Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei ikinä enää saa parisuhdetta.

Vierailija
10.11.2021 |

Kohta 37 v yksinäinen mies.. käy vaa töissä ja kattelee telkkaria ja vähä kuntoilee.. Ilmeisesti koskaan ei saa enää parisuhdetta?

Kommentit (280)

Vierailija
81/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa sulla on naiselle? Olet vähemmän mielenkiintoinen kun mun kaktus jos kuvailet itseäsi "käyn vaa töissä ja katon telkkaria". :D

Mitä pitäs sanoa??? ei ole kavereita.. sosiaalista elämää.. töissä käyn ja kuntoilen urheilen.. ja käyn kahvilla... harrastuksia ei ole. .salilla käyn.. oon tosi pitkä.. siniset silmät.. rauhallinen kiltti ja ujo.. mitä mun pitäs sanoa?

No ei munkaan mies "paperilla" mitenkään "erityinen" ole. Silti hän on kiinnostava. 

Paljon harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita ihan laidasta laitaan.

ja silti se kelpas sulle.. mitä hittoa.. ja minä en kelpaa kellekkään.. uskomatonta.. miten hiton nirsoja te naiset ootte :DD

Vierailija
82/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä lynkataan AP:ta?? Kokeile jotain deittiappeja AP, mulla oli sama fiilis kun nettideittailin, että parisuhdetta en enää saa. Itkin sitä kaverille, että en jaska enää ja olin sopinut vielä yhdet deitit jotka olisivat todennäköisesti viimeiset koska en jaksanut enää elätellä toivoa, että parisuhde löytyisi. Aloin hyväksymään, että sitä ei ehkä ole tarkoitettu minulle ja olin siis varautunut ikisinkkuuteen ja mahdollisesti hankkimaan lapsia yksin. No sieltä löytyi viimein kiva mies varmaan noin 8 metsään menneen deitin jälkeen ja nyt jo 6kk uudessa parisuhteessa :) Ja oli vielä paras noista 8:sta kaikin puolin. Ikinä ei saa luopua täysin toivosta, elämä voi yllättää. 

Miks pitäs kokeilla? oon ihan tarpeeks niitä kokeillut en saa tinderissä osumia ja en kelpaa noille kauniille misseille laihoille.. ja naiset ei ota koskaa muhun yhteyttä missään.. deittijutut ei mun juttu

Kokeile jotain toista sovellusta kuin tinder, se on huonoin omasta mielestä.

olen kaikkia kokeillut naiset ei vastaa mun viesteihin ja ota yhteyttä.. ei niitä kiinnosta... mä en juo alkoholia en polta käyn töissä.. kumma etten kellekkää kelpaa

Kannattaa ehkä pitää taukoa nyt, kun näyttää ettet todellakaan jaksa deittailla. Sitten uusi yritys positiivisemmalla asenteella. 

miks pitäs deittailla.. ei kiinnosta baarit ja tinder ja deittiapit?

Deittailu on tämä pakollinen tutustumisvaihe, josta siirrytään parisuhteeseen. Vaihtoehtoisesti voi olla naisen ystävä ja joko jää ystäväksi tai tunteet voivat kehittyä ja siirrytään parisuhteeseen. Ei kukaan suoraan siirry parisuhteeseen, tutustumatta. Myös tarjottavaa pitää olla parisuhteeseen, jotain annettavaa toiselle. Kyllä mekin käydään töissä jne, että pelkästään se ei riitä, vaikka hyvä lähtökohta onkin elämään että töissä käydään. Oma nykyinen mies on ainakin positiivinen ja miettii meille yhteistä mukavaa tekemistä joka viikko. Samoin ex-mies halusi tehdä asioita yhdessä ja viettää aikaa yhdessä ja oli romanttinen ja tuki mua kaikessa. Tätä itse etsin ja arvostan miehessä, ja uskon että niin useimmat muutkin naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä olen sitten ikuisesti yksinäinen.. ei kiinnosta baarit ja deittailu

Vierailija
84/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama meen nukkumaan.. ei tässä elämässä ole mitää järkee yksinäistä samaa tylsää masentavaa arkea ilman kumppania

Vierailija
85/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt tuonut esiin ettei juuri mikään kiinnosta, käyt vaan töissä, haukut naisia ja syytät muita tylsästä elämästäsi. Mikä näistä on se vetovoimatekijä minkä oletat kiinnostavan naisia?

sitte kai voisin lopettaa työni ja ampua aivot pellolle jos missää ei ole järkee koskaan enää

No, se nainen ja parisuhde ei pelkästään voi sun elämää kääntää 180 astetta ympäri. Kukaa ihminen ei voi sua pelastaa. Sun pitää pelastaa ensin itsesi ja hakea ehkä ammattiapua näihin tuntemuksiin ja sen jälkeen kun olet tasapainossa niin voit sen naisenkin löytää. Kyllä toivoa on, mutta sen eteen täytyy tehdä töitä itsesi kanssa ensin.

Vierailija
86/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset Allu ostaa niitä vitosen lippuja Liettuaan?

Ei sori kiinnosta.. heido

Sua ei kiinnosta tehdä mitään. Ovelleko haluaisit saada siistin jonon?

Vierailija
87/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP oikeasti haluat tilanteeseesi muutosta, niin otapa ja lue tämä Ilta-Sanomien juttu.

"Epäonnistuvatko suhteesi aina? Lue terapeutin neuvo ongelmaan

Odotatko unelmiesi suhdetta, mutta kohtaat vain pettymyksiä? Et voi laskea omaa onneasi toisen ihmisen varaan."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000667084.html

Vierailija
88/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta mitä voisin kuvitella on mies jolla ei olis mitään muuta kuin työ, TV ja minä.

Mulla on oma elämä, työ, harrastukset, ystävät. Ja todellakin haluan että miehellänikin on.

Eikö sua nyt hyvänen aika kiinnosta mikään! Ala vaikka edes käyttää sitä alkoholia.

Tiedätkö kuinka ahdistava on mies joka haluaa parisuhteen täyttämään elämänsä tyhjiön.

Ei noin. Eka hankit sen elämän, nainen tulee sen jälkeen jos tulee.

Vierailija
89/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sulle yritetään epätoivoisesti antaa jotain neuvoja ja tsemppiä, tai sitten vaihtoehtoisesti menee hermot heti ja ei kestetä itsesääliä ja uhriutumista ja sitten haukutaan maanrakoon.   

Sä oot jossain tosi syvällä syvyyksissä, mustat lasit silmillä ja sulla on vain kaksi vaihtoehtoa: joko saat sen mitä haluat tai sitten tuhoat kaiken ja kuolet.  

Joku toivonkipinä kai tuossa valittamisessakin taitaa olla. Ehkä.   

Joka tapauksessa on mahdotonta vastailla sulle kun kukaan ei ole samalla aallonpituudella, eikä ratkaisua ole olemassa. Sulle kelpaa vain ja ainoastaan ne kaksivaihtoehtoa, muuhun et taivu.  Kukaan täällä ei pysty sanomaan ainuttakaan asiaa helpottavaa sanaa. 

Vierailija
90/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä etsit naisystävää työpaikalta ja kahviloista?! Voin kertoa, että onnistumisprosentti on lähes nolla.

Vierailija
91/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset Allu ostaa niitä vitosen lippuja Liettuaan?

Ei sori kiinnosta.. heido

Sua ei kiinnosta tehdä mitään. Ovelleko haluaisit saada siistin jonon?

Juu no mitä pitäs tehdä? Käydä baareissa tuhlata rahat baareihin asentaa tinder?

Vierailija
92/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheinta mitä voisin kuvitella on mies jolla ei olis mitään muuta kuin työ, TV ja minä.

Mulla on oma elämä, työ, harrastukset, ystävät. Ja todellakin haluan että miehellänikin on.

Eikö sua nyt hyvänen aika kiinnosta mikään! Ala vaikka edes käyttää sitä alkoholia.

Tiedätkö kuinka ahdistava on mies joka haluaa parisuhteen täyttämään elämänsä tyhjiön.

Siis mitä ihmettä ei naiset halua että käyttää alkoholia ja juo rahansa joka vloppu.. No mulla nyt ei ole ystäviä ja kavereita.. kaikilla niitä ei ole.. pitäskö olla?

Vierailija
93/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä etsit naisystävää työpaikalta ja kahviloista?! Voin kertoa, että onnistumisprosentti on lähes nolla.

Selvä.. ei sitte onnistu mikään.. asia on selvä.

Vierailija
94/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oon vain nolla tapaus.. ei voi mitään... joskus mulla vielä oli naisia ja parisuhde.. sillon kun olin päälle 20 v ja nuori.. nyt kohta täytän 37 elämä pysähtyny.. ei kavereita ja tunnen olevani yksinäinen ja erakko.

Vierailija
95/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä ei naiset halua että käyttää alkoholia ja juo rahansa joka vloppu.. No mulla nyt ei ole ystäviä ja kavereita.. kaikilla niitä ei ole.. pitäskö olla?

Elämää mulla ei ole vuosiin ollut.. kavereita oli joskus nuorena ja naisia.. nykyää ei oo ketään.

Vierailija
96/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tosiaan nyt ei ole kavereita ja ystäviä. Toiset on yksin.. ja sille ei oikein voi mitään.

Vierailija
97/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti oon vain nolla tapaus.. ei voi mitään... joskus mulla vielä oli naisia ja parisuhde.. sillon kun olin päälle 20 v ja nuori.. nyt kohta täytän 37 elämä pysähtyny.. ei kavereita ja tunnen olevani yksinäinen ja erakko.

Mä kuvittelin että olisit yli 50-vuotias. 

Vierailija
98/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa sulla on naiselle? Olet vähemmän mielenkiintoinen kun mun kaktus jos kuvailet itseäsi "käyn vaa töissä ja katon telkkaria". :D

Mitä pitäs sanoa??? ei ole kavereita.. sosiaalista elämää.. töissä käyn ja kuntoilen urheilen.. ja käyn kahvilla... harrastuksia ei ole. .salilla käyn.. oon tosi pitkä.. siniset silmät.. rauhallinen kiltti ja ujo.. mitä mun pitäs sanoa?

No ei munkaan mies "paperilla" mitenkään "erityinen" ole. Silti hän on kiinnostava. 

Paljon harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita ihan laidasta laitaan.

ja silti se kelpas sulle.. mitä hittoa.. ja minä en kelpaa kellekkään.. uskomatonta.. miten hiton nirsoja te naiset ootte :DD

Vastauksessasi ei ole järkeä. "Silti kelpas sulle" ja sitten "naiset on nirsoja".

Suurin osa ei ole erityisen nirsoja. Mutta täytyyhän sen miehen olla omaa silmää miellyttävä ja mielenkiintoinen (Ja tämä taas riippuu naisesta, kuka mistäkin tykkää).

Ei siinä sen kummempaa poraamista ole. Ei parisuhde ole ihmisoikeus.

Mun mielestä kuulostat pakkomielteiseltä ja pelottavalta.

Vierailija
99/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa ja mussa vikaa.. olen tätä kuullut jo vuosia että minussa on vain vikoja.. no olen pitkä ja näytän hyvältä kyllä.. että jos siitä lähetään.. ei kai sitte vain kelpaa kellekkään.

Vierailija
100/280 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on hyvä ja oon hyvin pitkä mies ja toki siniset silmät ja lievä ylipaino ei ole este.. muta näköjään ihmisenä olen täytttä roskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän