Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniilla naisilla usein huono itsetunto...

Vierailija
25.01.2015 |

Jatkuvaa epäluottamusta, mustasukkaisuutta, itsensä haukkumista ja vähättelyä, marttyyrikäytöstä jne. Tätä olen huomannut todella monissa kauniissa naisissa! Saatetaan näyttää itsevarmoilta se meikkimaski päällä, mutta sisältä jotain ihan muuta, kuin itsevarmuutta... Mistä voi olla kyse? Ja yleensä ovat vielä mustasukkaisia miehistään, jotka ovat heidän tasonsa alapuolella!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän tuon nyt olla sanomattakin selvää. Naiset ovat susia toisilleen. Kauniit naiset takuulla saavat muiden naisten paheksuntaa niskaansa roppakaupalla. Kateus sen teettää.

Vierailija
2/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kauniit, lahjakkaat ja fiksut poljetaan maan rakoon. Joten ei liene yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:12"]

Suomessa kauniit, lahjakkaat ja fiksut poljetaan maan rakoon. Joten ei liene yllätys.

[/quote]

Samoin rumat, tyhmät ja typerät. Ainoastaan keskivertotallajat säästyvät.

Vierailija
4/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei vanhemmat kehu sitä kaunista lastaan, se kun sitten ylpistyy. Eli kun ei saa hyväksyntää ja kehuja edes kotona, miten sitä saisi muualla?

Vierailija
5/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt voi sanoa olevani mikään superkaunis mallikaunotar, mutta ihan peruskaunis ja tykkään pitää huolta ulkonäöstäni liikunnalla, meikeillä, vaatteilla jne. Ja kyllä minulla on huono itsetunto ja olen välillä sairaanloisen mustis hänestä :( kärsin siitä itsekin ainakin yhtä paljon, kuin mieheni! Mieheni on ihan hyvännäköinen ja urheilullinen, mutta ei nyt mitään tasoa David Beckham... Luonteeltaan todella sosiaalinen ja mukava ihminen ja NAISET tykkää! Olen huomannut, että minua huonomman näköiset naiset yrittävät iskeä häntä ja ovat ihan tuttujakin! Ikään kuin yrittäisivät näyttää minulle jotain... Minulle on sanottu, että miksi olen tällainen, kun olen niin kaunis ja mies ei löytäisi ketään parempaa jne. Mutta se ei varmasti pidä paikkaansa! Miehen ex oli myös todella nätti ja kärsi kuulemma täysin samoista ongelmista ja vielä pahempaa mustasukkaisuutta... Eli mietin päässäni, että onko syy vain itsessä vai voiko joku miehen käytöksessä aiheuttaa sitä??? Hän ei ikinä ole tehnyt minun nähteni mitään epäilyttävää...

Vierailija
6/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsitkin syyn: meikki. Monet kauniit naiset ovat keskivertonaisia, joilla on huono itsetunto --> laittautuvat ja panostavat paljon ulkonäköönsä ja muuttuvat kauniiksi.

Sen sijaan itsevarmat keskivertonaiset eivät välttämättä panosta ulkonäköönsä, koska se vie rahaa ja aikaa, eikä tuo juuri mitään hyötyä itseään jo rakastavalle ihmiselle.

Lisäksi on tietysti oikeasti luonnonkauniit naiset, jotka mun kokemuksen mukaan eivät ole sen epävarmempia kuin muutkaan.

Vierailija
7/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt usein että miksi? :/ ise olen  aika tavis, tylsännäköinen ilman meikkiä jne. Mutta itsetunoni on silti  terveellä tasolla. Kaverini on todella kauniskasvoinen, saa miehiltä hyvin helpostihuomiota sun muuta mutta se hirveä epävarmuus..Jatkuva peileilu ja meikin kohentaminen vaikka ei sitäedes tarvitsisi,  lenkilläkin ollessa täytyy olla tietyn näköinen, ei pidä kuvistaan jossa näyttää omalta itseltään eli kauniilta vaan muokkaa niitäkin... :/ hyvin surullista. Miehestään on  myös kovin mustasukkainen vaikka ei tarvetta ole, hyvin kilpailuhalukas on myös... Kavereinaan pitää meitä taviksen näköisiä eikä ala kaveerata kauniimpien kanssa koskaan että tietää saavansa enemmän huomiota miehiltä itse (ei siltti siedä mieheltään samaa!) en ymmärrä.

Vierailija
8/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huono itsetunto voi olla tällaisella rumiluksellakin. Ja minulla ainakin on. En ymmärrä miksi huono itsetuntoisia pilkataan, se on oikeasti elämää vaikeuttava asia!

Vierailija
9/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän monilla naisilla (kauniilla, tavallisilla ja Matti Nykäsen näköisillä) yleensäkin on huono itsetunto lähtökohtaisesti. Ainakin nuorena, kunnes sitä saa kasvatettua kokemuksella ja aikaansaannoksilla. Aikuisena ei enää niin haittaa, vaikka peilistä katsoisikin ex-mäkikotka, silti vaan porskutetaan.

Vierailija
10/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:32"]Kyllä huono itsetunto voi olla tällaisella rumiluksellakin. Ja minulla ainakin on. En ymmärrä miksi huono itsetuntoisia pilkataan, se on oikeasti elämää vaikeuttava asia!
[/quote]

Niin on ja siihen ei oikeastaan pelkkä ulkonäkö vaikuta, vaan se tulee jostain sisältä! Moni kaunis nainen tietää olevansa kaunis, kun saa paljon miesten huomiota ja kehuja, MUTTA pinnan alla voi olla jotain ihan muuta... Yleensä se juuri näyttäytyy rajulla mustasukkaisuudella kumppania kohtaan! Koko ajan jatkuva kilpailu ja yritys siihen, että on nyt ihan varmasti sen miehen silmissä edelleen se kaunein jne. Ja se on juuri sitä surkeaa itsetuntoa! Ja sitten moni ihmettelee miksi taviksen näköinen mies jätti sen kauniin naisen... Ei kukaan jaksa elää suhteessa ihmisen kanssa, joka on koko ajan huonolla tuulella jostain pinnallisista asioista.

Vierailija
11/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa kehua....kotona huomataan vasta kun asiat ei suju. Kyllä se huono itsetunto on vanhemmilta saatu "lahja". Laittakaa kiitosta sinne kotiinne.

Vierailija
12/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on saanut koko ikänsä kuulla väheksymistä ja pahoja puheita selän takana ja jäänyt monien porukoiden ulkopuolelle, itsetunto laskee. Minuakin moni sanoo ylpeäksi. Se on ujoutta ja epävarmuutta.

Vierailija
13/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla esim. on huono itsetunto (on siis todella kaunis, ja mallin töitä tekee), koska äiti oli kateellinen sille pienestä asti.

Haukkui sitä koko ajan, kuulemma sillä kotkannokka, liian lihava jne. väitti sille ettei kukaan rakasta, jos ei se laihduta itseään (se oli silloin 10v ja ihan laiha). Kaikkea sellaista, meille muille vähemmän kauniille äiti ei pelannut tuollaista peliä.

Mun sisko yritti itsaria ekan kerran 12v vanhana ja on vieläkin sisäisesti sekaisin ja huono itsetuntoinen, vaikka ulkoisesti onkin kaikin puolin "täydellinen".

Vierailija
14/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:44"]Mun siskolla esim. on huono itsetunto (on siis todella kaunis, ja mallin töitä tekee), koska äiti oli kateellinen sille pienestä asti.

Haukkui sitä koko ajan, kuulemma sillä kotkannokka, liian lihava jne. väitti sille ettei kukaan rakasta, jos ei se laihduta itseään (se oli silloin 10v ja ihan laiha). Kaikkea sellaista, meille muille vähemmän kauniille äiti ei pelannut tuollaista peliä.

Mun sisko yritti itsaria ekan kerran 12v vanhana ja on vieläkin sisäisesti sekaisin ja huono itsetuntoinen, vaikka ulkoisesti onkin kaikin puolin "täydellinen".
[/quote]

Vaikea tajuta miten vanhempi voi olla kateellinen omalle lapselleen. Luulisi että olisi ylpeä. :/

Vierailija
15/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono itsetunto kyllä, mutta en ole mustasukkainen miehestäni. Hän on kultaisin mies, enkä haluaisi itselleni kumppania, johon en voi luottaa

Vierailija
16/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:44"]Mun siskolla esim. on huono itsetunto (on siis todella kaunis, ja mallin töitä tekee), koska äiti oli kateellinen sille pienestä asti. Haukkui sitä koko ajan, kuulemma sillä kotkannokka, liian lihava jne. väitti sille ettei kukaan rakasta, jos ei se laihduta itseään (se oli silloin 10v ja ihan laiha). Kaikkea sellaista, meille muille vähemmän kauniille äiti ei pelannut tuollaista peliä. Mun sisko yritti itsaria ekan kerran 12v vanhana ja on vieläkin sisäisesti sekaisin ja huono itsetuntoinen, vaikka ulkoisesti onkin kaikin puolin "täydellinen". [/quote] Vaikea tajuta miten vanhempi voi olla kateellinen omalle lapselleen. Luulisi että olisi ylpeä. :/

[/quote]

Jotkut ovat katkeria ja näkevät lapsessa nuoruuden ja mahdollisuudet, joita itsellään ei enää ole.

Vierailija
17/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:57"]Minulla on huono itsetunto kyllä, mutta en ole mustasukkainen miehestäni. Hän on kultaisin mies, enkä haluaisi itselleni kumppania, johon en voi luottaa
[/quote]

Eipä varmaan kukaan halua, mutta itse ainakin yhdistän tämän mustasukkaisuuteni huonoon itsetuntoon... Mies ei ihankaan varmasti ole minua pettänyt, ei ole ikinä valehdellut, ei ole pettänyt lupausta tms. Silti olen mustasukkainen, kun lähtee jätkäporukalla baariin... Ehkä edellisestä suhteesta on jäänyt trauma mitä ihminen voi tehdä, kun lähtee ryyppäämään ja varsinkin miehet miesporukassa (minua petettiin muutaman kerran juuri näillä reissuilla). Ei se tietenkään ole nykyiseni vika mutenkään, mutta se nyr vaan on juurtunut tuonne takaraivoon syvälle...

Vierailija
18/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut nuorempana varmaankaan mikään huippukaunotar, mutta sain aika paljon huomiota ulkonäköni ansiosta. Jopa rasittavuuteen asti. Se ei tee itsetunnolle hyvää kun saa koko ajan miettiä onko ihmiset kiinnostuneet sinusta sinun itsesi vuoksi, vai sen vuoksi miltä näytät. Vanhemmiten ongelma on helpottunut, joko siksi että ulkonäkö on rapistunut sen verran että saa olla rauhassa, tai sitten ikä on myös tuonut itsevarmuutta lisää ;)

Vierailija
19/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri, että monesti olen luullut jonkun olevan kiinnostunut minusta itseni takia, mutta huomannut että vain kuori kiinnosti. Se tekee epävarmaksi - epäilee uuden ihmisen tarkoitusperiä tutustua. Ja naiset ovat ilkeitä, vaikea saada naispuoleisia kavereita.

Vierailija
20/44 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla saattaa olla heikko itsetunto, jos mitään muita avuja kuin ulkonäkö ei löydy. Itse olen viehättävän näköinen, viimeksi eilen kuulon "olet kaunis" - kommentin neljästi. Itse kuitenkin ymmärrän vanhenevani, ja minulla on ulkonäön lisäksi koulutus ja ura. Itsetuntoni on hyvä, ei yliego. Se rakentuu terveelle realismille. En muista, että kauniilla ystävättärillänikään olisi heikko itsetunto. Ehkä ap tarkoittaa hyvin nuoria naisia, joilla muutenkin on kasvettavaa ja vahvistettavaa.