Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.
Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä lynkataan AP:ta?? Kokeile jotain deittiappeja AP, mulla oli sama fiilis kun nettideittailin, että parisuhdetta en enää saa. Itkin sitä kaverille, että en jaska enää ja olin sopinut vielä yhdet deitit jotka olisivat todennäköisesti viimeiset koska en jaksanut enää elätellä toivoa, että parisuhde löytyisi. Aloin hyväksymään, että sitä ei ehkä ole tarkoitettu minulle ja olin siis varautunut ikisinkkuuteen ja mahdollisesti hankkimaan lapsia yksin. No sieltä löytyi viimein kiva mies varmaan noin 8 metsään menneen deitin jälkeen ja nyt jo 6kk uudessa parisuhteessa :) Ja oli vielä paras noista 8:sta kaikin puolin. Ikinä ei saa luopua täysin toivosta, elämä voi yllättää.
Miks pitäs kokeilla? oon ihan tarpeeks niitä kokeillut en saa tinderissä osumia ja en kelpaa noille kauniille misseille laihoille.. ja naiset ei ota koskaa muhun yhteyttä missään.. deittijutut ei mun juttu
No mitä sitten uliset, vammainen? Lopeta sit se kitinä ja vie itsesi roskikseen.
En ole sori vaan vammainen.. oletko itse? tule sanomaa naaman eteen...
046-9417643.. tai soita.. lyön sun naamaas nyrkin
No todellakin olet, olet itse sen kertonut. Eikä normaaliälyllä varustettu henkilö laita puhelinnumeroaan tänne, voi Jeesus sentään :D lyöt oikein naamaan nyrkin, onpa ihme ettei kaltaises läski ja vajaa sekopää saa naista.
No jos kerta mussa on vain vikoja.. niin ihan sama.. komea mä olen silti ja pitkä ja on työpaikka ja asiat hyvin.. oon ihan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mieluummin ikisinkku kuin parisuhteessa tuollaisen jankkaavan, sääliä kerjäävän ja marttyrisoivan tossun kanssa.
Jos meillä menee hermot minuutissa ja käy selväksi miksi olet yksin, miten voit kuvitella tällä käytöksellä saavasi naisen? Tuo naisten syyttely tilanteestasi paistaa olemuksestasi ja karkottaa viimeisetkin mahdollisuuden rippeet.
EI PALJO KIINNOSTA.. OLE IKISINKKUA TOIVON SITÄ SULLE.. OLE HAUTAAN ASTI YKSIN NIRSO ÄMMÄ
Ymmärrätkö että valtaosa täällä ei ole 1) vammaisia kuten sinä eikä 2) sinkkuja :D sinä tulet olemaan yksin hautaan asti, ei me muut. Turhaa raivoat muille, ei täällä muilla noin huonosti mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mieluummin ikisinkku kuin parisuhteessa tuollaisen jankkaavan, sääliä kerjäävän ja marttyrisoivan tossun kanssa.
Jos meillä menee hermot minuutissa ja käy selväksi miksi olet yksin, miten voit kuvitella tällä käytöksellä saavasi naisen? Tuo naisten syyttely tilanteestasi paistaa olemuksestasi ja karkottaa viimeisetkin mahdollisuuden rippeet.
EI PALJO KIINNOSTA.. OLE IKISINKKUA TOIVON SITÄ SULLE.. OLE HAUTAAN ASTI YKSIN NIRSO ÄMMÄ
Ymmärrätkö että valtaosa täällä ei ole 1) vammaisia kuten sinä eikä 2) sinkkuja :D sinä tulet olemaan yksin hautaan asti, ei me muut. Turhaa raivoat muille, ei täällä muilla noin huonosti mene.
No ihan sama sitten tulen.. kyllä ihan hyvin mulla menee.. hieno koti.. auto löytyy.. ja työpaikka.. että selvä..
Vierailija kirjoitti:
No jos kerta mussa on vain vikoja.. niin ihan sama.. komea mä olen silti ja pitkä ja on työpaikka ja asiat hyvin.. oon ihan tyytyväinen.
Oot ihan tyytyväinen ja silti uliset täällä ja haukut naisia? Lukitse itses vaikka johonki kellariin ja pysy siellä, miten olis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama sitten tulen.. kyllä ihan hyvin mulla menee.. hieno koti.. auto löytyy.. ja työpaikka.. että selvä..
Aika monet muutkin ihmiset tulee olemaan ikuisesti yksin... että en ole ainut.. ja asia on loppuunkäsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan tyytyväinen ja silti uliset täällä ja haukut naisia? Lukitse itses vaikka johonki kellariin ja pysy siellä, miten olis?
Ei oo tarvetta.. lyö sä vaikka päätäs seinään.. nauran sulle
Harvoin ne naiset sinne sohvalla tupsahtaa ihan tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Mussa ja mussa vikaa.. olen tätä kuullut jo vuosia että minussa on vain vikoja.. no olen pitkä ja näytän hyvältä kyllä.. että jos siitä lähetään.. ei kai sitte vain kelpaa kellekkään.
Sinuna yrittäisin selvittää niiltä mahdollisilta treffikumppaneilta, minkä takia he eivät halua deittailla sinua, miksi et kelpaa. Sen jälkeen miettisi ovatko ne kyseiset asiat sellaisia, mistä itse pidät itsessäsi vai ovatko ne sellaisia, mistä et itsekään pidä. Ne, joista en pitäisi, yrittäisin tehdä niille jotain ja ne piirteet/asiat, joista itsessäni pitäisin antaisin olla ja yrittäisin löytää sellaista seuraa joka osaisi arvostaa niitä.
Jos jotakin piirrettä ei voi muuttaa tai ei ole resursseja tehdä asioille mitään, pitäisi vain hyväksyä ne ja olla itselleen myötätuntoinen. Hyväksyä myös se seikka, että joku ei pidä niistä. Heillä on mielipiteisiinsä oikeus, niinkuin sinullakin.
Itsemyötätunto on sellainen asia johon sun olisi suositeltavaa perehtyä, mikäli olet päättänyt saada elämääsi valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uli. Ei, et saa enää koskaan parisuhdetta. Se käy ulosannistasi varsin selväksi.
Onko tää yksi ja sama kun kitisee joka päivä naisettomuutta vai onko miehiin laajemminkin tarttunut tämmöinen jatkuva marttyyri-itku? Ryhdistäytykää nyt. Kukaan nainen ei syty tuollaisista uhriutuvista tallukoista.
Kai mä nyt kitisen ku en saa naista.. mitä mun pitäs sanoa??? hä?? No en saa en joo se on kyl huomattu miten nirsoja täydellisiä selfieprinsessoja naiset on
Kitisemisen sijaan voisit käyttää ihan tämän saman ajan itsesi parantamiseen.
Ajattele missä kunnossa olisit jos kävisit lenkillä ja salilla kaikki nämä tunnit mitä jankkaat palstalla?
Sähän sen tiedätki.. mä käyn lenkillä kyllä ja salilla
Ihme porukkaa oikeesti täälä.. No a mä en ole missää nimessä vammainen.. käyn töissä ja olen yks parhaimpia siinä.. b en näytä vammaiselta.. c.. ei mun tarvi tommosta kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Harvoin ne naiset sinne sohvalla tupsahtaa ihan tyhjästä.
Kyllä mä nyt sen tiedän... miks tollasta pitää sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä juttu. Henkinen puoli ei mee kyl ihan nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa ja mussa vikaa.. olen tätä kuullut jo vuosia että minussa on vain vikoja.. no olen pitkä ja näytän hyvältä kyllä.. että jos siitä lähetään.. ei kai sitte vain kelpaa kellekkään.
Sinuna yrittäisin selvittää niiltä mahdollisilta treffikumppaneilta, minkä takia he eivät halua deittailla sinua, miksi et kelpaa. Sen jälkeen miettisi ovatko ne kyseiset asiat sellaisia, mistä itse pidät itsessäsi vai ovatko ne sellaisia, mistä et itsekään pidä. Ne, joista en pitäisi, yrittäisin tehdä niille jotain ja ne piirteet/asiat, joista itsessäni pitäisin antaisin olla ja yrittäisin löytää sellaista seuraa joka osaisi arvostaa niitä.
Jos jotakin piirrettä ei voi muuttaa tai ei ole resursseja tehdä asioille mitään, pitäisi vain hyväksyä ne ja olla itselleen myötätuntoinen. Hyväksyä myös se seikka, että joku ei pidä niistä. Heillä on mielipiteisiinsä oikeus, niinkuin sinullakin.
Itsemyötätunto on sellainen asia johon sun olisi suositeltavaa perehtyä, mikäli olet päättänyt saada elämääsi valoa.
En tiedä mikä mättää.. eikö kiinnosta minä ihmisenä.. olenko ruma.. liian lihava.. köyhä.. vai pitäskö olla kallis mersu ja rahaa.. mä en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Ihme porukkaa oikeesti täälä.. No a mä en ole missää nimessä vammainen.. käyn töissä ja olen yks parhaimpia siinä.. b en näytä vammaiselta.. c.. ei mun tarvi tommosta kuunnella
mikä sun ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
No en viihdy sinkkuna.. kaipaan sitä naista.. mutta porukka ei vaan tajua
Onko tämä nyt ymmättetävä niin, että "porukan pitää nyt vain tajuta alkaa ymmärtää ja hankkia Allulle nainen?Vai niiin että jonkun naisen on nyt tajuttava että Allu tarvitsee naista, siis ilmoittautukaa ja soittakaanumerroon jonka Allu antoi tuolla aikaisemmin.
Allu on nyt ilmaissut tarpeensa, alkakaa toimia!
Tämä taitaa olla vielä h.... mpi kuin luulinkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä juttu. Henkinen puoli ei mee kyl ihan nappiin.
No mä oon ollut aina tälläinen... nuorempana silti sain naisia.. ja nyt on duuni.. sillon ei ollut duunia ja sain naisia.
No kai mä oon vaa sekopää mielenterveyspotilas.. kuitenki ahkera töissä ja hyvä ja yritän kaikkeni.
Turha edes haaveilla enää mistään mitään... aivan sama enää.