Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mieluummin ikisinkku kuin parisuhteessa tuollaisen jankkaavan, sääliä kerjäävän ja marttyrisoivan tossun kanssa.
Jos meillä menee hermot minuutissa ja käy selväksi miksi olet yksin, miten voit kuvitella tällä käytöksellä saavasi naisen? Tuo naisten syyttely tilanteestasi paistaa olemuksestasi ja karkottaa viimeisetkin mahdollisuuden rippeet.
EI PALJO KIINNOSTA.. OLE IKISINKKUA TOIVON SITÄ SULLE.. OLE HAUTAAN ASTI YKSIN NIRSO ÄMMÄ
,
No naiset, eikö tämä olekin IHANA!! Kuka voi vastustaa Allun sharmia?
Ps. saatte pitää, itse en koskisi pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme porukkaa oikeesti täälä.. No a mä en ole missää nimessä vammainen.. käyn töissä ja olen yks parhaimpia siinä.. b en näytä vammaiselta.. c.. ei mun tarvi tommosta kuunnella
mikä sun ongelma on?
No ei mulla mitään ongelmaa ole.. mikä teidän ongelma on? Mä en ole edelleenkää lievästi kehitysvammainen.. ei tarvi haukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mieluummin ikisinkku kuin parisuhteessa tuollaisen jankkaavan, sääliä kerjäävän ja marttyrisoivan tossun kanssa.
Jos meillä menee hermot minuutissa ja käy selväksi miksi olet yksin, miten voit kuvitella tällä käytöksellä saavasi naisen? Tuo naisten syyttely tilanteestasi paistaa olemuksestasi ja karkottaa viimeisetkin mahdollisuuden rippeet.
EI PALJO KIINNOSTA.. OLE IKISINKKUA TOIVON SITÄ SULLE.. OLE HAUTAAN ASTI YKSIN NIRSO ÄMMÄ
,
No naiset, eikö tämä olekin IHANA!! Kuka voi vastustaa Allun sharmia?
Ps. saatte pitää, itse en koskisi pitkällä tikullakaan.
juu ei tarvi koskea.. pysy vaan kaukana musta jopa parempi niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että valtaosa täällä ei ole 1) vammaisia kuten sinä eikä 2) sinkkuja :D sinä tulet olemaan yksin hautaan asti, ei me muut. Turhaa raivoat muille, ei täällä muilla noin huonosti mene.
No ihan sama sitten tulen.. kyllä ihan hyvin mulla menee.. hieno koti.. auto löytyy.. ja työpaikka.. että selvä..
Sehän on hyvä juttu. Henkinen puoli ei mee kyl ihan nappiin.
No mä oon ollut aina tälläinen... nuorempana silti sain naisia.. ja nyt on duuni.. sillon ei ollut duunia ja sain naisia.
Mistä toi itsesääli on saanut alkunsa? Miksi teet sitä?
Koska mua on haukuttu lievästi tyhmäksi kehitysvammaiseksi jo vuosia ja erikoiseksi kaljuuntuneeksi kaljamahaksi siksi en kelpaa enää naisille ja ikä.
Ainaski mulla on ollut kuitenkin parisuhde ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että valtaosa täällä ei ole 1) vammaisia kuten sinä eikä 2) sinkkuja :D sinä tulet olemaan yksin hautaan asti, ei me muut. Turhaa raivoat muille, ei täällä muilla noin huonosti mene.
No ihan sama sitten tulen.. kyllä ihan hyvin mulla menee.. hieno koti.. auto löytyy.. ja työpaikka.. että selvä..
No mä oon ollut aina tälläinen... nuorempana silti sain naisia.. ja nyt on duuni.. sillon ei ollut duunia ja sain naisia.
Koska mua on haukuttu lievästi tyhmäksi kehitysvammaiseksi jo vuosia ja erikoiseksi kaljuuntuneeksi kaljamahaksi siksi en kelpaa enää naisille ja ikä.
No eikö se oo enemmän niiden haukkujien ongelma kuin sun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tajua miks tollee sit sanotaan.. koska en ole mikää mieslapsi ja lievästi kehitysvammainen koska mut on tutkittu myös.. mikähän ihmisiä vaivaa.. no naista en ilmeisesti saa.. mutta on mulla duunia ja hyvin menee
Kunnolla nyrkillä naamaa tommosia sekopäitä.. tulkaa kokeilee vaa?
joo no en ole ainut ikisinkku.. joo ei tälle enää koskaa voi mitään.
Aloitit sitten uuden keskustelun, kun entinen poistettiin.
Ihme kun naiset eivät lähes koskaan aloita tällaisia ketjuja, vain miehet.
Jos et tapaa ihmisiä työn ulkopuolella ollenkaan, niin ethän voi löytää parisuhdetta. Ei siihen ole mitään tilaa kotiovelle-palvelua, pitäisi itse ottaa kontaktia ihmisiin.
Ainakin edellisessä ketjussa kirjoitit hyvin ristiriitaisia kommentteja, ja kun joku reagoi loogisesti sanomaasi, pyörsit sanasi ja sanoit "mitä ihmettä". Voin kuvitella, että tämä ketju on sujunut samoin.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/10/11/mita-tehda-kun-epatoivo-iskee
Aivotutkija Matti Bergströmin mukaan luulo ja tieto ovat aivoille sama asia. Olettamuksista, luuloista ja negatiivisista asenteista tulee totta, kun uskottelemme itsellemme niitä tarpeeksi kauan. “En koskaan opi ruotsin epäsäännöllisiä verbejä”, “olen huono matematiikassa” tai “minulla ei ole lukupäätä” ovat vaarallisia ajatuksia opiskelijalle.
Sisäisellä puheella tarkoitetaan sitä, mitä ajattelet ja miten suhtaudut asioihin. Se vaikuttaa myös siihen, mitä pidät onnistumisena, millaisia tavoitteita asetat itsellesi ja mihin olet tyytyväinen.
Käy läpi seuraavat neljä askelta oman sisäisen puheen muuttamiseksi ja selätä epätoivoiset ajatukset:
1. Tunnista millaista sisäistä puhetta tuotat
Aina kun haluat tehdä muutoksen, mieti ensimmäisenä, mitä haluat muuttaa. Siksi ensimmäinen askel on oman sisäisen puheen tunnistaminen.
Ahdistusta lisäävässä sisäisessä puheessa voidaan erottaa neljä perusmuotoa: huolestuja, kriitikko, uhri ja perfektionisti. Mikä seuraavista vaihtoehdoista kuvaa parhaiten omaa ajatteluasi, kun edessä on viimeinen tärkeä kurssikoe?
Huolestuja:
“Entä jos mokaan. Mä kuitenkin mokaan.”
Pelkäät ja varaudut aina pahimpaan. Puheesi on varovaista ja siitä huokuu huoli ja epävarmuus.
Kriitikko:
“Olisi pitänyt lukea kirja vielä kymmenennen kerran. En taaskaan aloittanut valmistautumista tarpeeksi aikaisin”
Puheesi on arvioivaa ja tuomitsevaa. Kiinnität huomiosi aina heikkouksiisi ja vertailet itseäsi muihin. Olet harvoin tyytyväinen saavutuksiisi.
Uhri:
“Aivan sama kuinka hyvin valmistaudun, en koskaan onnistu. Tää on mun kohtalo.”
Ajattelet, että sinussa on jotain vikaa tai olet jäänyt jotain ilman. Sinulle on tyypillistä valittelu, pahoittelu ja asioiden surkuttelu.
Perfektionisti:
“Mun on pakko saada täydet pisteet, koska niin oon saanut jokaisesta aikaisemmastakin kokeesta. En halua tuottaa pettymystä vanhemmille enkä varsinkaan nolata itseäni kaikkien kavereiden edessä.”
Ajattelet, että arvosi riippuu ulkoisista saavutuksista. Ilman täydellistä suoritusta et koe olevasi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aloitit sitten uuden keskustelun, kun entinen poistettiin.
Ihme kun naiset eivät lähes koskaan aloita tällaisia ketjuja, vain miehet.
Jos et tapaa ihmisiä työn ulkopuolella ollenkaan, niin ethän voi löytää parisuhdetta. Ei siihen ole mitään tilaa kotiovelle-palvelua, pitäisi itse ottaa kontaktia ihmisiin.
Ainakin edellisessä ketjussa kirjoitit hyvin ristiriitaisia kommentteja, ja kun joku reagoi loogisesti sanomaasi, pyörsit sanasi ja sanoit "mitä ihmettä". Voin kuvitella, että tämä ketju on sujunut samoin.
No en tapaa ihmisiä missään kun ei oo niitä kavereita ja tuttuja.. oon aina yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tajua miks tollee sit sanotaan.. koska en ole mikää mieslapsi ja lievästi kehitysvammainen koska mut on tutkittu myös.. mikähän ihmisiä vaivaa.. no naista en ilmeisesti saa.. mutta on mulla duunia ja hyvin menee
Tämän keskustelun aikana olet ainakin sivuuttanut monta ihmisten tekemää huomiota sinusta itsestäsi ja ihmisillä menee isosti hermo itsesääliisi.
Sinun ongelmasi on mm. heikkolahjaisuus, sosiaalisten taitojen puuttuminen, aggression säätelyvaikeudet.
Sinulla on todettu olevan epävakaan persoonallisuushäiriön piirteitä. Autismista on mainittu vaikka diagnoosia ei kai ole annettu.
Tämä kaikki näkyy niin selvästi täällä palstalla niin että miten selkeästi se näkyykään oikeassa elämässä!?
Se, että osaat työsi on ihan perus edellytys jokaiselle joka työn on saanut hoitaakseen. Postin lajittelu tuskin vaatii rakettitieteen osaamista tai korkeampaa matematiikkaa.
Kun nyt ylivoimaisesti valtaosa miehiä on kuitenkin normaaliälykkäitä, tunteiden hallinta kondiksessa.
pärjäävät sosiaalisissa tilanteissa normaaliin tapaan, miksi kukaan nainen sitten haluaisi miestä jolta tämä kaikki puuttuu? Oli sitten vaikka miten pitkä.
Mitä se pituus tähän vaikuttaa? Korvaako se normaalin älyn puutteen kenties?
Emmä tiedä mistä löytäis naisen.. tai kelpaanko koskaa tälläsenä kellekkään.. todella heikolta näyttää.., mullehan kelpais monikin kiva nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun aikana olet ainakin sivuuttanut monta ihmisten tekemää huomiota sinusta itsestäsi ja ihmisillä menee isosti hermo itsesääliisi.
Se voi olla.. kai sitte jotenki en oo täydellinen mies.. on mussaki hyvää.. pituus.. ulkonäkö.. en juo alkoholia. käyn töissä.. kuntoilen.. noilla vissiin ei ole sit mitää merkitystä.. no ehkä ajattelen vähä erilailla
Ei naista, miestä tai parisuhdetta SAADA vaan ihmisiin tutustutaan ja molemminpuolinen ihastus synty jos on syntyäkseen.
Joulupukki ei tuo, eikä tämä palsta ole mikään postimyyntikuvasto.
Kotona möllöttämällä ei tapaa ihmisiä. Mene ukkoparka harrastamaan vaikka tanssia, niin tutustut naisiin. Tai ensiapukurssille, vapaaehtoiseen pelastuspalveluun, aikuispartioon, aikuisten uimakouluun, maalauskurssille, didgeridoon alkeiskurssille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli. Ei, et saa enää koskaan parisuhdetta. Se käy ulosannistasi varsin selväksi.
Onko tää yksi ja sama kun kitisee joka päivä naisettomuutta vai onko miehiin laajemminkin tarttunut tämmöinen jatkuva marttyyri-itku? Ryhdistäytykää nyt. Kukaan nainen ei syty tuollaisista uhriutuvista tallukoista.
Yksi ainut nimeltään Allu
Älkää vastailko tänne. Innostuu vaan ulisemaan kun huomaa, että saa huomiota. Ei millään jaksais päivittäin samaa spämmiä.
No yhyhy minä olen 31 vuotias mies enkä ole koskaan seurustellu eikä kukaan oikein näyttäis olevan kiinnostunut minusta. Käyn töissä enkä ole mikään ihan rumakaa yhyhy.
Mutta todellisuudessa minä en siitä valita ja sinkkuna on myös todella hyvä elää vaikka seksiä välillä tekeekin mieli mutta siihenkin on ratkaisu ja se on oma käsi sekä aikuisviihde!
Yhyhy ku en ole koskaa seukannu yhyhy.