Kykenetkö menemään töihin ilman meikkiä?
Kommentit (63)
Kykenen menemään, mutta en halua. Päiväkodissa oon töissä ja sen verran vaaleakarvainen olen, etten tykkää ulkonäöstäni ilman ripsiväriä.
En yleensä mene, mutta silmätulehduksessa ei paljon puuteria enempää laiteta. Eli olen käytännössä ollut meikittä töissä, puhtaana ja siistinä silti.
Meikkaan töihin ainoastaan valokuvaus- ja koulutuspäivinä.
LTO
Ei tulisi mieleenkään mennä töihin meikattuna, teen fyysistä yötyötä jossa olen tekemisissä paskan kanssa enkä näe ketään, joten aika turha vaiva.
Totta hitossa, olen upea joka tapauksessa. Nautin kuitenkin erityisesti siitä meikkaamisvaiheesta.
Asiakaspalvelutyöstä saisin varmaan potkut jos menisin sinne aknenaamaisena
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:11"]Helposti. :D en meikkaa töihin ikinä. [/quote] Samoin, ei ole työkavereillakaan meikkiä (ovat miehiä). [/quote] juurikin näin. Työkaverit repeäisivät varmaan nauramaan, jos tulisin täydessä pakkelissa työmaalle. :D
[/quote]
Kuvitteletko, että meikkaaminen = täysi pakkeli? En minäkään missään pakkelissa mene töihin, mutta kevyen rajauksen ja ripsivärin laitan joka aamu. Jos en laittaisi, olisin todella väsyneen näköinen. Kukaan ei varmasti edes ajattele että olen ns. meikannut, ihan luonnollisilta korostuksilta näyttävät.
Kokeile! Voisit yllättyä itsekin kuinka pienellä vaivalla ja värillä saisit paremman ilmeen :)
[/quote]
en taida vaivautua. Ei paljon kiinnosta meikata viemärinavauksia varten. :D
Saan töissä eritteitä naamallekin ja on peseydyttävä usein. Meikit olisivat vain hidasteena tässä tapauksessa. Suojamaski ei voi koko ajan olla käytössä hoitotyössä.
Ei ole aknea, ruusufinniä eikä rosaceaa eli en tarvitse peitevoiteita. Kulmat ja ripset luonnostaan tummat. Olen aina meikannut vain yöelämään.
Olen usein lähes meikittä, mutta ilman puuteria ja huulirasvaa tuntuu olo vähän orvolta, niihin olen koukussa. No ei huulirasva oikeastaan edes ole meikkiä.
Hauskaa että kenelläkään meikkaavalla ei näytä olevan mitään meikkaamattomia vastaan, mutta tässäkin keskustelussa jo useampi "onko järkeä maalata naamaansa??!" "ilman kemikaalikuorrutusta"-kommenttia...
Meikkaaminen ei myöskään tarkoita että olisi ruma ilman. Se on oma valinta ja itsellä ainakin punatut huulet jopa piristää päivää!
Aikaisempan työpaikkaan (tehdas) kehtasin mennä, nykyiseen (toimisto) en kuin pakon edessä.
Kykenen. Teen töitä ylhäisessä yksinäisyydessäni, joten voin olla ihan vaan naturel.
En, sen verran huono iho etten kehtaa. Myös ripset ja kulmat hyvin vaaleat.
Pari vuotta sitten menin kerran töihin ilman ripsiväriä, ihan kokeeksi, silloin yksi työkaveri tuijotti minua vähän väliä koko päivän ja uteli miksei mulla oo meikkiä. "Siis emmä sillä, näytät kauniilta ilmanki mut... siis miks sulla ei oo tänään meikkiä?" Toinen oli ihan ihmeissään ja hämillään. Nauratti :D itse oon tottunut näkeen peilistä syöpäpotilaan (kuvainnollisesti), mutta unohdan aina että se on ulkopuolisille shokki, kun he näkevät mut ilman ripsiväriä ja kulmakynää, kun näytän niin eriltä. En oo sen jälkeen viittinyt järkyttää työkavereita.
Mun kasvojeni iho on epätasaisen värinen, haluan tasoitttaa sen meikkivoiteella. Ja ripsari tuo silmät esiin. Ne ovat ne meikit joita käytän päivittäin. Kaikkea muuta ilman voin olla.
Kykenen, mutta yleensä sillon on jotain vialla, jos en oo jaksanut/viittinyt yhtään ehostaa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:19"]
En, sen verran huono iho etten kehtaa. Myös ripset ja kulmat hyvin vaaleat.
Pari vuotta sitten menin kerran töihin ilman ripsiväriä, ihan kokeeksi, silloin yksi työkaveri tuijotti minua vähän väliä koko päivän ja uteli miksei mulla oo meikkiä. "Siis emmä sillä, näytät kauniilta ilmanki mut... siis miks sulla ei oo tänään meikkiä?" Toinen oli ihan ihmeissään ja hämillään. Nauratti :D itse oon tottunut näkeen peilistä syöpäpotilaan (kuvainnollisesti), mutta unohdan aina että se on ulkopuolisille shokki, kun he näkevät mut ilman ripsiväriä ja kulmakynää, kun näytän niin eriltä. En oo sen jälkeen viittinyt järkyttää työkavereita.
[/quote]Oletko käynyt koskaan värjäyttämässä kulmia kestona? Mä käy noin 4-6 viikon välein kampaajalla värjäyttämässä ja nypityttämässä muuten täysin vaaleat kulmakarvani ja olen tosi tyytyväinen ollut jo vuosia. Ripsetkin värjäytän joskus, mutta eivät ne niin kauan kestä, joten laitan mielummin ripsaria. N39
Kyllä! Rakennusalalla kun olen. Kyllähän sitä työkaverit ihmettelisivät kun kypärän alta katselisi viimeisen päälle meikattu nainen. :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:11"]Helposti. :D en meikkaa töihin ikinä. [/quote] Samoin, ei ole työkavereillakaan meikkiä (ovat miehiä). [/quote] juurikin näin. Työkaverit repeäisivät varmaan nauramaan, jos tulisin täydessä pakkelissa työmaalle. :D
[/quote]
Kuvitteletko, että meikkaaminen = täysi pakkeli? En minäkään missään pakkelissa mene töihin, mutta kevyen rajauksen ja ripsivärin laitan joka aamu. Jos en laittaisi, olisin todella väsyneen näköinen. Kukaan ei varmasti edes ajattele että olen ns. meikannut, ihan luonnollisilta korostuksilta näyttävät.
Kokeile! Voisit yllättyä itsekin kuinka pienellä vaivalla ja värillä saisit paremman ilmeen :)