Imovane kokemuksia
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Psykiatri suuressa viisaudessaan määräsi lääkkeen jonka hyvin yleinen sivuoire on unettomuus, josta kärsin muutenkin. Aloitin eilen.
Eilen nukahdin vasta kolmannella imovanella ja tätähän ei missään nimessä saisi tehdä koska toleranssi jne.
Onko kukaan saanut annoksen nostoa?
Mulla muutenkin unettomuus vaikeaa ja joudun käyttämään lääkkeitä ja välillä vaan valvomaan kun ne ei riitä. Mitään tujumpia lääkkeitä on turha pyytääkään.
Ja inhottavin asia tässä on se, että vain tää kokeilluista on sivuoireeton seuraavana päivänä. En varmaan edes mielialalääkkeitä tarvitsisi, jos sais nukkua tällä ja noston siihen 2 tablettiin. Seuraavana päivänä olen vaan skarpimpi ja rauhallisempi, mieli valoisampi, paniikki oireita ei ole, ahdistus ei ole niin kovaa jne, oon jopa hiton hyvällä tuulella ja jaksan touhuta. Enkä tarvitse opamoxia niin paljoa jos oon nukkunut imovanella, k
Olen pahoillani puolestasi. Unettomuus on aivan kammottava vaiva. Annoksien nostoa on liki mahdotonta saada, hyvä jos mitään kunnollista lääkettä edes saa. Valitettavasti vakavimmin unettomuudesta kärsivänä on pakko tukeutua keinoihin, jotka ovat hämäräperäisiä. En ikimaailmassa koskisi muihin kuin lääkärin määräämiiin lääkkeisiin, mutta vakava unettomuus on pakottanut minut hakemaan apua kannabiksesta. Tämä on ainoa keino tällä hetkellä pysyä työkykyisenä. Näin surkeeta unettomuuden hoito on. Pelätään, että nukahtamiseen suunnitellut lääkkeet aiheuttavat riippuvuutta. Ei aiheuttanut, kun tarve on satunnainen. Kaikki muu, mitä minulla on kokeiltu, aiheuttaa vaikeita sivuoireita kuten lihoamista tai tokkuraisuutta.
Imovanen koostumusta on muutettu jotenkin parisen vuotta sitten. Tabletista ei enää tule samanlaista huoletonta ja levollista oloa kuin aiemmin. Toimii kyllä edelleen jotenkin nukahtamislääkkeenä. Heikommin tosin kuin ennen muutosta.
Olen syönyt monta vuotta 2 opamoxia päivässä. Annostusta ei ole tarvinnut nostaa. Aina vaikuttaa. Olen välillä ollut ilman. Ei ole ollut kohtuuttomia vieroitusoireita.