Monelta ne Miss Universum -kisat alkaa?
Tulee ilmeisesti tänä yönä? Mitä veikkaatte pärjääkö Bea? Itse veikkaan, että ei pääse jatkokierrokselle. Hassua, että Sunneva hehkuttaa haastattelussa, että "on hyviä merkkejä ilmassa", koska on ollut "kansainvälistä kiinnostusta". Eikös jokaikinen vuosi uutisoida siitä miten Suomen edustajaa on haastateltu paikallisiin lehtiin (kuten muitakin tyttöjä). Nyt kuulemma myös Teuvon ja Nikon suunnittelema fantasiapukukin on saanut kovasti huomiota, joten pakkohan sen on merkitä, että nyt ollaan kruunussa kiinni.
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:11"]
Kolumbialla on kyllä täydellinen kroppa.
[/quote]
Victorias Secret -mallin vartalo. Kisan paras.
Monetkohan silkkarit? Ainakin Venezuela, Argentiina ja Filippiinit selkeitä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:15"]Monetkohan silkkarit? Ainakin Venezuela, Argentiina ja Filippiinit selkeitä.
[/quote]
Näyttää olevan täytteitä siellä sun täällä. :)
Aika tasapaksuja vartaloita ja hmmm... "lapsenomaisia", jos tajuatte mitä tarkoitan. Ei sellaista kurvikkuutta löydy.
Aina, kun Filippiinit pysähtyy poseeraamaan, hän nytkäyttää päätä taaksepäin ja hymyilee niin, että suu on auki. Luulisi, että olisi enemmän kuin yksi pose hallussa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:16"]Nyt on täällä jo kolme toimivaa live stream -linkkiä ja lisää varmasti löytyy, eli tosi helppoa on seurata kisat reaaliajassa, jee! Mitähän sitä keksisi, kun pitää vielä 2h odotella... Oscareita ennen pystyy sentään katselemaan red carpet -lähetyksiä, niin ei tule tylsää...=) [/quote] Viime vuonna ei näytetty Suomessa Red carpetia ennen Oscareita, oli muuten ankeeta odottaa kolmeen (vai oliko peräti neljään..) asti yöllä, että itse palkintojenjako alkoi. Näytetäänkö edes tänä vuonna Suomessa Oscareita saati red carpetia? Mistään en ole bongannut tuota tietoa.
[/quote]
Hei sinä joka kyselit, Wikipedia tiesi kertoa näin tulevasta Oscar-gaalan televisioinnista:
"Suomessa gaala lähetetään suorana lähetyksenä Yle Teemalla sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 22–23. helmikuuta. Punainen matto -osuus alkaa noin klo. 2.00 ja itse gaala alkaa kolmen jälkeen. Koko Oscar-lähetys uusitaan kanavalla suomeksi tekstitettynä maanantai-iltana 23. helmikuuta"
Red carpet -osuudet olen katsonut yleensä netistä sellaisista linkeistä, joissa ei ole mainoskatkoja.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:16"]Nyt on täällä jo kolme toimivaa live stream -linkkiä ja lisää varmasti löytyy, eli tosi helppoa on seurata kisat reaaliajassa, jee! Mitähän sitä keksisi, kun pitää vielä 2h odotella... Oscareita ennen pystyy sentään katselemaan red carpet -lähetyksiä, niin ei tule tylsää...=) [/quote] Viime vuonna ei näytetty Suomessa Red carpetia ennen Oscareita, oli muuten ankeeta odottaa kolmeen (vai oliko peräti neljään..) asti yöllä, että itse palkintojenjako alkoi. Näytetäänkö edes tänä vuonna Suomessa Oscareita saati red carpetia? Mistään en ole bongannut tuota tietoa.
[/quote]
Hei sinä joka kyselit, Wikipedia tiesi kertoa näin tulevasta Oscar-gaalan televisioinnista:
"Suomessa gaala lähetetään suorana lähetyksenä Yle Teemalla sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 22–23. helmikuuta. Punainen matto -osuus alkaa noin klo. 2.00 ja itse gaala alkaa kolmen jälkeen. Koko Oscar-lähetys uusitaan kanavalla suomeksi tekstitettynä maanantai-iltana 23. helmikuuta"
Red carpet -osuudet olen katsonut yleensä netistä sellaisista linkeistä, joissa ei ole mainoskatkoja.
[/quote]
Ok, kiitos. :)
Jes aussi jatkoon! Ja tietty myös missitehdasmaa Venezuela.
Bea & Bean äiti näytettiin historiainsertissä. :)
Oli hiukka naturellempeja missejä noissa vanhoissa pätkissä. On kyllä mennyt niin feikiksi. Saisi tämä luonnollisuustrendi ulottua missikisoihinkin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:30"]
Jes aussi jatkoon! Ja tietty myös missitehdasmaa Venezuela.
[/quote]
Mä en taas tykkää tuosta aussista, ei ole yhtään nätti, ihan tavis.
Ja totta kai USA pääsi, kuinka yllättävää.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:38"]
Oli hiukka naturellempeja missejä noissa vanhoissa pätkissä. On kyllä mennyt niin feikiksi. Saisi tämä luonnollisuustrendi ulottua missikisoihinkin.
[/quote]
Ei Miss Universum ole ainoa missikisa. Esimerkiksi Miss International kisoissa, joka kuuluu Big4-kisoihin, pidetään luonnollisemmasta otteesta. Myös Miss World voittajat ovat olleet viime vuosina varsin luonnollisen näköisiä.
Lakkasi sitten toimimasta. Server not found.
Aussi näytti hyvältä (luonnolliselta ja söpöltä) insertissä, mutta lavalla ei ole sykähdyttänyt enää niin paljon. Suosikkini on ehkä sittenkin vaihtunut Alankomaihin. Intian olisin halunnut pääsevän top10:iin.
Onko USA päässyt joka vuosi jatkoon (top15/10)?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:50"]
[/quote]
tvpc:n linkki toimii ainakin mulla edelleen
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:51"]
Aussi näytti hyvältä (luonnolliselta ja söpöltä) insertissä, mutta lavalla ei ole sykähdyttänyt enää niin paljon. Suosikkini on ehkä sittenkin vaihtunut Alankomaihin. Intian olisin halunnut pääsevän top10:iin.
Onko USA päässyt joka vuosi jatkoon (top15/10)?
[/quote]
2010 ei ollut USA jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:50"]
[/quote]
tvpc:n linkki toimii ainakin mulla edelleen
[/quote]
Mulla pysähtyi ja nyt ei löydä serveriä. Toiset linkit ei toimi.
Huh kun on pitkä lähetys. Jaksaakohan kattoa loppuun.
Kolumbialla on kyllä täydellinen kroppa.