Kykenetkö menemään töihin ilman meikkiä?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:09"]
Mua muuten kiinnostaa tämä: Jos et meikkaa töihin (tai muutenkaan), oletko tummapiirteinen? On hieman epäreilua arvostella suomalaisia vaaleita/harmahtavia meikkaavia naisia, jos on perinyt tummat kulmat ja ripset... Ei meikata, ei värjätä hiuksia, ei hei edes pueta mitään...samaa harmaata massaa sitten koko porukka...
[/quote]
Vaaleat piirteet on :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:24"]
Vain rumat ihmiset käyttävät meikkiä. Kauniiden ei tarvitse. Meikkiä käyttämällä ihminen myöntään olevansa ruma. Hävetkää itseänne!
[/quote]
Juu, myönnän ihan rehellisesti olevani ruma. Pienellä meikkimäärällä saan itsestäni vähän normaalimman näköisen, edes sen verran normaalin ettei rumuuteni erotu silmiinpistävällä tavalla. Onko sinulla nyt hyvä ja ylemmyydentuntoinen olo, kun onnistuit pilkkaamaan minua ja muita huonoitsetuntoisia?
Toisaalta, koska en ole enää teini, osaan olla välittämättä mielipiteestäsi. Käytän meikkiä, koska minulla on siihen oikeus.
T: Ihottumista ja sosiaalisesta fobiasta kärsivä entinen koulukiusattu
[/quote]
ihan totta, minunkin "pakko" meikata jatkuva punastelu piiloon --> helpottaa omaa oloa
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:24"]
Vain rumat ihmiset käyttävät meikkiä. Kauniiden ei tarvitse. Meikkiä käyttämällä ihminen myöntään olevansa ruma. Hävetkää itseänne!
[/quote]
Juu, myönnän ihan rehellisesti olevani ruma. Pienellä meikkimäärällä saan itsestäni vähän normaalimman näköisen, edes sen verran normaalin ettei rumuuteni erotu silmiinpistävällä tavalla. Onko sinulla nyt hyvä ja ylemmyydentuntoinen olo, kun onnistuit pilkkaamaan minua ja muita huonoitsetuntoisia?
Toisaalta, koska en ole enää teini, osaan olla välittämättä mielipiteestäsi. Käytän meikkiä, koska minulla on siihen oikeus.
T: Ihottumista ja sosiaalisesta fobiasta kärsivä entinen koulukiusattu