Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotteko kohtaloon?

Vierailija
17.03.2015 |

Kaikella on tarkoituksensa elämässänne? Tuo ajattelutapa auttaa ainakin toipumaan kaikesta negatiivisesta. Itseä se auttaa toipumaan sydänsuruista tällä hetkellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä

Vierailija
2/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei/joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoitukseen, mutta syyn ja seurauksen suhteeseen. Esimerkiksi jos vanhempani eivät olisi harrastaneet seksiä juuri silloin kun harrastivat, vaan seuraavana päivänä, voisin olla vaikkapa toista sukupuolta. Ja miksi vanhempani, joiden lisääntyminen riippui kuitenkin heidän sukupuolistaan, eli isovanhempieni seksistä, harrastivat seksiä silloin? Mistä syntyivät ne olosuhteet, jotka mahdollistavat yhdessä olon ja halukkuuduen sinä päivänä? Ja kaikki tämä ja paljon muuta on johtanut siihen, että minä istun nyt tässä kirjoittaen av-pálstalle Nannyn pyöriessä taustalla. Ja tämä kaikki vaikuttaa seuraavaan tilanteeseen jne.

Epäselvää, mutta se olkoon kohtaloni.

Vierailija
4/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. 

Uskon kohtaloon kuoleman suhteen. Jos ihmisen on tarkoitus lähteä, niin hän lähtee. Ja toisinpäin.

mutta en usko kohtaloon kaikkien arkipäiväisten asioiden suhteen. 

Pikemminkin ajatelen, että kaikella on kyllä tarkoitus, ja se auttaa minua.

Vierailija
5/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. 

Uskon kohtaloon kuoleman suhteen. Jos ihmisen on tarkoitus lähteä, niin hän lähtee. Ja toisinpäin.

mutta en usko kohtaloon kaikkien arkipäiväisten asioiden suhteen. 

Pikemminkin ajatelen, että kaikella on kyllä tarkoitus, ja se auttaa minua.

Vierailija
6/6 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin joskus uskoin, kun rakastuin ja tapasin naisen niin jännissä puitteissa että tuntui kuin olisi just tarkoitettu mulle, mutta vitut sitten nainen petti ja jätti. Voisihan mun kohtalo olla saada vain paskaa niskaan vaikka en koe ansainneeni sitä, mutta en halua uskoa sellaiseen kohtaloon.