Omituinen yhdistelmä, mut mun suurta herkkua
Kokis ja kylmät kuorettomat nakit. Se vaan jotenkin toimii mun suussa. Onneksi en ostele usein kumpaakaan...
Teinin lemppari nakkia dipattuna banaanijugurttiin.. Yökh...
Onko muilla jotain vastaavaa "omituista" yhdistelmää?
Kommentit (116)
Hyi tekee pahaa kun lukee näitä:D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:49"]Hyi tekee pahaa kun lukee näitä:D
[/quote]
Ymmärrän :D
-4
Oltermannisiivuille chilikastiketta. Ihan kasan teen usein lautaselle ja mussutan.
Kuivia makaroneja ja rusinoita sekaisin rouskuttelen ;)
Mulla on sellanen paha tapa syödä ruisleipää dipattuna jogurttiin.
Oma "salainen" sunnuntai iltojen herkku on suklaamoussea ja maksamakkaraa sekasin, en kehtais sanoo tätä kenellekkään. Netissä helppo ku kukaan ei tunne :D Kannattaa maistaa!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:04"]Oma "salainen" sunnuntai iltojen herkku on suklaamoussea ja maksamakkaraa sekasin, en kehtais sanoo tätä kenellekkään. Netissä helppo ku kukaan ei tunne :D Kannattaa maistaa!
[/quote]
Oikeesti?:D Ai palasteletko sen maksamakkaran sinne sekaan vai miten?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:02"]Mulla on sellanen paha tapa syödä ruisleipää dipattuna jogurttiin.
[/quote]
Minäkin!
-4
Ruisleipä, jonka päällä on margariinia ja juustoa. Sitten se dipataan jogurttiin, esim. mansikan makuiseen.
Hah, en tainnut olla outouteni kanssa yksin :D t. 13
Karjalanpiirakkaa mansikkahillolla
Söin joskus nuorempana pinaattiletut sokerin kanssa. Ja grillattua makkaraa & kermavaahtoa.
Tää ei niin outo mut piparkakkutaikinaa ja jäätelöä, nam :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:02"]Mulla on sellanen paha tapa syödä ruisleipää dipattuna jogurttiin.
[/quote]
Tykkään kanssa, parasta jälkiuunileipä ja banaanijogurtti :)
Voissa paisteutun munakkaan päälle kaurahiutaleita, paprikajauhetta ja juustoraastetta ennen kuin pinta ehtii hyytyä. Ei tarvitse kääntää, kun antaa kypsyä kiinteäksi.
Mun mies joskus seurustelumme alkuaikoina levitti perunasalaattia saarioisen einespizzan päälle..
Nuorempana dippasin mäkkärin ranskalaisia vaniljapehmikseen.. NAM :D
Tästä tykkää kyllä muitakin. Ruisleivän päälle levite ja banaania. Ja jos lisää vielä edamia, niin johan onkin herkkua.
Pinaattiletut ja mansikkahillo xD ja joskus dippaan just nakkia jogurttiin tai ranuja pehmikseen. Ja mäkkäris laitan aina monta pussia pippuria ketsuppiin ja lisään sitä sekotusta hampparin väliin - kannattaa kokeilla on mehukkaampaa! Hmm mitähän muita, joskus sulatan juustoa mikrossa ja syön sitä pelkästään ja oudoin ehkä on banaani ja ruisleipä
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:14"]
Ruisleipä, jonka päällä on margariinia ja juustoa. Sitten se dipataan jogurttiin, esim. mansikan makuiseen.
[/quote]
Mä dippaan myös karjalanpiirakoita jogurttiin! :D
Kylmä grillimakkara ja brie-juusto. Juuston on oltava laadukasta, makkaran ei.
Mitähän muita, mulla on näitä monia!
Puuro ja meetwurstisiivu siihen päälle hikoilemaan.
Suklaajäätelö ja maapähkinävoi - tää ei kyllä oo kovin outo, sehän on kuin Snickers-patukka.
Mikä tahansa arki/halpisjuusto ja sinappia päälle. Ei siis leivän kanssa, vaan sentin siivu juustoa ja saman verran sinappia.
Paahdettu ruisleipä ja Nutella.
Teininä laitoin kaakaoon voita ja mansikkahilloa.