Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli vaan ihminen.. mussa vain on vikoja.. mieslapsi.. heikkolahjainen sekopää.. isomaha.. kaljuuntunut.. yksinäinen köyhä.
Eikö sussa saisi olla vikoja?
Ilmeisesti mussa on vain vikoja.. en oo top 10 täydellinen mies.. oon turhautunut masentunut ja yksinäinen ku en saa naista.
ilmeisesti? Olihan sulla niitä hyviä juttuja, joita luettelit. Tuo itsesääli on kuin sijoittaisi rahaa osakkeisiin, jotka tuottavat lisää ongelmia ja mielipahaa. Pelasta itsesi, pidä itsestäsi huolta ja käy juttelemassa murheistasi ammattilaiselle.
Minä käyn terapiassa.. on minussa hyvää.. en ole lievästi kehitysvammainen.. en voi sille mitää et olen yksinkertainen
Miksi harrastat tuota itsesääliä? Onko se joku pakkomielle?
En tiedä.. mä nyt vain harrastan.. mut on jo sanottu heikkolahjaiseksi mieslapseksi ja mussa on vain vikoja
Vaikka mitä tekisin en vissiin kelpaa koskaa naisille.. ei voi mitään.. mennään näillä.. mieslapsi joka käy töissä eikä ole työtön sossupummi
kai se on pakko mennä maksullisiin joskus.. ei pysty olee ilman naista mitenkää koko elämä
Huomaa että tämä ikä vaikuttaa aljon... kun ei naista vain enää saa.
Hassuimpia nämä, jotka ei tajua, että 80 prossaa miehistä lääkitsee samaa tautia viinalla ja pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli vaan ihminen.. mussa vain on vikoja.. mieslapsi.. heikkolahjainen sekopää.. isomaha.. kaljuuntunut.. yksinäinen köyhä.
Eikö sussa saisi olla vikoja?
Ilmeisesti mussa on vain vikoja.. en oo top 10 täydellinen mies.. oon turhautunut masentunut ja yksinäinen ku en saa naista.
ilmeisesti? Olihan sulla niitä hyviä juttuja, joita luettelit. Tuo itsesääli on kuin sijoittaisi rahaa osakkeisiin, jotka tuottavat lisää ongelmia ja mielipahaa. Pelasta itsesi, pidä itsestäsi huolta ja käy juttelemassa murheistasi ammattilaiselle.
Minä käyn terapiassa.. on minussa hyvää.. en ole lievästi kehitysvammainen.. en voi sille mitää et olen yksinkertainen
Miksi harrastat tuota itsesääliä? Onko se joku pakkomielle?
En tiedä.. mä nyt vain harrastan.. mut on jo sanottu heikkolahjaiseksi mieslapseksi ja mussa on vain vikoja
Mä en ole sanonut sua heikkolahjaiseksi mieslapseksi ja näen sussa sen yhden vian tai muotoillaan paremmin: asian, joka vaikeuttaa elämääsi eli itsesääli.
No monet on sanonut mua heikkolahjaiseksi mieslapseksi joka on lapsen tasolla ja sekopää.. kukaan ei mua halua kaljuuntunut vielä
Jos kuvailisit itseäsi neutraalisti, ilman tunnelatausta, millaisena miehenä näet itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Sullehan jo yhdessä ketjussa sanottiin, että ihan tavallinen suomalainen, ei mikään ruma laisinkaan. Ja silti jatkoit ulinaa mutku mutku muut mutku mutku muut uli uli. ASENNEMUUTOS!!! Jatka sitä terapiaa ja vaihda helvatis terapeuttia, se ei osaa hommaansa ja ryövää vaan sut.
Vierailija kirjoitti:
No monet on sanonut mua heikkolahjaiseksi mieslapseksi joka on lapsen tasolla ja sekopää.. kukaan ei mua halua kaljuuntunut vielä
Lisäksi ylipainonen kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvailisit itseäsi neutraalisti, ilman tunnelatausta, millaisena miehenä näet itsesi?
Komeana ja pitkänä.. naiset kyl pitäs tykätä.. + siniset silmät ja mulla on hyvä vaatetyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeana ja pitkänä.. naiset kyl pitäs tykätä.. + siniset silmät ja mulla on hyvä vaatetyyli
Entäs luonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä mieslapsi ole.. mutta kaljamahaa on ja kaljuuntunut kyllä olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs luonne?
Aika rauhallinen.. ujo.. kiltin oloinen ja näkönen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä mieslapsi ole.. mutta kaljamahaa on ja kaljuuntunut kyllä olen
Miksi siis jatkat noiden kommenttien hokemista, jos et ole sitä mieltä?
Ihmettelen vaan miksen pääse treffeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs luonne?
Aika rauhallinen.. ujo.. kiltin oloinen ja näkönen...
Kiltti on aika epämääräinen käsite, mitä se sulle tarkoittaa? Määrittele sana kiltti.
Mitä haluaisit muiden sinulle näissä lukuisissa samanlaisissa aloittamissasi ketjuissa vastaavan?
Kysyn siksi, koska sulle ei tunnu kelpaavan mikään vastaus. Aina löytyy vastanarinaa.
En osaa sanoa tohon mitään..