Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri superdietin aamupalan, huh huh.

Vierailija
25.01.2015 |

Olipa syöminen, jo aamupala oli valtava. Muutkin ateriat näyttää isoille!! Siis miettikään,tällänen plösö 50kg ylipainoa "valittaa" että on liikaa ruokaa ;D No joo en valita, mutta yllätyin. Ei ihme että en ole onnistunut laihtumaan aikaisemmin, kun olen syönyt liian vähän. Oikeaa,puhdasta ruokaa voi syödä näemmä tosi paljon vähillä kaloreilla kun taas jo yksi suklaapatukka vie 500kcal. Ja kun se yksi suklaapatukka harvoin tälläselle plösölle riittää,sen lisäksi menee paljon muuta epäterveellistä. Olen kyllä iloinen että uskalsin ryhtyä tälle ruokavaliolle,opin uutta ja toivottavasti laihdun!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:47"]

Ei sukaapatukassa ole 500 kaloria. Isoissakin (Mars, Twix) on n. 250-300.

[/quote]

.... ja sehän ei haittaa,

Vierailija
22/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:01"]

Kuinka vähän te yleensä syötte, jos tuo on liian runsas aamupala :O

[/quote]

Nää on varmaan niitä, joilla aamuisin menee kuppi mustaa kahvia ja pari tupakkaa...

Usein ylipainon syntyyn vaikuttaa nimenomaan se, että ateriarytmi ei ole tasapainossa ts. aamupalaa ei syödä. Aamupalan tulisi olla runsas ateria. Veikkaan, että niilläkin, joilla "aamupala ei millään mene alas" maistuu kuitenkin iltaisin ruoka reippaanpuoleisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:53"]Voiskos joku kopioida sen ruokavalion rungon tänne? Vaikka yhden perus päivän. :)
[/quote]

Kuka niitä kopioisi jos ensi joutuu itse maksamaan?

Vierailija
24/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

Missä minä niin väitin? Korjasin vain virheellisen väittämän kalorisisällöistä, sillä suklaapatukat eivät yleensä ole sadan gramman kokoluokkaa.

Vierailija
25/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:46"]

[/quote]

Nää on varmaan niitä, joilla aamuisin menee kuppi mustaa kahvia ja pari tupakkaa...

Usein ylipainon syntyyn vaikuttaa nimenomaan se, että ateriarytmi ei ole tasapainossa ts. aamupalaa ei syödä. Aamupalan tulisi olla runsas ateria. Veikkaan, että niilläkin, joilla "aamupala ei millään mene alas" maistuu kuitenkin iltaisin ruoka reippaanpuoleisesti...

[/quote]

Kaikille ei maistu aamulla ruoka. Toiset syövät iltapainotteisesti.

Vierailija
26/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

Missä minä niin väitin? Korjasin vain virheellisen väittämän kalorisisällöistä, sillä suklaapatukat eivät yleensä ole sadan gramman kokoluokkaa.

[/quote]

No lihavat ihmiset nyt yleensä on ihan pihalla kalorimääristä. Ne arvioidaan yleensä tosi ronskisti joko ylä- tai alakanttiin. Eräs kookas bloggaajakin puhuu uusimmalla videollaan 500 kalorin suklaapatukoista faktana.

Vierailija
27/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No lihavat ihmiset nyt yleensä on ihan pihalla kalorimääristä. Ne arvioidaan yleensä tosi ronskisti joko ylä- tai alakanttiin. Eräs kookas bloggaajakin puhuu uusimmalla videollaan 500 kalorin suklaapatukoista faktana.
[/quote]

Kannattaahan se toki mennä yleistämään kaikkiin lihaviin jos muutama on sekaisin noista asioista.
Mulla on ylipainoa paljon, mutta myös paljon tietoa siitä, mitä pitäis syödä ja mitenkä paljon sekä mitenkä paljon kaloreita mikäkin annos sisältää.
Mua alkaa niin korpee toi yleistäminen. "Kun eräs läski bloggaaja on niinqu siis niin pihalla, ni tottahan jokainen muukin läski sitten on!"
Tokkopa sinäkää täydellinen olet, joten saako sinustakin alkaa tekemään yleistyksiä?

Vierailija
28/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

En kyllä polta, mutta en syö aamupalaa ja syön iltapainotteisesti. Paino-ongelmia ei ole koskaan ollut, eikä ole tarvinnut laihduttaa.

Vierailija
29/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:57"]Googlaa go fat go. Sama runko. Tuo aamupala on järjetön mutta kyllä se viikon jälkeen alkoi uppoamaan.
[/quote]

Go fat go on tosiaan ilmainen ja pienellä parantelulla mainio. Ainakaan ihan alkuperäisessä ohjeessa ei ollut rasvaa ollenkaan. Joillain sivuilla on vielä se täysin rasvaton versio ja joihinkin lisätty 10g oliiviöljy, mikä on siis parempi.

Vierailija
30/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun super size sd eli sssd on hiukan erilainen kuin tuo gfg. Alkuun saa syödä hedelmiäkin kaksi kertaa päivässä, tiedä sitten miten jatkossa :)

Vierailija
31/31 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ongelma on llut se etten tiedä mikä on oikea annoskoko sitä tavallista terveellistä ruokaa,olen siis aina syönyt liian vähän uskokaan tai älkää. Ku syö liian vähän, ne herkkuhimot,sokeri himot herää ja lopulta ne on niin isot ettei pysty vastustamaan. On ihan hyvä että nyt opin oikeat määrät. Ei varmasti hirveästi tule makean himoja kun saa syödä mahansa täyteen. Siksi aamupala ja muutkin ateriat tuntuu niin isolle, koska aikasemmin en oikeasti ole syönyt määrällisesti noin paljon. Olen syönyt paljon kaloreita pienessä koossa. Esim yksi kermamunkki ei juurikaan täytä vatsaa/pidä nälkää,mutta kaloreita on rutosti. Sipsiä pystyy syömään paljonkin ennekuin maha on täysi, ja kaloreita on parissa kourallisessakin jo huimasti. TÄMÄ on myös monen lihavan ongelma. AP