Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.

Vierailija
10.11.2021 |

Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?

Kommentit (280)

Vierailija
261/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana mä vielä kelpasin.. jotain mussa nyt on sitte kun on 36 v.. ihmettelen miten maailma näin ja naiset muuttunut.. ennen sai seksiäkin ja läheisyyttä aika helposti

Vierailija
262/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyää naiset vaa ilmottaa sori en etsi mitää.. en hae mitää.. viihdyn sinkkuna.. en kaipaa miestä :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollasta.. ei anneta ees mahdollisuutta tutustua ja tavata.. kun heti on.. no viihdyn yksin sinkkuna on kivaa.. voin sanoa ei todellakaa ole kivaa.. haluaisin koskea naista ja olla lähellä ja löytää oma nainen.. tässä ihan tarpeeksi jo ollut yksin.. kokoajan vanhenee ja jää vaan yksin

Vierailija
264/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana mä vielä kelpasin.. jotain mussa nyt on sitte kun on 36 v.. ihmettelen miten maailma näin ja naiset muuttunut.. ennen sai seksiäkin ja läheisyyttä aika helposti

Jännää että väität että kaikki muut on muuttuneet paitsi sinä?

Ennen tapasit naisia kun kävit baarissa ym. Ennen kännissä kelpasi kuka vaan. Ja nyt sitten ihmettelen kun kukaan nainen ei tule hakemaan kotoa. Ja toistelet että olet heikkolahjainen mutta haluat fiksun naisen. Ja syyttelet naisia nirsoiksi kun eivät halua heikkolahjaista.

Veikkaan että eniten olet muuttunut sinä. Ja silti vaan syytät muita. Tauotta. Olet katkera ja se karkoittaa ihmisiä luotsasi.

Vierailija
265/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppurainen?

Vierailija
266/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana mä vielä kelpasin.. jotain mussa nyt on9 sitte kun on 36 v.. ihmettelen miten maailma näin ja naiset muuttunut.. ennen sai seksiäkin ja läheisyyttä aika helposti

Ennen tapasit naisia kun kävit baarissa ym. Ennen kännissä kelpasi kuka vaan. Ja nyt sitten ihmettelen kun kukaan nainen ei tule hakemaan kotoa. Ja toistelet että olet heikkolahjainen mutta haluat fiksun naisen. Ja syyttelet naisia nirsoiksi kun eivät halua heikkolahjaista.

Veikkaan että eniten olet muuttunut sinä. Ja silti vaan syytät muita. Tauotta. Olet katkera ja se karkoittaa ihmisiä luotsasi.

Ei vaan naiset kiinnostu piste.

Vierailija
267/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään enää tehtävissä. Lihonut. Kaljuuntunut. Velkaantunut köyhä. Heikkolahjainen

Vierailija
268/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat vain noista ulkoisista seikoista.

Miksi et mieti mitä voisit tehdä jos mitään noille psyyken ongelmillesi? Heikkolahjaisuutta ei voi parantaa, mutta moniin muihin saa apua ja ainakin helpotusta. 

Se että olet päästäsi sairas on paljon suurempi probleema kuin joku kaljuus tai lihominen.

Vierailija
269/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mieti mitä voisit tehdä jos mitään noille psyyken ongelmillesi? Heikkolahjaisuutta ei voi parantaa, mutta moniin muihin saa apua ja ainakin helpotusta. 

Se että olet päästäsi sairas on paljon suurempi probleema kuin joku kaljuus tai lihominen.

EI voi parantaa ei.. mutta porukka jotenki luulee että oon tosi vajaa.. en kyl ees ole.. meillä on tlissäki vielä vajaampia tapauksia. Haluaisin vain muuttua ja saada naisen.. mutta missä niihin tutustuu kun ei käy missää ja baaritkaa ei nyt kiinnosta

Vierailija
270/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kai olen muuttunut aikusena ja päästäni sekasin sitten kun en kelpaa naisille.. nyt tuntuu et oon rupsahtanut ja ei kelpaa tässä iässä.. ja tutustu helpommin nuorempana naisiin.. nyt ei ne halua ees jutella mulle

Vierailija
271/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkää hae kotoa.. en halua fiksua naista.. miten niin? Kyllä kelpaa ihan työtön tavis pullukka mulle..  No melko normaali mä olen.. unohdetaa heikkolahjaisuus.. Olen kateellinen ja katkera kun toiset miehet saa naista

Vierailija
272/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antais ees naiset mahdollisuuden tutustua tai kiinnostuis... mut ei sitte mitenkään.

Vierailija
273/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnostun helposti kyllä naisista monista mutta ei ne ketään musta,, enkä jaksa ees enää yrittää.. oon vaan yksin.

Vierailija
274/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla ylipainoa ja kaljamahaa vähän.. mut en oikee ymmärrä eikai naiset nyt noin nirsoja ole.. en ees halua mitää kaunista nuorta missiä.. vaan taviksen.. mutta ei nekää kiinnostu

Vierailija
275/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMmä oikee ymmärrä naisia miten vaikeita ovat.. ei halua ees kattoa päälle ja jutella.. ei saa mistää läheisyyttäkään

Vierailija
276/280 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasta se on kun rupsahtaa ja elämä on kuopassa ja jumissa.. pitäs kai taas alkaa käymää baareissa.

Vierailija
277/280 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se psykoterapia sujuu ja etenee? 

Kun ei tunnu mitään muutosta näitten kuukausien aikana tapahtuneen? Onko sitä edes enää? Miksi maksat jostain mistä ei ole yhtään mitään hyötyä?

Äläkä nyt tule väittämään että hyötyä on. Ei se ainakaan missään näy.

Vierailija
278/280 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tinderi, käy vähän panemassa ja huomaat että mieliala ja itsetunto nousee. Saatat sen jälkeen jopa nähdä maailmaa uusin silmin ja löytää jonkun vierellesi. Näin minulle kävi. Vaikken käy edes salilla ja on lapsia.

M44

Vierailija
279/280 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taas on juurikin päinvastainen kokemus. Vaikka hieman erakkoluonteinen ihminen olenkin, niin en ole kokenut minkäänlaista tuskaa naisseuran saamisesta, tuntuu että mitä enempi ikää kertyy sen enempi on valinnanvaraa ja vientiä. Tässä iässä (50) kenties alkaa näkyä se että ns. hyviä naisia on enempi vapaana kuin hyviä miehiä. Itse en ole mm. alkoholiongelmainen ja jo ihan sillä erottuu suuresta osasta "kilpailijoita". Mukavalle miehelle on aina kysyntää. 

Vierailija
280/280 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa tinderi, käy vähän panemassa ja huomaat että mieliala ja itsetunto nousee. Saatat sen jälkeen jopa nähdä maailmaa uusin silmin ja löytää jonkun vierellesi. Näin minulle kävi. Vaikken käy edes salilla ja on lapsia.

M44

Oletko yhtään lukenut tämän Allun jaarituksia? Ei kiinnosta Tinderit, ei baarit, ei mikään. Vähä-älyinen, äkkipikainen ukko, joka saattaa jopa käydä naisiin käsiksi. Kuka tuollaisen pantavaksi haluaa? Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan