Omituinen yhdistelmä, mut mun suurta herkkua
Kokis ja kylmät kuorettomat nakit. Se vaan jotenkin toimii mun suussa. Onneksi en ostele usein kumpaakaan...
Teinin lemppari nakkia dipattuna banaanijugurttiin.. Yökh...
Onko muilla jotain vastaavaa "omituista" yhdistelmää?
Kommentit (116)
aika monella näyttää olevan samankaltaisia mieltymyksiä kun mulla. sipsit ja suklaavanukas <3 oi herkkua! Ajattelin myös kokeilla tuota ruisleipä+banaani-yhdistelmää, kuulostaa jännälle :)
[quote author="Kismett" time="26.01.2015 klo 20:24"]Tonnikalaa sekoitettuna perunamuusiin
Keitettyä pastaa ja lämmitettyä pakastemaissia sekaisin, voisilmän ja ketsupin kanssa
Jotain hyvää pilttisosetta viilin päällä
[/quote]
Vastasitko väärään ketjuun? Outoja makuyhdistelmiä haettiin, ei helppoja välipaloja.
Itsellä ei tuu mitään "omaa sekoitusta" mieleen :) mutta kaverini tykkää syödä kinuskivoileipää juuston kera :'D itseä yököttää mutta makunsa kullakin :3
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:59"]
siitä! Tuota kummallisempaa yhdistelmää ei ole eikä tule ihan heti![/quote]
Pitkä video ! Kun koira on syömässä niin siitä eteenpäin !
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:04"]Oma "salainen" sunnuntai iltojen herkku on suklaamoussea ja maksamakkaraa sekasin, en kehtais sanoo tätä kenellekkään. Netissä helppo ku kukaan ei tunne :D Kannattaa maistaa!
[/quote]
HYIT! nousee menee pilalle paskamakkaralla!
Tykkään kurkusta ja ketsupista yhdessä, namm! Ja tykkään ruoanlaitossa kanelin ja cayennepippurin yhdistämisestä, en tiedä onko outoa? Se tulisen ja makean yhdistelmä on niin hyvä. Just wokkasin hedelmäpaloja rypsiöljyssä, jossa kanelia ja cayennepippuria, ihan sairaan hyvää!
Näkkileipä voideltuna sinapilla
ja
Aurinkokuivatut tomaatit Coca-colan kanssa
Kun ostan jotain esim. saarioisten valmisruokaa, kaadan joukkoon puolen purkkia kolmen juuston ruokakermaa. on hyvää.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:47"]
Kaveri laittaa pullavan(kaupan valmis pullapitko)päälle voita ja lauantaimakkaraa joskus vaihtaa voin banaaniin.aikas hurjaa..
[/quote]
Taitaa olla Etelä-Pohjanmaalta, Lehtimäki -nimisestä kunnasta.
Eepeeläinen tapa, erityisen suosittu eepeen kaikista sisäsiittoisimmissa kunnissa.
Hesburgerissa tilaan aina pehmiksen ja ranskalaiset ja sitten dippailen ranskiksia pehmikseen! En tosin tiedä onko tää niin outo, useampi tuttu tuntuu tekevän tätä :D
Banaanin päälle kerros maapähkinävoita ja ääntä kohti! Vielä parempaa saa, kun halkaisee banaanin, voitelee puolikkaat reilusti maapähkinävoilla, mikrottaa pehmeiksi ja päälle vaniljajäätelöä!
Mä dippailen ihan kaikkea sweet chili-kastikkeeseen... Hedelmiä, karkkeja, ruokaa, joskus saatan vetää rahkaa siten että heitän kastiketta sekaan. Ei tää tosin musta kovin omituiselta tunnu mutta muut kummastelee. Ja laitan joskus paahtoleivän päälle hillosipuleita, taitan keskeltä yhteen ja vetäisen naamaan. Suolaa sirottelen ihan kirjaimellisesti kaiken päälle, mutta liekkö sekään omituista, kun tekee niin monesta ruuasta paremman makuista :) (siis kun esim. vesimeloni+suola, suklaa+suola on ihan yleisiä komboja vaikka kuulostaakin hassuilta)
Tonttupuuro eli riisipuuroa ketsupilla.
Raejuusto sopii kaiken kanssa, aamupalaksi syön sitä mehukeiton kanssa ja illalla spagetin, mutta suosikkimakuyhdistelmä on suklaapuuro ja mansikkakiisseli. Kokeilkaa.
ruisleipää, appelsiinimarmeladia ja meetwurstia
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:22"]
Nuorempana dippasin mäkkärin ranskalaisia vaniljapehmikseen.. NAM :D
[/quote]
Minä myös, paitsi että meilläpäin se oli Hese. :)
En voi syödä kaurapuuroa ilman sinihomejuustoa.
Kaveri laittaa pullavan(kaupan valmis pullapitko)päälle voita ja lauantaimakkaraa joskus vaihtaa voin banaaniin.aikas hurjaa..
Polar-juustoa suuhun ja perään lusikalla puolukkahilloa. Näkkärin päälle voita ja raesokeria. Meetwurstia ja hedelmäpommi-jugurttia, tähän sopii myös nakit.