Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen yhdistelmä, mut mun suurta herkkua

Vierailija
25.01.2015 |

Kokis ja kylmät kuorettomat nakit. Se vaan jotenkin toimii mun suussa. Onneksi en ostele usein kumpaakaan...

Teinin lemppari nakkia dipattuna banaanijugurttiin.. Yökh...

Onko muilla jotain vastaavaa "omituista" yhdistelmää?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkinpippurit & piimä

Perunamuusiin sekoitetut punajuuret, täydellistä!

Vierailija
102/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin on pakko aina sikailla mun käydessä kylässä koska halveksii terveellistä ruokavaliota.viimeksi upposi lihapiirakan väliin juustoa,majoneesia,salaatinkastiketta ja voissa paistettua pekonia ja makkaraa ja kaatoi vielä paistinrasvat piirakan väliin.ihmetteli myös kun tuppaa tukka ja iho rasvottumaan vaikka just eilen kävi suihkussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikypsiä makaroneja, paljon blå båndin remoulade kastiketta ja suolaa.. mmmm... :)

Vierailija
104/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin dippaan mieluusti  nakkia jugurttiin. Kumpikaan ei ole oikein hyvää yksinään, toinen on liian öklömakeaa ja toinen öklörasvaista. Suola taittaa makeuden, makeus rasvaisuuden, näin oletan.

Vierailija
105/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleipää toisella kädellä naamaan ja toisesta kädestä banaania. Nam.

Vierailija
106/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:53"]

ruisleipää toisella kädellä naamaan ja toisesta kädestä banaania. Nam.

[/quote]

eikö toi nyt oo puolen suomen aamu/välipala?ei kai tossa nyt mitää outoa oo tai siinä että dippaa leipää jugurttii?se kaakao mansikka voi juttu on jo outo!hyi hitto!

Vierailija
107/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahtoa ja suolakurkkua, ihanaa

Vierailija
108/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:25"]Tästä tykkää kyllä muitakin. Ruisleivän päälle levite ja banaania. Ja jos lisää vielä edamia, niin johan onkin herkkua.
[/quote]
Toi on "miestenleipää". :) iskä oli ulkohommissa, ja pikkuveli ihan pienenä päätti viedä sille eväsleivän. Se oli niin pieni, ettei saanut ees jääkaapin ovee ite auki kovin helposti, joten otti sitten sellasia juttuja, jotka oli suoraan pöydältä helposti saatavilla, ja viipaloi banaania ruisleivälle. <3 ja oon kyllä siis kuullut, että tätä muutkin tekee, mutta meillä ei kukaan koskaan ollut puhunutkaan. Iskä kun sitte vähä ihmetteli yhdistelmää, nii pikkuveli tomerasti totes että "no se on sellasta miestenleipää".

Joo nyt oli kyllä ot, mutta en vaan voinu olla kirjoittamatta, kun aina niin hellyn tästä jutusta. :)

Vierailija
109/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:21"]

Mun mies joskus seurustelumme alkuaikoina levitti perunasalaattia saarioisen einespizzan päälle..

[/quote]Ihan parasta! Mielenkiinnosta voisin kokeilla karjalanpiirakkaa mansikkahillolla.  

ap

Vierailija
110/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatan juustoo ja meetvurstii mikrossa ja pistelen poskeen. Toinen on et kurkkua ja sokeria - on muute hyvää!

Vierailija
111/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin outo, mut tulee usein himo tummiin viinirypäleisiin ja fetaan..

Vierailija
112/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kauhean erikoinen, mutta tykkään syödä hiilisiikaa dijon sinapilla.

Vierailija
113/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisiä ranskanperunoita (tikku) ja välissä aina hörppy kokista. Aah!!!

Vierailija
114/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:21"]

Mun mies joskus seurustelumme alkuaikoina levitti perunasalaattia saarioisen einespizzan päälle..

[/quote]Ihan parasta! Mielenkiinnosta voisin kokeilla karjalanpiirakkaa mansikkahillolla.  

Toi nyt kuulostaa ihan samalta kun paahtoleipä marmeladi yhdistelmä.melkosen suosittu aamupala monissa maissa.

ap

[/quote]

Vierailija
115/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just sama ap:n kanssa, se mielessä tänne tulinkin. Muutenkin otsikko aiheutti lämpimän aallon mun sisällä, omituiset yhdistelmät on ihania. :)

Vierailija
116/116 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkua on letturulla jossa meetvurstia välissä, ahh... Siis sellainen ihan kunnon sokerilettu, jossa on makeaa sekä taikinassa että ripoteltuna vielä letun päälle, eihän tuo suolaisen letun kanssa varmaan kovin ihmeellinen kombo olisi :D makea pannari tai voisilmäpulla käy myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi