Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt päättänyt lopettaa tapailun.

Vierailija
25.01.2015 |

Olen tapaillut jo pitkän aikaa erästä miestä jonka kanssa kaikki toimii, tykkäämme toisistamme, yhdessäolo on ihanaa. Mies kohtelee hyvin, ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa.

Ainoana ongelmana on se, että mies ei halua sitoutua minuun. Ehkä joskus mutta ei missään nimessä ainakaan nyt. Eikä tapaa minua julkisesti missään vaikka kaverinsa tietävätkin että tapaillaan.

Jotenkin en jaksa enää odottaa ja luulen että asia ei muuttuisi mihinkään vaikka kuinka tässä odottaisin. Itse en ole enää pahemmin edes tapaamisia ehdottanut, lähes kaikki tulee miehen puolelta. Mietin päivittäin pääni puhki sillä että mitä mies minusta haluaa, koska kuitenkin kutsuu hellittelynimillä, kertoo oma-aloitteisesti menemisistään, puhuu tulevaisuuden haaveistaan, haluaa tavata ym. Olen tulkinnut miehen väärin kuvitellessani että seurustellaan Koska käyttäydytään niinkuin seurusteltaisiin, mutta kun erehdyin kysymään asiasta, ei tämä ollutkaan sitä.

En ole miehelle puhunut näistä tunteistani ja siitä että mietin pääni puhki, mutta nyt olen päättänyt lopettaa tapailun. Tuntuu vaan hirveän pahalta ja itkettää :, ( mutta kai tästä joskus yli päästään...

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:47"]Been there. Älä missään nimessä jää, äläkä tyydy enää vähempään kuin kunnolliseen seurustelusuhteeseen. Tuontyyppiset miehet pystyvät olemaan vastaavanlaisessa tilanteessa vuosia, jopa vuosikymmeniä, vailla mitään tarvetta tai halua viedä asiaa eteenpäin. Hän hukkaa aikaasi ja sydäntäsi.

Osa näistä havahtuu, jos oikeasti lähtee eikä enää taivu ajautumaan epämääräiseen tapailun ilman mitään sopimuksia ja velvoitteita. Joka kerta kun palaat, kerrot miehelle, ettei hänen tarvitsekaan sitoutua, saa kyllä lirkuttelemalla sinut takaisin siihen missä hänelle parhaiten passaa sinun olevan. Epätietoisuus kuluttaa sinua ja itsetuntoasi, ja tuo omista menoista luopuminen miehen itsekkäiden aikatauluttamisien takia hälyttävä merkki siitä ettei hän kunnioita sinua ja aikaasi.

Voi hyvinkin olla, että mies paitsi viihtyy seurassasi, myös välittää sinusta - mutta ei tarpeeksi. Ja ainakaan hän ei pelkää, että menettäisi sinut. Mies sitoutuu a) ollessaan 100% ihastunut/rakastunut ja jalat alta-tilanteessa - tässä vaiheessa noin tuskin käy ilman b) menettämisen pelkoa. Osa miehistä palaa ruotuun, kun naisen menettäminen realisoituu todellisuutena. Osa ei. Silloin tiedät ettei hän olisi koskaan ottanut sinua virallisesti naisekseen, ja olet tilanteessa "better off anyway".

Pahinta mitä voit tehdä on tinkiä omasta ajastasi, harrasteistasi, minuudestasi ja rajoistasi antamalla miehen sanella kaiken. Se lähettää miehelle viestin, ettet arvosta itse omaa aikaasi ja rajojasi, ja osa miehistä on kuin pieniä lapsia tässä suhteessa. Hän venyttää ne rajat silloin juuri niin pitkälle kuin annat liekaa, eikä tunne siitä syyllisyyttä - itsehän "sallit" sen kun et pistä mokomalle stoppia. Kypsymätöntä ja ikävää, kyllä.

Tsemppiä! Irtautuminen on vaikeaa, mutta jos koskaan palaat miehen kanssa yhteen, pidä huoli että se tapahtuu vain viralliseen parisuhdestatukseen. Tässä vaiheessa puhutte läpi, mitä se kummallekin teistä tarkoittaa - mitä haluatte parisuhteelta ja elämältä yleensä, ja voitteko tarjota toisillenne sen. Omien tarpeidensa laiminlyönti heijastuu aikaa myöten koko elämään ja hyvinvointiin - myös lapsiisi. Älä anna heille mallia naisesta, joka ei odota ja edellytä reilua ja tasavertaista parisuhdetta.
[/quote]

Tää on varmaan totta. Tulostakaa ja laittakaa lompakkoonne tämä viesti kaikki te joilla hiiri miehenä.

Vierailija
82/107 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas masentavia tarinoita, toisaalta kiva etten olekaan yksin tällaisen asian kanssa! Tein juuri samantapaisesta tilanteesta ketjun pari päivää sitten, olemme siis tapailleet 10 kk ja minulle selvisi, että mies etsii edelleen seuraa deittipalstoilta. En pystynyt vaatimaan miestä tilille asiasta, mutta ilmoitin että haluaisin seurustella ja syytin aikani tuhlaamisesta. Mies lähinnä loukkaantui syyllistämisestä. Olen niin kiintynyt mieheen etten pysty lopettamaan tapailua ainakaan juuri nyt, mutta päätin että alan itsekin tapailla muitakin. Päätös tosin vielä hieman horjuu, tuntuu kauhealta ajatella että jonkun muun kanssa tapailu etenisikin pitkälle ja joutuisin salailemaan tältä vakituisemmalta mieheltä lemmenleikkejä muiden kanssa. Tuntuu kuitenkin, että kun hän on itse sanonut, että haluaa tuntea vuoden ennen seurustelua, niin kai nyt nämä jäljellä olevat 2 kk voisin vielä katsella mihin tilanne etenee. Tässä on myös se, että olemme asuneet kaukana toisistamme mutta nyt muutan hänen lähelleen. En siis ainakaan virallisesti miehen perässä vaan tämä oli suunnitteilla jo aiemmin. Niin ja kauheaa että jotkut miehet eivät edes suostu näyttäytymään julkisesti teidän kanssa. "Minun" mieheni on jonkin verran esitellyt minua ystävilleen.

Tämä ei valitettavasti ole edes ensimmäinen mies, jonka kanssa olen jäänyt jumittamaan tällaiseen tilanteeseen. Mitä ilmeisimmin minussa on jotain vikaa. Mutta kiva tosiaan että meitä on muitakin.

Vierailija
84/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naisia. Miksi annatte kohdella itseänne noin? Tehkää jatkossa sellainen päätös, minkä kerrotte miehelle heti kun alatte tapailla, että ette halua harrastaa seksiä ilman sitoutumista eli seurustelua. Miehet pääsee nykyään niin helpolla, koska te päästätte ne helpolla. Kyllä mies sitoutuu, kun tajuaa nainen kunnioittaa itseään ja toki miehet on pillun perään. Älkää antako niille heti ja viestitä teollanne, että täältä saa helposti.

Vierailija
86/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:47"]Been there. Älä missään nimessä jää, äläkä tyydy enää vähempään kuin kunnolliseen seurustelusuhteeseen. Tuontyyppiset miehet pystyvät olemaan vastaavanlaisessa tilanteessa vuosia, jopa vuosikymmeniä, vailla mitään tarvetta tai halua viedä asiaa eteenpäin. Hän hukkaa aikaasi ja sydäntäsi.

Osa näistä havahtuu, jos oikeasti lähtee eikä enää taivu ajautumaan epämääräiseen tapailun ilman mitään sopimuksia ja velvoitteita. Joka kerta kun palaat, kerrot miehelle, ettei hänen tarvitsekaan sitoutua, saa kyllä lirkuttelemalla sinut takaisin siihen missä hänelle parhaiten passaa sinun olevan. Epätietoisuus kuluttaa sinua ja itsetuntoasi, ja tuo omista menoista luopuminen miehen itsekkäiden aikatauluttamisien takia hälyttävä merkki siitä ettei hän kunnioita sinua ja aikaasi.

Voi hyvinkin olla, että mies paitsi viihtyy seurassasi, myös välittää sinusta - mutta ei tarpeeksi. Ja ainakaan hän ei pelkää, että menettäisi sinut. Mies sitoutuu a) ollessaan 100% ihastunut/rakastunut ja jalat alta-tilanteessa - tässä vaiheessa noin tuskin käy ilman b) menettämisen pelkoa. Osa miehistä palaa ruotuun, kun naisen menettäminen realisoituu todellisuutena. Osa ei. Silloin tiedät ettei hän olisi koskaan ottanut sinua virallisesti naisekseen, ja olet tilanteessa "better off anyway".

Pahinta mitä voit tehdä on tinkiä omasta ajastasi, harrasteistasi, minuudestasi ja rajoistasi antamalla miehen sanella kaiken. Se lähettää miehelle viestin, ettet arvosta itse omaa aikaasi ja rajojasi, ja osa miehistä on kuin pieniä lapsia tässä suhteessa. Hän venyttää ne rajat silloin juuri niin pitkälle kuin annat liekaa, eikä tunne siitä syyllisyyttä - itsehän "sallit" sen kun et pistä mokomalle stoppia. Kypsymätöntä ja ikävää, kyllä.

Tsemppiä! Irtautuminen on vaikeaa, mutta jos koskaan palaat miehen kanssa yhteen, pidä huoli että se tapahtuu vain viralliseen parisuhdestatukseen. Tässä vaiheessa puhutte läpi, mitä se kummallekin teistä tarkoittaa - mitä haluatte parisuhteelta ja elämältä yleensä, ja voitteko tarjota toisillenne sen. Omien tarpeidensa laiminlyönti heijastuu aikaa myöten koko elämään ja hyvinvointiin - myös lapsiisi. Älä anna heille mallia naisesta, joka ei odota ja edellytä reilua ja tasavertaista parisuhdetta.
[/quote]

Tämä on todella hyvin sanottu. :) ollaan sovittu että ilmoitan heti jos mulla on sellainen hetki että pystyn tapaamaan ja aina on kyllä tapaaminen järjestynyt minunkin aikataulujen mukaisesti. Että sillä tavalla ei olla niin epäreilussa tilanteessa että mies pompottelisi minua. Mutta on alkanut ärsyttää kun olen itse taas alkanut laittaa omat menoni taka-alalle ihan vaan se takia että jos mies kuitenkin voisi olla kanssani pidempään kuin yhden yön viikonloppuna, Ja se ärsyttää. Jos miehellä onkin sovittuna muuta menoa niin olen yksin kotona ja tunnen itseni säälittäväksi. Tosiaan kun ei yhdessä kahdestaan julkisesti näyttäydytä...

Kiitos hyvistä neuvoista. :)

-ap

Vierailija
87/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se että odotan mieheltä jatkuvasti viestiä! Itse voin olla helposti viikkoonkin lähettämällä mitään, mutta odotan salaa kuitenkin joka ilta että jonkun viestin mies laittaisi. Mikä mua vaivaa...

-ap

Vierailija
88/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois joskus miettiä tätäkin puolta asioissa, siinä vaiheessa kun erossa haluavat kostaa exälle ja viedä lapset mieheltä niin että mies saa tavata lapsiaan vain joka toinen viikonloppu. Nimittäin sitten tosiaan itse on kaksi viikko täysin kiinni lapsissa, ja se voi käydä joskus raskaaksi kun ei ole toista jakamassa sitä arkea.

Ja vielä lisäksi, kun itse on tilanteessa missä on omat lapset edellisestä suhteesta kaksi viikkoa, ja sitten siihen koittaa saada toisen ihmisen mukaan (ja varsinkin jos tälläkin on omia lapsia, jotka vaan joka toinen viikonloppu), niin siinä tulee myös sellanen kuvio mukaan, että tämä mies joutuu seurustelusuhteen sijaan suoraan "perheenisäksi" "vieraille lapsille". Ja samalla voi olla kovakin ikävä ihan omia lapsia.

Naiset ei vaan yleensä osaa miettiä tällaisia asioita, koska on kiire tuijotella sitä omaa napaa. Ihan sama mitä mies tekee, niin aina se on (varsinkin av-naisten mielestä) väärin. Miehen pitäisi unohtaa oma elämä, omat lapsensa ja keskittyä vaan naiseen ja tämän lapsiin. Muuten ihmetellään että mikähän siinäkin on vikana...

Onneksi on iso liuta fiksuja naisia, jotka ovat erossa sopineet exänsä kanssa siitä, että lapsista huolehditaan tasapuolisesti ja lapset saavat olla yhtäpaljon tai lähes yhtäpaljon kummankin kanssa. Lapsille ei tule niin kova ikävä, saavat elää arkea kummankin vanhempansa kanssa, ja kummalekin vanhemmalle jää myös omaa aikaa. Ei tarvitse sitten olla katkera niille, joilla sitä omaa aikaa on.

Niin että te jotka nyt sitä eroamista mietitte ja sitä, että kostatte miehelle ja omitte lapset... se voi potkia omaan nilkkaan monella tavalla. Lapset voi olla asiasta aikuisena katkeria teille, ja toisaalta saatatte torpata omat mahkut toimivaan ihmissuhteeseen, kun sitä "seurusteluaikaa" ei koskaan ole, kun (uudelle miehelle vieraat) lapset pyörii koko ajan jaloissa.

Vierailija
89/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa tapailla muita, ja pyörittää deittiprofiilia eikä halua poistaa sitä tai laittaa edes tauolle kun on sun kanssa, niin se kertoo suoraan että teidän hommelista ei tule nyt eikä koskaan mitään.

Niin se vaan menee. Sillon mies ajattelee oikeasti, että tää on nyt tällanen plan B ja sit ku osuu se helmi kohdalle, niin sitten tämä nykyinen juttu lopetetaan. Voi olla että se helmi tulee, tai sitten ei, mutta aina sä siinä olet se kakkosvaihtoehto, "parempi kun ei mitään".

Haluaisinko itse pyöriä sellaisen naisen kanssa, jolle olen varamies? No en tod.

Mutta jos mies on sun kanssa, mutta sillä on omia lapsia, ero takana, ystäviä, sukulaisia, harrastuksia, työ, jne., niin ei ne sitä tarkota, että sua ei lasketa miksikään. Kyllä nyt pitäs jokaisen sen verran omata ihmistuntemusta, että onks kyseessä ihastuminen / rakastuminen puolin ja toisin, vai onko se toinen oikeesti niin itsenäinen ettei tunteita juuri ole.

Esim. sillon kun on omien lasten kanssa, niin haluaa olla niiden kanssa, erityisesti mitä vähemmän niitä näkee. Mulla aina ollut omat lapset kaiken edellä. Jos se on naiselle turnoff, niin siinähän on. Mies saattaa myös todella ikävöidä lapsiaan, ja kompensoida tätä ikävää olemalla aktiivinen; kavereita, harrastuksia, työtä... mitä tahansa joka pitää ajatukset poissa siitä ikävästä. Ei sellasessa tilanteessa kauheesti ole inspistä ruveta leikkimään sitten kotia toisen ihmisen lasten kanssa.

Aikuisten pitäs koittaa ymmärtää tämäkin puoli, eikä jankuttaa siitä omasta näkökulmasta ja omista lapsista.

Jos mies on lapseton, ja aikaa ei ole sulle, niin se ehkä kertoo riittävän kiinnostuksen puutteesta.

Vierailija
90/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:24"]Jos mies haluaa tapailla muita, ja pyörittää deittiprofiilia eikä halua poistaa sitä tai laittaa edes tauolle kun on sun kanssa, niin se kertoo suoraan että teidän hommelista ei tule nyt eikä koskaan mitään.

Niin se vaan menee. Sillon mies ajattelee oikeasti, että tää on nyt tällanen plan B ja sit ku osuu se helmi kohdalle, niin sitten tämä nykyinen juttu lopetetaan. Voi olla että se helmi tulee, tai sitten ei, mutta aina sä siinä olet se kakkosvaihtoehto, "parempi kun ei mitään".

Haluaisinko itse pyöriä sellaisen naisen kanssa, jolle olen varamies? No en tod.

Mutta jos mies on sun kanssa, mutta sillä on omia lapsia, ero takana, ystäviä, sukulaisia, harrastuksia, työ, jne., niin ei ne sitä tarkota, että sua ei lasketa miksikään. Kyllä nyt pitäs jokaisen sen verran omata ihmistuntemusta, että onks kyseessä ihastuminen / rakastuminen puolin ja toisin, vai onko se toinen oikeesti niin itsenäinen ettei tunteita juuri ole.

Esim. sillon kun on omien lasten kanssa, niin haluaa olla niiden kanssa, erityisesti mitä vähemmän niitä näkee. Mulla aina ollut omat lapset kaiken edellä. Jos se on naiselle turnoff, niin siinähän on. Mies saattaa myös todella ikävöidä lapsiaan, ja kompensoida tätä ikävää olemalla aktiivinen; kavereita, harrastuksia, työtä... mitä tahansa joka pitää ajatukset poissa siitä ikävästä. Ei sellasessa tilanteessa kauheesti ole inspistä ruveta leikkimään sitten kotia toisen ihmisen lasten kanssa.

Aikuisten pitäs koittaa ymmärtää tämäkin puoli, eikä jankuttaa siitä omasta näkökulmasta ja omista lapsista.

Jos mies on lapseton, ja aikaa ei ole sulle, niin se ehkä kertoo riittävän kiinnostuksen puutteesta.
[/quote]

No joo, hyviä pointteja sulla. Uskon että tässä on myös tosiaan Isossa roolissa ne lapset ja se ettei heti haluta alkaa leikkiä perhettä ja isäpuolta jne. Jos mulla lapset kauemmin pois (välillä voivat olla viikonkin) niin ollaan vietetty kaikki aika mitä pystyy sinä aikana yhdessä. Nähtäisiin paljon enemmän jollei mulla olisi lapsia läjes koko ajan. Ja tunnen kyllä että miehellä on tunteita ja aina sanookin sen aina ääneen että on ihana kun olen kainalossa/vieressä. Jotenkin sekin vain tuntuu hassulta että on kiva kun olen siinä mutta silti ei halua Sitoutua täysillä minuun. Ei sillä, ei mulla mikään kiire tässä ole, mutta jotenkin vaan tuntuu itsestä pahalta. Eniten tässä ehkä mietityttää se että koska mies on pikkuhiljaa alkanut tavallaan enemmän sitoutua minuun (alkutilanteesta ollaan päästy jo pitkälle), että voisiko tämä ajan Kanssa oikeesti edetä johonkin. Ja toisaalta en tiedä haluanko ottaa sitä riskiä että yhtäkkiä mies ei enää otakaan yhteyttä tms.

-ap

Vierailija
91/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ap n juttu on eri ku toi deittiprofiili-juttu.

-ap

Vierailija
92/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua myöntää suhdetta seurusteluksi, se yleensä tarkoittaa, että hän haluaa pitää vapautensa harrastaa seksiä ja katsella muitakin kumppaneita samaan aikaan. Eli olet ns. varalla, jos löytyisi joku vielä parempi.

Seurustelu itsessäänhän voi olla hyvinkin vapaamuotoista, eikä tarvitse nähdä usein, mutta se on tuo seksuaalinen "yksinoikeus" jota nämä jantterit koittavat vältellä.

Vierailija
93/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen ajatellut että tämä vain lapsettomien miesten ongelma, haluavat vain mennä. Mutta näköjään myös lapsellisiilla samaa vikaa.

Olen kanssa tapaillut miestä joka sopii kuvailuihin. Tunnistan samanlaisia tuntemuksia kuin sinä ap, odotellut viestiä, yhteydenottoa, jättänyt vapaaksi viikonloppua josko mies sattuisinki ehdottamaan siihen jotakin kivaa yhteistä tekemistä. No meidän tapailua ei montaa kuukautta kestänyt, koska mieheltä saamani vähäinen huomio kuihdutti omat tunteeni. Miksi haluasin vain jonkun puolikkaan (Lauri Tähkän Puolikas biisi saattaa antaa muuten hyviä vastauksia meille naisille).

Pidämme edelleen yhteyttä, enemmän miehen aloitteesta, pelaan hänen peliään. Se on nyt helppoa, koska ei ole tunteita enää. Siitähän sen täytyy olla miehilläkin kiinni, jos on tunteita haluaa olla ja seurustella jos ei ole on kiva pitää jotakin rinnalla, mutta samalla katsoa muita. Jos löytäisikin jonkun toisen voi hyvällä omalla tunnolla tapailla muita, koska "emmehän me seurustele"

pahalta se tuntuu, mutta on vain tehtävä päätös että ansaitsee rinnalleen ihmisen joka on 100% mukana.

Vierailija
94/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa asiaa miehen kannalta. Sitoutumalla sinuun hän sitoutuu lisäksi myös lapsiisi. Jos vaikkapa muuttaisitte yhteen, hän muuttaisi yhteen myös lasten kanssa ja silloin myös hänen olisi osallistuttava arjen pyöritykseen. Ja vaikka ette asuisi yhdessä, mutta seurustelisitte tiiviisti, lapset olisivat väkisin kuviossa mukana ja märrittelisivät pitkälle sen, mitä tehdään ja miten tehdään ja mihin mennään. Jotenkin ymmärrän sitä, että kerran perhe-elämää elänyt ei välttämättä halua siihen enää uudelleen. Se ei vielä tarkoita sitä, että hän ei välittäisi sinusta riittävästi. Puoli vuotta on lyhyt aika suhteelle silloin, kun lapsia on kuviossa.

Liikutteko julkisesti silloin, kun sinullakaan ei ole lapsia ja kumpikin on yksin? Jos ette, se tuntuu vähän oudolta ja ihmetyttää, mikä siihen on syynä? Mieskö haluaa ylläpitää poikamiesstatusta? Luuletko, että hän pyörittää enemmänkin naisia samanaikaisesti?

Vierailija
95/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:51"]Jos mies ei halua myöntää suhdetta seurusteluksi, se yleensä tarkoittaa, että hän haluaa pitää vapautensa harrastaa seksiä ja katsella muitakin kumppaneita samaan aikaan. Eli olet ns. varalla, jos löytyisi joku vielä parempi.

Seurustelu itsessäänhän voi olla hyvinkin vapaamuotoista, eikä tarvitse nähdä usein, mutta se on tuo seksuaalinen "yksinoikeus" jota nämä jantterit koittavat vältellä.
[/quote]

Niin näinhän se on. Siitä tässä varmastikin on kyse. Sanoo kyllä että on elämäntilannekin sellainen ettei halua sitoutua. Onkohan mitään mahdollisuutta että ihan oikeasti vaikka olis sellanen ihminen kyseessä jonka kanssa haluaa olla ettei pysty sitoutumaan ns. Ulkoisten asioiden vuoksi, mm. Raha ja työasioiden vuoksi ym? Onko teille tullut tällasia ihmisiä vastaan?

-ap

Vierailija
96/107 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:20"]Itse pystyt vaikuttamaan elämääsi eniten. Älä hyväksy tilannetta, jos se ei ole sinulle tyydyttävä. Maailma on miehiä täynnä.
[/quote]

Joo tää ei ole kyllä tyydyttävä tilanne. Tai välillä tuntuu että on kun mies antaa ymmärtää että tässä on jotain enemmän, mutta jos vihjaa jotain siihen suuntaan puheissa niin saakin tyrmäyksen. Ei ole ikinä tullut vastaan tällaista tilannetta jossa mies antaa todella ymmärtää että haluaa jotain enemmän mutta sitten ei haluakaan. On kyllä sanonut olevansa hankala. Ei ole seurustellut erossa jälkeen kenenkään kanssa.

-ap
[/quote]

tisin sanoen kaikki hänen juttunsa ovat olleet seurusteluduhteen päättymisen jälkeen tuollaisia? Mistä muuten tiedät ettei mies tapaile muitakin tai ettei hänellä ole julkists tyttöystävää josta kaikki muut tuetävät paitsi sinä? Tuo kuullostaa pahalta että hän haluaa nähdä vain luonaan. Annan kokemuksesta vinkin: menetät todellisen rakkauden jos jäät odottamaan tuota. Tuo mies on not into you, mutta tarvitsee jonkun joka on odottamassa häntä takaisin retkiltään. Huomattuaan että olet livahtamassa pakoon, hän ottaa kiireesti yhteyttä pitääkseen sinut itsellään.

Oletko miettinyt mitä sitten tapahtuu kun tai jos saat hänet kokonaan itsellesi? Mies todennäköisesti jatkaa samaa poissaoloaan kuin tähänkin asti ja tuo tietynlainen välinpitämättömyys jatkuu vaikka hän sitoutuisikin.

Oletteko muuten fb:ssä? Itse tapaillessani miestä joka jojotti minua eestaas tykkäili kaikkien muiden naisten päivityksistä, kuvista ja tiloista mutta minut hän piti piilossa kaikelta ekä näytttänyt vahingossakaan tuntevansa jukisesti. Miksiköhän.:D

Vierailija
97/107 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aloituksestasi on aikaa puoli vuotta. Oletko vielä linjoilla - miten kävi? T. Samassa tilanteessa painiva

Vierailija
98/107 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii ap tässä, ihanaa kun joku on nostanut tän ketjun ylös!! :)

Elikäs mulle kävi sitten loppujen lopuksi paremmin kuin hyvin, mutta ei tämän tapailemani miehen kanssa. Jatkoin tapailua vielä n. Kuukauden verran koska olin niin vellipöksy etten uskaltanut lopettaa tapailua.

Mutta miten kävikään. Suunnilleen kuukausi tämän aloituksen teon jälkeen tapasin miehen, josta tiesin heti että tässä on nyt sitä jotain! Mies piti koko ajan yhteyttä ja oloni oli turvallinen turvallinen, mullaoli heti varma olo siitä että tämä mieson ja pysyy. Ei tarvinnut pohtia ja miettiä eikä olla epävarmuudessa tippaakaan.

Nykyään ollaan seurustelu 5kk (seurustelu virallistettiin kk tapailun aloittamisen jälkeen) ja ollaan erittäin onnellisesti yhdessä. Kaikki toimii, meillä on samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat ja odotukset. Mies on tullut elämäämme täysin sydämin ja on läheinen lapsieni kanssa. Mies on erittäin hyvä, paras kaikista, tunnen suurta kiitollisuutta siitä että olen löytänyt hänet elämääni :) hän on äärettömän kiltti meille ja laittaa meidät aina etusijalle. odotan innolla mitä tulevaisuus tuo hänen kanssaan tullessaan.

Olen erittäin tyytyväinen ettei tapailemani miehen kanssa tullut suhdetta, koska en olisi ollut hänen kanssaan läheskään yhtä onnellinen kuin tämän nykyisen kanssa! Ja sen edellisen miehen heivasin heti kun tapasin tämän nykyisen.

Tämän kokemuksen jälkeen ymmärrän nyt sen että kyllä se mies taitaa heti tietää että haluaa sitoutua jos niikseen on. Silloin ei tarvitse yhtään arpoa mitä se toinen mahtaa ajatella. :)

-Ap

Vierailija
99/107 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, mulla oli samanlaista. Just tollasta vaiheilua, ja sitä kesti vuosikausia, jotain lyhyitä juttuja siinä välissä. Nykyään, kun olen onnellisesti aviossa, ajattelen sitä tapausta nuoruudenrakkautenani ja olen yrittänyt unohtaa ne huonot puolet ja sen, kuinka tyyppi latisti itsetuntoni. Kaveruuskin sen miehen kanssa piti laittaa poikki ja yhteydenpito katkaista kokonaan, koska a) se käyttäytyi oudosti ja b) ei tajunnut mitä "vain ystäviä" tarkoittaa.

Kannustan kaikkia vastaavanlaisessa tilanteessa olevia irrottautumaan ja jatkamaan eteenpäin. Varsinkin, jos havaitsee tuon että itsearvostus alkaa laskea. Rakkaus voi olla koukuttavaa, mutta se oikea, joka tekee sinut onnelliseksi, odottaa tuolla jossain. Go for it!

Vierailija
100/107 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihanaa kun voimme tehdä asioita julkisesti yhdessä ja mies osoittaa rakkauttaan julkisilla paikoilla!! :D

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi