Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Kommentit (280)
Juu heikkolahjainen tyhmä kuin saapas.. miten mä sit pärjään palkkatöissä? eiks mun pitäs olla eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
UNOHDETAAN NE NAISET NYT KU EI KELPAA TÄLLÄNEN MIES KOSKAAN.. MITÄ MÄ VOIN TEHDÄ KÄYDÄ VAA TÖISSÄ PISTE
Itse päätät mitä elämälläsi teet ja millä tavalla kohtaat ongelmat, niinkuin me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli. Ei, et saa enää koskaan parisuhdetta. Se käy ulosannistasi varsin selväksi.
Onko tää yksi ja sama kun kitisee joka päivä naisettomuutta vai onko miehiin laajemminkin tarttunut tämmöinen jatkuva marttyyri-itku? Ryhdistäytykää nyt. Kukaan nainen ei syty tuollaisista uhriutuvista tallukoista.
Sama tyyppi on. 37v ylipainoinen mutta omasta mielestään komea. Ei kuulemma edes voisi haaveilla kauniista, laihasta ja koulutetusta nuoresta naisesta. Sama ruikutus joka päivä.
Koska en saa edes tavallista pullukkaa.. kyllä mun rahkeet siihen riittäis.. mutta en kelpaa heille. ihan komea totta olen.
"koska en saa edes tavallista pullukkaa" Aika rumasti ilmaistu. Pidätkö pullukoita arvottomina?
Niinpä. Eli joku oikeasti mukava nainen, joka sattuu olemaan pullukka saisi vain olla kiitollinen jos ap hänen kanssaan seurustelisi. Vaikka ap täällä rageekin vieraille ihmisille ja väittää samalla olevansa ”aika rauhallinen ja kiltti”. Huh.
Vierailija kirjoitti:
kai se on pakko mennä maksullisiin joskus.. ei pysty olee ilman naista mitenkää koko elämä
Monelle naiselle maksullisissa käyminen on turn off, joten sitä myötä mahdollisuutesi ei-maksullisiin laskevat ennestään.
Itse naisena en ikinä hyväksyisi miestä, joka on edes kerran käynyt maksullisissa. Olisit täys roska mulle sen myötä.
Voitko vastata mitä haluat muiden sulle vastaavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kai se on pakko mennä maksullisiin joskus.. ei pysty olee ilman naista mitenkää koko elämä
Monelle naiselle maksullisissa käyminen on turn off, joten sitä myötä mahdollisuutesi ei-maksullisiin laskevat ennestään.
Itse naisena en ikinä hyväksyisi miestä, joka on edes kerran käynyt maksullisissa. Olisit täys roska mulle sen myötä.
No sä olet mulle täys roska... nirppanokka.. pysy musta kaukana.. olen käynyt maksullisissa yli 10 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinähän on ei mua kiinnosta.. en haluakkaa naisia.. ne on niin vaikeita.. eipä ne naisetkaa tule koskaa osa kelpaavan miehille.. niissä on jotain vikaa
Vierailija kirjoitti:
Juu heikkolahjainen tyhmä kuin saapas.. miten mä sit pärjään palkkatöissä? eiks mun pitäs olla eläkkeellä?
Ei heikkolahjaiset pääse eläkkeelle.
Nyt näkee taas millasia nirppanokkia naiset on.. huh pysyä kyl kai ikuisesti kaukana niistä.. aina on miehessä jotain vikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä.. no mulla on palkkatyö ja hyvin menee.. omasta mielestä en ole kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet vastenmielinen ruikuttaja
Vai että ruikuttaja.. millanen mun pitäs sit olla.
No miten olisi aikuinen, joka ottaa vastuun elämästään ja onnestaan ihan itse? Ei onnistu, ja siinä se vika on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä.. no mulla on palkkatyö ja hyvin menee.. omasta mielestä en ole kehitysvammainen.
Saattaisit tarvita apua ainakin siihen dysfasiaan ja asioiden käsittelyyn.
No ihan sama.. en jaksa enää piste. Oon yksinäinen sekopää koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisit tarvita apua ainakin siihen dysfasiaan ja asioiden käsittelyyn.
Kun en saa.. se pitää hyväksyä
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkee taas millasia nirppanokkia naiset on.. huh pysyä kyl kai ikuisesti kaukana niistä.. aina on miehessä jotain vikaa..
jep jep.
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama.. en jaksa enää piste. Oon yksinäinen sekopää koko elämäni.
Olen pahoillani, mutta vauva.fi palstalaiset eivät osaa auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinähän on ei mua kiinnosta.. en haluakkaa naisia.. ne on niin vaikeita.. eipä ne naisetkaa tule koskaa osa kelpaavan miehille.. niissä on jotain vikaa
Aivan. Joten myönnä se itsellesi, että olet parisuhdekelvoton. Ei uliseminen sitä asiaa mihinkään muuta.
Mä sentään myönnän etten ole sellainen nainen mitä miehet haluaa, mutta sä pidät itseäsi jonakin saaliina ja haukut naisia nirsoiksi. Ihan kuin ei itsessäsi olisi mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo ei todellakaan ole kaikkien naisten mielipide 2020-luvulla.
Jotkut naisetkin jopa käyttävät maksullisia joskus.
Olen... mutta oli mulla silti parisuhde ja naisia nuorempana.. miksi silloin kelpasin kerrohan se?
En.. no esim chatissa juttelen naisille.. mut ei ne etsi mitää ja ei niitä kiinnosta