ja monet hymyilee takaisinkin, ihan kaiken ikäiset. Miehille en hymyile, kun pelkään niitä.

t. 27-v. nainen

Vierailija
12/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilemättömyys ei rajaa aihetta vaan naama "norsunvitulla" ja "todella kylmä asenne" seli seli

Vierailija
13/61 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietää mikä juntti on kun sen naamasta jo näkee..ja jutut seuraavat heti perässä "olen niin..." ja "muiden vika"

Vierailija
14/61 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy on opittu ilme.Ihmiset reagoivat eri tavalla samaan asiaan; jotkut hymyilevät ja jotkut ilmehtivät jotenkin muuten Nuoret eivät hymyile koska se ei kuulu heidän ilmevalikoimaansa samalla tavalla.

Katsokaapa vaikka 50-luvun suomalaisia elokuvia. Niissä kaikki hymyilevät, ilmehtivät oudosti ja ovat aina innostuneen touhukkaita. Nykyisin moinen käytös näyttäisi naurettavalta edes elokuvassa.

Vierailija
15/61 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo saanu kaapelia suoleen

Vierailija
16/61 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opittu käytös kostautuu katsoppa ennen oli tultava toimeen kaikkien kanssa kun saattoi tarvita apua toiselta..Ymmärrätko seli seli tyyppi mitä itsekkään puhut? Ei elämä ole elokuvaa.. sinulle aikuisten oikeasti oletko muka yli 18..

Tietenkin jos haluaa levittää negaatioitaan ja kokee kiusanteon oikeudekseen..

Vierailija
17/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:50"]

No nyt sitten ymmärrän negatiivisuutesi on vaikean lapsuutesi vika... Asenne on omasi ja negativinen sellainen tuottaa ympärillesi lisää negatiivisyyttä.. onnea muiden syyttelyssä ja koeta ymmärtää se helpottaa...selittely ei auta tilannetta.. negatiivinen on negatiivinen

[/quote]

Kasvatapas huviksesi itsellesi sellainen ns suojakuori ettet ime jokaisen vastaantulevan randomin tunnetiloja itseesi.

Vierailija
18/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen tämän päivän lapsia,etenkin tytöt ovat yleensä hymyttömiä,suu mutrullaan.Pojat ovat enemmän vilkkaita,touhuavat ja mekastavat nauraen,mutta pikkutytöt ovat usein tosi surullisen näköisiä.Olen tätä vakavasti mummoikäisenä miettinyt,muistan oman lapsuuden.Uskallettiin puhua vieraammillekin,toki kotona varoiteltiin tietyistä asioista.Olemus oli kuityenkin perusiloinen.Nyt kun näkee vaikka kaupoilla tai vastaan tulee lapsia nämä ovat useimmiten tosi totisia.

Vierailija
19/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen kyllä naisille, mutta en teille, typerät miehet, innostutte vaan liikaa ja luulette, et oon teistä kiinnostunut. Ääliöt.

Vierailija
20/61 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihme naisia te olette kun KAIKKI MIEHET KAIKKIALLA on teistä kiinnostuneita.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän