Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Sinun ongelmasi on mm. heikkolahjaisuus, sosiaalisten taitojen puuttuminen, aggression säätelyvaikeudet.
Sinulla on todettu olevan epävakaan persoonallisuushäiriön piirteitä. Autismista on mainittu vaikka diagnoosia ei kai ole annettu.
Tämä kaikki näkyy niin selvästi täällä palstalla niin että miten selkeästi se näkyykään oikeassa elämässä!?
Se, että osaat työsi on ihan perus edellytys jokaiselle joka työn on saanut hoitaakseen. Postin lajittelu tuskin vaatii rakettitieteen osaamista tai korkeampaa matematiikkaa.
Kun nyt ylivoimaisesti valtaosa miehiä on kuitenkin normaaliälykkäitä, tunteiden hallinta kondiksessa.
pärjäävät sosiaalisissa tilanteissa normaaliin tapaan, miksi kukaan nainen sitten haluaisi miestä jolta tämä kaikki puuttuu? Oli sitten vaikka miten pitkä.
Mitä se pituus tähän vaikuttaa? Korvaako se normaalin älyn puutteen kenties?
Sillehän en sitte vaan voi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mieluummin ikisinkku kuin parisuhteessa tuollaisen jankkaavan, sääliä kerjäävän ja marttyrisoivan tossun kanssa.
Jos meillä menee hermot minuutissa ja käy selväksi miksi olet yksin, miten voit kuvitella tällä käytöksellä saavasi naisen? Tuo naisten syyttely tilanteestasi paistaa olemuksestasi ja karkottaa viimeisetkin mahdollisuuden rippeet.
EI PALJO KIINNOSTA.. OLE IKISINKKUA TOIVON SITÄ SULLE.. OLE HAUTAAN ASTI YKSIN NIRSO ÄMMÄ
Ymmärrätkö että valtaosa täällä ei ole 1) vammaisia kuten sinä eikä 2) sinkkuja :D sinä tulet olemaan yksin hautaan asti, ei me muut. Turhaa raivoat muille, ei täällä muilla noin huonosti mene.
No ihan sama sitten tulen.. kyllä ihan hyvin mulla menee.. hieno koti.. auto löytyy.. ja työpaikka.. että selvä..
Sehän on hyvä juttu. Henkinen puoli ei mee kyl ihan nappiin.
No mä oon ollut aina tälläinen... nuorempana silti sain naisia.. ja nyt on duuni.. sillon ei ollut duunia ja sain naisia.
Mistä toi itsesääli on saanut alkunsa? Miksi teet sitä?
Koska mua on haukuttu lievästi tyhmäksi kehitysvammaiseksi jo vuosia ja erikoiseksi kaljuuntuneeksi kaljamahaksi siksi en kelpaa enää naisille ja ikä.
No eikö se oo enemmän niiden haukkujien ongelma kuin sun?
No en tajua miks tollee sit sanotaan.. koska en ole mikää mieslapsi ja lievästi kehitysvammainen koska mut on tutkittu myös.. mikähän ihmisiä vaivaa.. no naista en ilmeisesti saa.. mutta on mulla duunia ja hyvin menee
Tämän keskustelun aikana olet ainakin sivuuttanut monta ihmisten tekemää huomiota sinusta itsestäsi ja ihmisillä menee isosti hermo itsesääliisi.
Se voi olla.. kai sitte jotenki en oo täydellinen mies.. on mussaki hyvää.. pituus.. ulkonäkö.. en juo alkoholia. käyn töissä.. kuntoilen.. noilla vissiin ei ole sit mitää merkitystä.. no ehkä ajattelen vähä erilailla
Ei niillä ole merkitystä, jos rypee itsesäälissä ja manaa vaan elämäänsä. SE on sun isoin ongelma varmasti ja karkottaa ihmiset sun luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla nyrkillä naamaa tommosia sekopäitä.. tulkaa kokeilee vaa?
Miksi naiset on niin hemmoteltuja nirsoja prinsessoja?
- Allu
Koska monet on nirsoja laihoja täydellisen kauniita.. heil on paljo isommat tulot ku meikäläisellä ja hieno auto ja koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mieluummin ikisinkku kuin parisuhteessa tuollaisen jankkaavan, sääliä kerjäävän ja marttyrisoivan tossun kanssa.
Jos meillä menee hermot minuutissa ja käy selväksi miksi olet yksin, miten voit kuvitella tällä käytöksellä saavasi naisen? Tuo naisten syyttely tilanteestasi paistaa olemuksestasi ja karkottaa viimeisetkin mahdollisuuden rippeet.
EI PALJO KIINNOSTA.. OLE IKISINKKUA TOIVON SITÄ SULLE.. OLE HAUTAAN ASTI YKSIN NIRSO ÄMMÄ
Ymmärrätkö että valtaosa täällä ei ole 1) vammaisia kuten sinä eikä 2) sinkkuja :D sinä tulet olemaan yksin hautaan asti, ei me muut. Turhaa raivoat muille, ei täällä muilla noin huonosti mene.
No ihan sama sitten tulen.. kyllä ihan hyvin mulla menee.. hieno koti.. auto löytyy.. ja työpaikka.. että selvä..
No mä oon ollut aina tälläinen... nuorempana silti sain naisia.. ja nyt on duuni.. sillon ei ollut duunia ja sain naisia.
Koska mua on haukuttu lievästi tyhmäksi kehitysvammaiseksi jo vuosia ja erikoiseksi kaljuuntuneeksi kaljamahaksi siksi en kelpaa enää naisille ja ikä.
No en tajua miks tollee sit sanotaan.. koska en ole mikää mieslapsi ja lievästi kehitysvammainen koska mut on tutkittu myös.. mikähän ihmisiä vaivaa.. no naista en ilmeisesti saa.. mutta on mulla duunia ja hyvin menee
Tämän keskustelun aikana olet ainakin sivuuttanut monta ihmisten tekemää huomiota sinusta itsestäsi ja ihmisillä menee isosti hermo itsesääliisi.
Se voi olla.. kai sitte jotenki en oo täydellinen mies.. on mussaki hyvää.. pituus.. ulkonäkö.. en juo alkoholia. käyn töissä.. kuntoilen.. noilla vissiin ei ole sit mitää merkitystä.. no ehkä ajattelen vähä erilailla
Ei niillä ole merkitystä, jos rypee itsesäälissä ja manaa vaan elämäänsä. SE on sun isoin ongelma varmasti ja karkottaa ihmiset sun luota.
Niin se on nähty että mussa on vain vikoja ja vikoja.. se on niin nähty.
No jos kerta on vain vikoja ja vikoja.. niin antaa olla ei tässä oo järkee.. käy elämä töissä ja elää yksinäisenä.. ei ne naiset ole vuosiin musta kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on nähty että mussa on vain vikoja ja vikoja.. se on niin nähty.
Alan olla aika varma, että taidat olla trolli vaan. Sun vika on itsesäälissä rypeminen. Pilaat sillä kaikki mahdollisuutesi, jos sellaisia on.
En ole trolli vaan ihminen.. mussa vain on vikoja.. mieslapsi.. heikkolahjainen sekopää.. isomaha.. kaljuuntunut.. yksinäinen köyhä.
Allu hei, sä olet AIKUINEN. Yritähän nyt muistaa se.
Nyt et ole hiekkalaatikolla kiukuttelemassa kun jollakin on hienompi lapio ja ämpäri kuin sinulla, etkä uhmaikäinen joka saa itkupotkuraivareita kun ei saa tahtoaan läpi.
Mihin pikkupojan asteella oleva mies naista tarvitsee, äidin korvikkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
No jos kerta on vain vikoja ja vikoja.. niin antaa olla ei tässä oo järkee.. käy elämä töissä ja elää yksinäisenä.. ei ne naiset ole vuosiin musta kiinnostunut
Ei kyllä todellakaan ole järkeä tuossa sun uhriutumisessa. Et saavuta sillä kuin kurjuutta, silti teet sitä.
Tässä hyvät ihmiset on perinteinen mies. Ulisee ja inisee, vaatii naisten jatkuvaa huolenpitoa ja huomiota, syyllistää jokaista naista omista psykoottisista kuvitelmistaan, mutta silti täysin sivuuttaa kaikki neuvot ja vastaukset mitä itse on alunperin vaatinut. Sitten kun hermostuu saamistaan neuvoista, rupeaa uhkailemaan väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli vaan ihminen.. mussa vain on vikoja.. mieslapsi.. heikkolahjainen sekopää.. isomaha.. kaljuuntunut.. yksinäinen köyhä.
Eikö sussa saisi olla vikoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mussa on vain vikoja.. en oo top 10 täydellinen mies.. oon turhautunut masentunut ja yksinäinen ku en saa naista.
Olen ollut jo pitkään tosi masentunut turhautunut ja tuntuu ettei mulla ole mitää elämää ku en enää kelpaa kellekkään.. on ulkonäkö kunnossa ja en näytä vammaiselta
itseasiassa ulkonäkö on hyvä ja pidän ittestä huolta mahaa on vain ja lievä ylipaino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mussa on vain vikoja.. en oo top 10 täydellinen mies.. oon turhautunut masentunut ja yksinäinen ku en saa naista.
ilmeisesti? Olihan sulla niitä hyviä juttuja, joita luettelit. Tuo itsesääli on kuin sijoittaisi rahaa osakkeisiin, jotka tuottavat lisää ongelmia ja mielipahaa. Pelasta itsesi, pidä itsestäsi huolta ja käy juttelemassa murheistasi ammattilaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti? Olihan sulla niitä hyviä juttuja, joita luettelit. Tuo itsesääli on kuin sijoittaisi rahaa osakkeisiin, jotka tuottavat lisää ongelmia ja mielipahaa. Pelasta itsesi, pidä itsestäsi huolta ja käy juttelemassa murheistasi ammattilaiselle.
Minä käyn terapiassa.. on minussa hyvää.. en ole lievästi kehitysvammainen.. en voi sille mitää et olen yksinkertainen
Vierailija kirjoitti:
itseasiassa ulkonäkö on hyvä ja pidän ittestä huolta mahaa on vain ja lievä ylipaino
Millaiset sun elämänarvot on? Mitä asioita arvostat elämässä ? Mikä on sulle tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn terapiassa.. on minussa hyvää.. en ole lievästi kehitysvammainen.. en voi sille mitää et olen yksinkertainen
Miksi harrastat tuota itsesääliä? Onko se joku pakkomielle?
Miksi naiset on niin hemmoteltuja nirsoja prinsessoja?
- Allu