Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.

Vierailija
10.11.2021 |

Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?

Kommentit (280)

Vierailija
161/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tohon mitään..

Vierailija
162/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli vaan ihminen.. mussa vain on vikoja.. mieslapsi.. heikkolahjainen sekopää.. isomaha.. kaljuuntunut.. yksinäinen köyhä.

Eikö sussa saisi olla vikoja? 

Ilmeisesti mussa on vain vikoja.. en oo top 10 täydellinen mies.. oon turhautunut masentunut ja yksinäinen ku en saa naista.

ilmeisesti? Olihan sulla niitä hyviä juttuja, joita luettelit.  Tuo itsesääli on kuin sijoittaisi rahaa osakkeisiin, jotka tuottavat lisää ongelmia ja mielipahaa. Pelasta itsesi, pidä itsestäsi huolta ja käy juttelemassa murheistasi ammattilaiselle. 

Minä käyn terapiassa.. on minussa hyvää.. en ole lievästi kehitysvammainen.. en voi sille mitää et olen yksinkertainen

Miksi harrastat tuota itsesääliä? Onko se joku pakkomielle?

En tiedä.. mä nyt vain harrastan.. mut on jo sanottu heikkolahjaiseksi mieslapseksi ja mussa on vain vikoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä tekisin en vissiin kelpaa koskaa naisille.. ei voi mitään.. mennään näillä.. mieslapsi joka käy töissä eikä ole työtön sossupummi

Vierailija
164/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on pakko mennä maksullisiin joskus.. ei pysty olee ilman naista mitenkää koko elämä

Vierailija
165/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tämä ikä vaikuttaa aljon... kun ei naista vain enää saa.

Vierailija
166/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuimpia nämä, jotka ei tajua, että 80 prossaa miehistä lääkitsee samaa tautia viinalla ja pelastuu.

Vierailija
167/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli vaan ihminen.. mussa vain on vikoja.. mieslapsi.. heikkolahjainen sekopää.. isomaha.. kaljuuntunut.. yksinäinen köyhä.

Eikö sussa saisi olla vikoja? 

Ilmeisesti mussa on vain vikoja.. en oo top 10 täydellinen mies.. oon turhautunut masentunut ja yksinäinen ku en saa naista.

ilmeisesti? Olihan sulla niitä hyviä juttuja, joita luettelit.  Tuo itsesääli on kuin sijoittaisi rahaa osakkeisiin, jotka tuottavat lisää ongelmia ja mielipahaa. Pelasta itsesi, pidä itsestäsi huolta ja käy juttelemassa murheistasi ammattilaiselle. 

Minä käyn terapiassa.. on minussa hyvää.. en ole lievästi kehitysvammainen.. en voi sille mitää et olen yksinkertainen

Miksi harrastat tuota itsesääliä? Onko se joku pakkomielle?

En tiedä.. mä nyt vain harrastan.. mut on jo sanottu heikkolahjaiseksi mieslapseksi ja mussa on vain vikoja

Mä en ole sanonut sua heikkolahjaiseksi mieslapseksi ja näen sussa sen yhden vian tai muotoillaan paremmin: asian, joka vaikeuttaa elämääsi eli itsesääli.

Vierailija
168/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet on sanonut mua heikkolahjaiseksi mieslapseksi joka on lapsen tasolla ja sekopää.. kukaan ei mua halua kaljuuntunut vielä

Vierailija
169/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvailisit itseäsi neutraalisti, ilman tunnelatausta, millaisena miehenä näet itsesi?

Vierailija
170/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullehan jo yhdessä ketjussa sanottiin, että ihan tavallinen suomalainen, ei mikään ruma laisinkaan. Ja silti jatkoit ulinaa mutku mutku muut mutku mutku muut uli uli. ASENNEMUUTOS!!! Jatka sitä terapiaa ja vaihda helvatis terapeuttia, se ei osaa hommaansa ja ryövää vaan sut.

Vierailija
171/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monet on sanonut mua heikkolahjaiseksi mieslapseksi joka on lapsen tasolla ja sekopää.. kukaan ei mua halua kaljuuntunut vielä

Lisäksi ylipainonen kaljamaha

Vierailija
172/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse samaa mieltä?

Vierailija
173/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvailisit itseäsi neutraalisti, ilman tunnelatausta, millaisena miehenä näet itsesi?

Komeana ja pitkänä.. naiset kyl pitäs tykätä.. + siniset silmät ja mulla on hyvä vaatetyyli

Vierailija
174/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeana ja pitkänä.. naiset kyl pitäs tykätä.. + siniset silmät ja mulla on hyvä vaatetyyli

Entäs luonne?

Vierailija
175/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä mieslapsi ole.. mutta kaljamahaa on ja kaljuuntunut kyllä olen

Vierailija
176/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs luonne?

Aika rauhallinen.. ujo.. kiltin oloinen ja näkönen... 

Vierailija
177/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä mieslapsi ole.. mutta kaljamahaa on ja kaljuuntunut kyllä olen

Miksi siis jatkat noiden kommenttien hokemista, jos et ole sitä mieltä?

Vierailija
178/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan miksen pääse treffeille

Vierailija
179/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs luonne?

Aika rauhallinen.. ujo.. kiltin oloinen ja näkönen... 

Kiltti on aika epämääräinen käsite, mitä se sulle tarkoittaa? Määrittele sana kiltti.

Vierailija
180/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit muiden sinulle näissä lukuisissa samanlaisissa aloittamissasi ketjuissa vastaavan?

Kysyn siksi, koska sulle ei tunnu kelpaavan mikään vastaus. Aina löytyy vastanarinaa.