Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.

Vierailija
10.11.2021 |

Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?

Kommentit (280)

Vierailija
221/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai se on pakko mennä maksullisiin joskus.. ei pysty olee ilman naista mitenkää koko elämä

Monelle naiselle maksullisissa käyminen on turn off, joten sitä myötä mahdollisuutesi ei-maksullisiin laskevat ennestään.

Itse naisena en ikinä hyväksyisi miestä, joka on edes kerran käynyt maksullisissa. Olisit täys roska mulle sen myötä.

siinähän on ei mua kiinnosta.. en haluakkaa naisia.. ne on niin vaikeita.. eipä ne naisetkaa tule koskaa osa kelpaavan miehille.. niissä on jotain vikaa

Aivan. Joten myönnä se itsellesi, että olet parisuhdekelvoton. Ei uliseminen sitä asiaa mihinkään muuta.

Mä sentään myönnän etten ole sellainen nainen mitä miehet haluaa, mutta sä pidät itseäsi jonakin saaliina ja haukut naisia nirsoiksi. Ihan kuin ei itsessäsi olisi mitään vikaa.

Sitten sun pitää olla varmaa ikisinkku ku et kelpaa miehille? on mussa vikaa.. mutta olen komea ja pitkä.. luulis et tavis pullukan saan

Vierailija
222/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä asioita, joihin et ole osannut vastata tämän keskustelun aikana, sieltä voi löytyä joku ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai se on pakko mennä maksullisiin joskus.. ei pysty olee ilman naista mitenkää koko elämä

Monelle naiselle maksullisissa käyminen on turn off, joten sitä myötä mahdollisuutesi ei-maksullisiin laskevat ennestään.

Itse naisena en ikinä hyväksyisi miestä, joka on edes kerran käynyt maksullisissa. Olisit täys roska mulle sen myötä.

No sä olet mulle täys roska... nirppanokka.. pysy musta kaukana.. olen käynyt maksullisissa yli 10 kertaa

Todellakin pysyn kaukana sun kaltaisista maksullisissa käyvistä. Mulla on jo hyvä mies, joka arvostaa naisia.

Vaikutat myös vähän säälittävältä, syrjäytyneeltä, pelottavalta ja huonokäytöksiseltä tapaukselta, joten en ihmettele ettet naista saa kuin rahaa vastaan.

Vierailija
224/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siinähän on ei mua kiinnosta.. en haluakkaa naisia.. ne on niin vaikeita.. eipä ne naisetkaa tule koskaa osa kelpaavan miehille.. niissä on jotain vikaa

Aivan. Joten myönnä se itsellesi, että olet parisuhdekelvoton. Ei uliseminen sitä asiaa mihinkään muuta.

Mä sentään myönnän etten ole sellainen nainen mitä miehet haluaa, mutta sä pidät itseäsi jonakin saaliina ja haukut naisia nirsoiksi. Ihan kuin ei itsessäsi olisi mitään vikaa.

Sitten sun pitää olla varmaa ikisinkku ku et kelpaa miehille? on mussa vikaa.. mutta olen komea ja pitkä.. luulis et tavis pullukan saan

Mä en usko suhun enää hetkeäkään , trolli :D

Vierailija
225/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen... mutta oli mulla silti parisuhde ja naisia nuorempana.. miksi silloin kelpasin kerrohan se?

Ehkäpä olitte enemmän samalla tasolla silloin. 

Vierailija
226/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukatkin haluavat miehen, joka on ystävällinen ja mukava käytökseltään eikä koko ajan sääli itseään.

Surkeat itsesääliketjut vauva piste fissä olisivat mulle kyllä turn off.

Vierailija
227/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen... mutta oli mulla silti parisuhde ja naisia nuorempana.. miksi silloin kelpasin kerrohan se?

Nuorilla naisilla on huono itsetunto ja vähän kokemuksia parisuhteesta.

He suostuvat herkemmin sellaiseen parisuhteeseen, jossa toinen on täysi kuspää. Aikuisemmat naiset vaativat parisuhteelta enemmän. 

Siinä yksi mahdollisuus. 

Vierailija
228/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset kommentit antavat sen kuvan, että pidät hoikkia naisia jotenkin parempana. Mutta varmasti vastaat tähänkin että mitä ihmettä, enhän mä sanonut että haluan laihan naisen.

Jos haluat seurustella pullukan kanssa, se pitäisi ilmaista positiivisen kautta esim."tykkään pullukoista". Muuten kuulostaa, että pullukat ovat joku lohdutuspalkinto, jonka huolit jos et muutakaan saa.

Ihan vinkkinä viestintääsi jatkossa.

-pullukka

Vierailija
229/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiset kommentit antavat sen kuvan, että pidät hoikkia naisia jotenkin parempana. Mutta varmasti vastaat tähänkin että mitä ihmettä, enhän mä sanonut että haluan laihan naisen.

Jos haluat seurustella pullukan kanssa, se pitäisi ilmaista positiivisen kautta esim."tykkään pullukoista". Muuten kuulostaa, että pullukat ovat joku lohdutuspalkinto, jonka huolit jos et muutakaan saa.

Ihan vinkkinä viestintääsi jatkossa.

-pullukka

Samaa mieltä.. ja ajatella, että tarjouduin yhdessä ketjussa lähtemään tämän kanssa treffeille. Peruin kyllä ehdotuksen, kun luin kirjoittamansa kommentit laihoista, kauniista naisista.

T. toinen lievästi pullukka

Vierailija
230/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvailisit itseäsi neutraalisti, ilman tunnelatausta, millaisena miehenä näet itsesi?

Komeana ja pitkänä.. naiset kyl pitäs tykätä.. + siniset silmät ja mulla on hyvä vaatetyyli

Niin että otetaanpa tällainen fiktiivinen esimerkki:

On sarjamurhaaja. Hän on pitkä ja komea. Siniset silmät ja hyvä vaatetyyli.

Nytkö naisten pitäisi juosta kieli pikällä hänen perässään, vaikka tietävät miehen olevan murhaaja?

Vain sen takia että hän on pitkä ja sinisilmäinen. komea ja muodikas?

Siis vain se miltä mies ulkoisesti näyttää olisi tärkeämpää kuin se että hän on tappanut esin kuusi naista?

Et todennäköisesti tajua esimerkkiä.

Tämän voi soveltaa sinuun niin että olet ehkä? pitkä ja tuota kaikkea mitä luettelit, mutta heikkolahjainen, haukut naisia, sosiaalisesti heikosti ihmisten kanssa toimeen tuleva.

Sinulla on vihanhallinta ongelmaa ja olet käynytkin naisten kimppuun mistä its eolet kertonut avoimesti.

Ja vain koska sinulla on ehkä? tuo kaikki luettelemasi sen pitäisi sitten korvata nuo suuret probleemasi henkisellä puolella?

Mitä joku nainen saisi vaikka miten hyvästä ulkonäöstä jos sisin on mätä?

Vierailija
231/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että exäs jätti.

Vierailija
232/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaisilta pitäisi olla pääsy kielletty av:lle. Tai sitten joku älykkyystehtävä numerosarjan sijaan, ennen kuin pystyy lähettämään viestin. Loppuu näiden ruikuttajien ininät.

Loppuisi lähes kaikki muutkin keskustelut. Harva täällä kirjoittava on kovin älykäs.

Vierailija
233/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu. Miehet kiinnostuvat minusta mutta eivät syystä x halua parisuhdetta.

Vierailija
234/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu. Miehet kiinnostuvat minusta mutta eivät syystä x halua parisuhdetta.

Sinusta sentään ne miehet kiinnostuvat. Allua juoksee naiset karkuun jo heti kättelyssä.

235/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla kun on juuri toisinpäin. Huomiota saan ja naiset jopa tekee itse aloitteita mutta valitettavasti mut siunattiin tuollaisella vähän reilu etusormen kokoisella värkillä niin en tätä nais huomiota voi hyödyntää! Eli puutteistani huolimatta olen onnistunut pärjäämään deitti maailmassa, joskin makuuhuoneen puolella hieman heikommalla menestyksellä.

1. Onko sulla selkeä "minä" kuva itsestäs? Kehotan tutustumaan hieman stoalaisuuteen. Se voi auttaa sua hallitsemaan sun tunteitasi paremmin ja näin ollen et reagoi niihin niin vahvasti. Tälläisen ajatustavan omaksuminen voi auttaa sua rakentamaan vahvemman identiteetin itsellesi. Itsevarmuus ja järkkymättömyys ovat naisille seksikkäitä piirteitä. Mies joka osaa hallita tunteitaan, eikä riehu, kiukuttele tai itke joka ikisestä pienestä takaiskusta saa naiset kostumaan. 

2. Miten on sun tulevaisuuden kuvat ja suunnitelmat? Onko sulla jokin suunta elämässä, onko sulla tavoitteita? Elätkö vaan samaa päivää uudelleen ja uudelleen? Ihmiset jotka on innostuneita jostakin ovat vetovoimaisia.

3. Ehkä sun tulee kehittää sosiaalisia taitojas? Puuttuuko aloituskyky? Kun perus keskustelu taidot on hallinnassa on siitä helppo oppia ainakin kohtuu tason flirtti taitoja. Sosiaaliset taidot ja hauskuus vetoaa naisiin. Naiset eivät syty tosikoista.

4. Miten on sitten tuo kunto puoli? Jonkunlainen voimaharjoittelu pitäisi olla jokaisen itsekunnioittavan miehen vakio rutiineihin. Ei tarvitse näyttää adonikselta, mutta varsinkin sun iässäs pitäisi sen verta olla kondiksessa että kroppa on sporttisen näköinen. Hyvä kunto myös kohentaa sun koko mielialaasi.

Naiset luonnollisesti syttyy hyvä kuntoisista miehistä.

Tuossa muutama neuvo josta voit alkaa itseäsi tutkimaan ja kehittämään. Onnea.

236/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä tuohon aijempaan lisäten tietenkin sitten ihan ne perus ulkonäkö seikat täytyy muistaa; onko hampaat kondiksessa (itse käyn säännöllisesti hoitamassa ja silloin tällöin olen valkaissutkin), pidätkö säännöllisesti kampauksen siistinä? Parta siistitty? Onko yleis hygienia kondiksessa, hajut jne. Itse tykkään käyttää hajuvesiä mutta vain hyvin miedosti tuoksuvia. Miten on vaatteet? Käveletkö vaan missä sattuu tamineissa ja vanhoissa kuluneissä kengissä? Pienellä googlauksella voit katsoa styles for 30 year old men ja sieltä tulee hyviä skarppeja esimerkkejä mistä saat inspiraatiota.

Vierailija
237/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa?

Vierailija
238/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ehkä kannattaa hakea apua masennukseen. Työterveys?

Vierailija
239/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny jo tänää lenkillä, pitäskö mun olla joku muskelimies ja laiha että kelpaan.. just

Vierailija
240/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa?

Olen ihan hyvän näköinen pitkä mies... ei ole siitä kiinni.. huonoa tuuria kun ei naiset kiinnostu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi