Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan miksen pääse treffeille
Mikä siinä tarkalleen ihmetyttää?
Koska olet vastenmielinen ruikuttaja
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli. Ei, et saa enää koskaan parisuhdetta. Se käy ulosannistasi varsin selväksi.
Onko tää yksi ja sama kun kitisee joka päivä naisettomuutta vai onko miehiin laajemminkin tarttunut tämmöinen jatkuva marttyyri-itku? Ryhdistäytykää nyt. Kukaan nainen ei syty tuollaisista uhriutuvista tallukoista.
Sama tyyppi on. 37v ylipainoinen mutta omasta mielestään komea. Ei kuulemma edes voisi haaveilla kauniista, laihasta ja koulutetusta nuoresta naisesta. Sama ruikutus joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvailisit itseäsi neutraalisti, ilman tunnelatausta, millaisena miehenä näet itsesi?
Komeana ja pitkänä.. naiset kyl pitäs tykätä.. + siniset silmät ja mulla on hyvä vaatetyyli
Entäs luonne?
Aika rauhallinen.. ujo.. kiltin oloinen ja näkönen...
Kiltti on aika epämääräinen käsite, mitä se sulle tarkoittaa? Määrittele sana kiltti.
Mä oon huono tälläsissä.. mulla on heikot sosiaaliset taidot ja en ymmärrä kaikkia sanoja.. mulla on dysfasia
Saako tuohon dysfasiaan mitään tukea näin aikuisiällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä haluaisin päästä treffeille ja ihmettelen miksen kelpaa.. kaipaan myös läheisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvailisit itseäsi neutraalisti, ilman tunnelatausta, millaisena miehenä näet itsesi?
Komeana ja pitkänä.. naiset kyl pitäs tykätä.. + siniset silmät ja mulla on hyvä vaatetyyli
Entäs luonne?
Aika rauhallinen.. ujo.. kiltin oloinen ja näkönen...
Kiltti on aika epämääräinen käsite, mitä se sulle tarkoittaa? Määrittele sana kiltti.
Mä oon huono tälläsissä.. mulla on heikot sosiaaliset taidot ja en ymmärrä kaikkia sanoja.. mulla on dysfasia
Saako tuohon dysfasiaan mitään tukea näin aikuisiällä?
En saa... ei voi mitään.. kielellistä häiriöitä on.. kirjotan epäselvästi ja semmosta se on
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit muiden sinulle näissä lukuisissa samanlaisissa aloittamissasi ketjuissa vastaavan?
Kysyn siksi, koska sulle ei tunnu kelpaavan mikään vastaus. Aina löytyy vastanarinaa.
Ehkä haluaa vaan tapella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli. Ei, et saa enää koskaan parisuhdetta. Se käy ulosannistasi varsin selväksi.
Onko tää yksi ja sama kun kitisee joka päivä naisettomuutta vai onko miehiin laajemminkin tarttunut tämmöinen jatkuva marttyyri-itku? Ryhdistäytykää nyt. Kukaan nainen ei syty tuollaisista uhriutuvista tallukoista.
Sama tyyppi on. 37v ylipainoinen mutta omasta mielestään komea. Ei kuulemma edes voisi haaveilla kauniista, laihasta ja koulutetusta nuoresta naisesta. Sama ruikutus joka päivä.
Koska en saa edes tavallista pullukkaa.. kyllä mun rahkeet siihen riittäis.. mutta en kelpaa heille. ihan komea totta olen.
Vierailija kirjoitti:
Vai että ruikuttaja.. millanen mun pitäs sit olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä haluaisin päästä treffeille ja ihmettelen miksen kelpaa.. kaipaan myös läheisyyttä
Huomaatko, että nämä jutut kiertää vähän kuin kehää? Tätä samaa lausetta oot sanonut monta kertaa, mutta jostain syystä sitä ajatusta ei saada keskusteltua pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ruikuttaja.. millanen mun pitäs sit olla.
Myötätuntoinen itseäsi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en saa edes tavallista pullukkaa.. kyllä mun rahkeet siihen riittäis.. mutta en kelpaa heille. ihan komea totta olen.
Tyhmä kun saapas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaatko mita ihmisiä harrastuksissa? Itselle mieluisan harrastuksen parista löytyy kavereita ja yleensä harrastusporukoissa on myös naisia mukana.
Ei ole harrastuksia.. tapaan ihmisiä töissä ja käyn kyllä välillä salilla
Selvähän se, ettei ole parisuhdetta kun et tapaa naisia, joihin voisit tutustua.
Asialle ei siis voi mitään.
Missä niitä tapaisin.. töissä on naisia mut ei niitä kiinnosta.. miksi pitäs väkisin käydä jossain harrastuksissa tai baareissa jos ei vain kiinnosta??
Aika moni sun ikäinen nainen on vakituisessa parisuhteessa jo, naimisissa ja lapsia tulossa tai jo tehty, niin ei niitä kiinnosta. Sun pitää löytää joku vapaa kellä biologinen kello tikittää tai sitten nuorempi tai vanhempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaatko mita ihmisiä harrastuksissa? Itselle mieluisan harrastuksen parista löytyy kavereita ja yleensä harrastusporukoissa on myös naisia mukana.
Ei ole harrastuksia.. tapaan ihmisiä töissä ja käyn kyllä välillä salilla
Selvähän se, ettei ole parisuhdetta kun et tapaa naisia, joihin voisit tutustua.
Asialle ei siis voi mitään.
Missä niitä tapaisin.. töissä on naisia mut ei niitä kiinnosta.. miksi pitäs väkisin käydä jossain harrastuksissa tai baareissa jos ei vain kiinnosta??
Aika moni sun ikäinen nainen on vakituisessa parisuhteessa jo, naimisissa ja lapsia tulossa tai jo tehty, niin ei niitä kiinnosta. Sun pitää löytää joku vapaa kellä biologinen kello tikittää tai sitten nuorempi tai vanhempi nainen.
En halua lapsia... no niin on... en ole parisuhteessa.. minulle kelpaisi monet naiset.. minä en vain kelpaa.. en taida löytää ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"koska en saa edes tavallista pullukkaa" Aika rumasti ilmaistu. Pidätkö pullukoita arvottomina?
antaa niin kaikki olla.. mä en vaa jaksa enää yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vain kelpaa tälläsenä ihmisenä kellekkää naiselle enää.. minkäs vaan sit teet.
Luota itseesi? Jos asia on näin ja olet sitä mieltä niin ehkä sitten pitää kehitellä jotain muuta?
No olen yrittäny pyytää naisia tapaamaan treffeille tutustua.. mutta heti ilmoittavat sori ei kiinnosta.
Siis käytkö jossain kadulla kysymässä naisia lähtemään sun kanssa treffeille? Koska olet sanonut että et juttele naisten kanssa töissä, et käy baareissa etkä ole treffipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"koska en saa edes tavallista pullukkaa" Aika rumasti ilmaistu. Pidätkö pullukoita arvottomina?
En.. huh en jaksa ees alkaa jauhamaan tästä,. mua ei ainaskaa laihat missit kiinnosta
UNOHDETAAN NE NAISET NYT KU EI KELPAA TÄLLÄNEN MIES KOSKAAN.. MITÄ MÄ VOIN TEHDÄ KÄYDÄ VAA TÖISSÄ PISTE