Monelta ne Miss Universum -kisat alkaa?
Tulee ilmeisesti tänä yönä? Mitä veikkaatte pärjääkö Bea? Itse veikkaan, että ei pääse jatkokierrokselle. Hassua, että Sunneva hehkuttaa haastattelussa, että "on hyviä merkkejä ilmassa", koska on ollut "kansainvälistä kiinnostusta". Eikös jokaikinen vuosi uutisoida siitä miten Suomen edustajaa on haastateltu paikallisiin lehtiin (kuten muitakin tyttöjä). Nyt kuulemma myös Teuvon ja Nikon suunnittelema fantasiapukukin on saanut kovasti huomiota, joten pakkohan sen on merkitä, että nyt ollaan kruunussa kiinni.
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:50"]
Lakkasi sitten toimimasta. Server not found.
[/quote]
tvpc:n linkki toimii ainakin mulla edelleen
[/quote]
Mulla pysähtyi ja nyt ei löydä serveriä. Toiset linkit ei toimi.
[/quote]
http://www.tvpc.com/ChannelList.php
^ Tvpc:n sivuilla on listaus kaikista kanavista. Sieltä kun selaa alaspäin USA:n ja NBC:n kohdalle, niin löytyy useita linkkejä ko. kanavalle. Voit kokeilla toimiiko joku muu linkki paremmin. :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:57"]
Huh kun on pitkä lähetys. Jaksaakohan kattoa loppuun.
[/quote]
Olen kisoja kymmenisen vuotta ja nämä ovat ekaa kertaa mun muistikuvien kolmituntiset. Ennen tunnin lyhyemmät.
[/quote]
Mäki muistelin ettei kyl viime vuonna ollut näin pitkä vaan jopa aika "nopeatahtinen" .. muistikuvat osuivat siis oikeaan.
Minkämaalaiset taustat Miss Netherlandsilla on? Intialaiset kenties? Tai jotain sieltä suunnalta? Kasvoiltaan kaunein, mutta lantio saisi olla muodokkaampi.
Kuka se viides jatkoon päässyt oli? Just pätkäs..
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 05:06"]
Kuka se viides jatkoon päässyt oli? Just pätkäs..
[/quote]
Kolumbia.
Jatkossa USA, Hollanti, Jamaika, Ukraina ja Kolumbia.
Nyt sitten final question, joka tänä vuonna on kuulemani mukaan 2-osainen. Toinen kysymyksistä on kaikille kilpailijoille sama ja kilpailijat saavat kuulokkeet korviinsa, etteivät kuule toistensa vastauksia.
Doral-pätkässä vilahti Bea sinertävässä asussa (iltamenoissa), vai näinkö näkyjä?
Jamaika, Hollanti ja Kolumbia, siinä mun TOP 3.
Mielenkiintoinen viisikko. Kaikki aika erityyppisiä.
Nyt toivon voittoa Ukrainalle, kun aussi tippui. :)
Kaikki voittajat Hollantia lukuunottamatta kelpaavat minulle.
Ei mennyt kovin vahvasti tuo Ukrainan vastaus...
Jamaicalle kirkkaasti pisteet kotiin tässä osiossa!
Onpa tyhjäpäisiä vastauksia noilla viidellä viimeisellä. Onneksi järki ei ole isossa roolissa tossa työssä. Ulkonäkö on aina mielipide-asia mutta totean vaan, että omat suosikkini eivät päässeet jatkoon. Ehkä vähän epäreilua myös, että jotkut maat saavat käyttää tulkkia vastauksessa.
- Mies 26v.
*myötähäpeä*
Miksei tuomareihin saada kysyjiä, joilla ei ole raskasta aksenttia.. Joillakin tytöillä kyllä ei sekään välttämättä auttaisi..
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 04:57"]
Huh kun on pitkä lähetys. Jaksaakohan kattoa loppuun.
[/quote]
Olen kisoja kymmenisen vuotta ja nämä ovat ekaa kertaa mun muistikuvien kolmituntiset. Ennen tunnin lyhyemmät.