Söin juuri superdietin aamupalan, huh huh.
Olipa syöminen, jo aamupala oli valtava. Muutkin ateriat näyttää isoille!! Siis miettikään,tällänen plösö 50kg ylipainoa "valittaa" että on liikaa ruokaa ;D No joo en valita, mutta yllätyin. Ei ihme että en ole onnistunut laihtumaan aikaisemmin, kun olen syönyt liian vähän. Oikeaa,puhdasta ruokaa voi syödä näemmä tosi paljon vähillä kaloreilla kun taas jo yksi suklaapatukka vie 500kcal. Ja kun se yksi suklaapatukka harvoin tälläselle plösölle riittää,sen lisäksi menee paljon muuta epäterveellistä. Olen kyllä iloinen että uskalsin ryhtyä tälle ruokavaliolle,opin uutta ja toivottavasti laihdun!
Kommentit (31)
Hienoa!:) ruokaa nuilla dieteillä saa oikeasi syödä paljon, ja varsinkin alussa se ruuan määrä tuntuu todella isolta määrältä
Hienoa. Itse kanssa samanlaisella. Syödä saa ihna hirmusti. Välillä tuntuu ettei kaikkea jaksa syödä. Paino tippuu ja on kylläinen. Ja aika pian oppii hahmottamaan määrät. Keittiövaaka on aktiivisessa käytössä silti. Tsemppiä sulle.
No toi plösö nyt on tollanen..mua naurattaa ihan hirveesti aina kun kattelen sitä jutta ja superdiettiä kun se Bull kommentoi esim viimeeks" siis toihan näyttää ihan lihapullalta" :D haha. En oikeasti ajattele itsestäni negatiivisesti enkä vello itseinhossa :) Jotain huumoria tästäkin revittävä. Tosin jos mun kaveri vaikka sanoisi mua plösöksi,saattaisin himpun pahoittaa mieleni :D
Kiitos tsempistä! Isoimmalta haasteelta tuntuu kaikki tuo punnitseminen mutta eiköhän siihen rutinoidu :)
Ei sukaapatukassa ole 500 kaloria. Isoissakin (Mars, Twix) on n. 250-300.
Kyllä aika pian alkaa se sd:n aamupala tuntua pieneltä kun alkaa se aineenvaihdunta pelittää :D nauti vielä kun voit!
:D Apua. JA ruuan määrä varmaan muuttuu ekan viikon jälkeen heti hieman pienemmäksi/ainakin hiilarit vähemmälle, nän olen kuullut. AP
Voiskos joku kopioida sen ruokavalion rungon tänne? Vaikka yhden perus päivän. :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:50"]
Kyllä aika pian alkaa se sd:n aamupala tuntua pieneltä kun alkaa se aineenvaihdunta pelittää :D nauti vielä kun voit!
[/quote]
Mulla on nyt 4 viikko menossa. Tekee tiukkaa saada aamulla kaikki syötyä. Ja itseasiassa jotain aamusta lykkään lounaalle tai päivälliselle, kun ei vaan jaksa.
Tuttu juttu aiemmin. Tää on toinen kerta superdieettiä. Nyt lähtee loput kilot.
t. toinen sd
Googlaa go fat go. Sama runko. Tuo aamupala on järjetön mutta kyllä se viikon jälkeen alkoi uppoamaan.
Kuinka vähän te yleensä syötte, jos tuo on liian runsas aamupala :O
Itse en ole edes ylipainoinen mutta aloitin ton dieetin kun halusin kiinteytyä. Tuloksena pöhöttynyt olo ja muutama lisäkilo kuukauden jälkeen. Ei toiminut mulle.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:43"]No toi plösö nyt on tollanen..mua naurattaa ihan hirveesti aina kun kattelen sitä jutta ja superdiettiä kun se Bull kommentoi esim viimeeks" siis toihan näyttää ihan lihapullalta" :D haha. En oikeasti ajattele itsestäni negatiivisesti enkä vello itseinhossa :) Jotain huumoria tästäkin revittävä. Tosin jos mun kaveri vaikka sanoisi mua plösöksi,saattaisin himpun pahoittaa mieleni :D
Kiitos tsempistä! Isoimmalta haasteelta tuntuu kaikki tuo punnitseminen mutta eiköhän siihen rutinoidu :)
[/quote]
Ihana, mulle tuli hyvä mieli tuosta armollisesta suhtautumisesta itseäsi kohtaan :) Tsemppiä jatkoon!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:53"]Voiskos joku kopioida sen ruokavalion rungon tänne? Vaikka yhden perus päivän. :)
[/quote]
Fitfarmin ohjelmia ei saa levitellä netissä, näistä on ohjeistettu jo ennen dieetin alkua :)
T: bikini challengessa ollut
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:53"]Voiskos joku kopioida sen ruokavalion rungon tänne? Vaikka yhden perus päivän. :)
[/quote]
Fitfarmin ohjelmia ei saa levitellä netissä, näistä on ohjeistettu jo ennen dieetin alkua :)
T: bikini challengessa ollut
[/quote]
Haha, ihan kuin Fight Club :D
Minusta tuntuu väärältä, jos vaikkapa aamupala on niin iso, että hädin tuskin jaksaa syödä. Koska ongelmana monella ylipainoisella on se, että on aina syöty liian isoja määriä ja vatsalaukku on siksi venynyt isoksi. Kai tuo on ajateltu siltä pohjalta, että iso maha tarvitsee paljon ruokaa. En usko, että on järkevää syödä maha äärimmäisen täyteen vain siksi, että ohjeessa on tietty määrä ruokaa, koska ei varmaan ole tarkoitus saada vatsaa venytettyä tuossa tilanteessa. t. hoikka, joka ei koskaan syö valtavia määriä ruokaa kerralla (ihan luontainen taipumus välttää ähkyä, kuten varmaan monella muullakin hoikalla)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:20"]
Minusta tuntuu väärältä, jos vaikkapa aamupala on niin iso, että hädin tuskin jaksaa syödä. Koska ongelmana monella ylipainoisella on se, että on aina syöty liian isoja määriä ja vatsalaukku on siksi venynyt isoksi. Kai tuo on ajateltu siltä pohjalta, että iso maha tarvitsee paljon ruokaa. En usko, että on järkevää syödä maha äärimmäisen täyteen vain siksi, että ohjeessa on tietty määrä ruokaa, koska ei varmaan ole tarkoitus saada vatsaa venytettyä tuossa tilanteessa. t. hoikka, joka ei koskaan syö valtavia määriä ruokaa kerralla (ihan luontainen taipumus välttää ähkyä, kuten varmaan monella muullakin hoikalla)
[/quote]
Se vaan, että monella ollut se, että aamupalaa ei ole ennen ollut. Varmasti on alkuun vaikeaa jos ei sellaiseen ole tottunut. Tuossa oppii hyvin annoskoot ja ateriarytmin.
Joku ennen syönyt ekan aterian lounaan tietämillä ja siinä, kun on mussuttanut pullaa, sipsejä, suklaapatukoita yms onkin kalorit jo aivan pilvissä. Tai närpitään vähän väliä jotain epäterveellistä. Kyllä tuo sd ja muut versiot siitä opettaa monia asioita.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:39"]
Hienoa! Jatka samaan malliin ja tsemppiä elämänmuutokseen! Ja lakkaa kutsumasta itseäsi plösöksi. :)
[/quote]
No mutta, palstalla on näköjään, itseni lisäksi, muitakin fiksuja ihmisiä. Kiitos kannustavasta kommentistasi,
Hienoa! Jatka samaan malliin ja tsemppiä elämänmuutokseen! Ja lakkaa kutsumasta itseäsi plösöksi. :)