Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku exäsi jo kuollut?

Vierailija
25.01.2015 |

Olin ihan ymmilläni, kun sain tänään kuulla, että ex-tyttöystäväni kuoli jo vuonna 2009. Erosimme paria vuotta aikaisemmin. Hän oli ensimäinen (ja ainoa) tyttöystäväni. Tajusin suhteemme aikana ettei naiset kiinostakkaan. Erosimme myrskyisissä väleissä eikä auttanut se, että aloin pian seurustelemaan toisen (miehen) kanssa. Nuoren naisen itsetunto sai kai kolauksen siitä. Muutin vuosi eromme jälkeen mieheni kanssa toiselle puolelle Suomea. En ole muuton jälkeen kuullut mitään hänestä ennen kuin tänään. Harmittaa etten voi korjata välejämme ja surullista miten nuori parikymppinen nainen kuoli.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ex-mieheni. 

Vierailija
2/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä joi itsensä hengiltä alle nelikymppisenä. Oireita siitä oli jo nuorempana, viina maistui sen verran hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vähän vakavampi poikaystäväni on kuollut, päätti itse elämänsä useita vuosia seurustelumme päättämisen jälkeen. Oli todella surullinen ja järkyttäväkin uutinen. :( mietin kyllä, mikä tähän johti mutta en ole mitenkään syyttänyt itseäni.

Vierailija
4/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaksi ensimmäistä:(. Toinen tapaturmaisesti ja toinen oman käden kautta. Ensi rakkauden menettäminen sattui pitkään vaikka olimmekin eronneet aikoja sitten. Hyvinä ystävinä kuitenkin pysyttiin. Vieläkin ikävä :(

Vierailija
5/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattuni kuoli kolarissa 32-vuotiaana, kuukautta ennen häitämme vuonna 2011. Nyt olen jo päässyt surusta yli ja olen jälleen kihloissa. :)

Vierailija
6/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävä. Kuoli wtc-iskussa.

Vierailija
7/7 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ext-poikaystäväni kuoli 21-vuotiaana... hän oli sitä aiemmin jättänyt minut nuoremman tytön vuoksi. Uudessa suhteessa ehti olla n. 3-4kk. Joi itsensä hengiltä. Minua ei kutsuttu edes hautajaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän