Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierestä seuraaminen

Vierailija
09.11.2021 |

Onko olemassa jotain sanaa tai rikosnimikettä tai jotain sellaisesta, jossa henkilö seuraa vierestä pahantekoa/rikosta, mutta ei puutu, joko suoraan tai esim soittamalla poliisille.

Yritän selittää lapselle minkä takia hän toimi yhtä huonosti kuin kaverinsa, joka rikkoi julkista omaisuutta, koska ei puuttunut vaan seurasi vierestä ja naureskeli.

En voi sietää tällaista käytöstä ja haluan sen kitkeä pois samantien. Nyt jo hirvittää, että oma lapsi tekee jotain noin typerää, kun aina olen pyrkinyt painottamaan, että vierestä seuraaminen ja se ettei puutu ovat yhtä pahoja asioita kuin itse tekeminen.

Poika nyt 9v ja toivon hänestä vielä kunnon kansalaista. Kovasti on pahoillaan, mutta haluan vielä painottaa, että turha syyttää muita, jos itse ei tee asialle mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ilmoituksen lapsista. Tuon ikäiset eivät vielä ole vastuussa. Nimikkeet selviää viranomaosilta sitten.

Vierailija
2/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avunanto rikokseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
4/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoskumppani 🤔

Vierailija
5/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen mieli ei ole aikuisen mieli.

Vierailija
6/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen mieli ei ole aikuisen mieli.

No entä jos kyseessä sitten 20v henkilö. Kai sillä silloin on joku nimi.

Ja juuri tuollainen ajattelu, ettei lapselle voi puhua asioista niiden omilla nimillä ja selittää miksi asiat on Miten on ja miten tulee toimia aiheuttaa sen, että tuolla koulun pihoilla LAPSET hakkaa toisia lapsia.

Mutta kai se vaan on sitten niin, että lapsen mieli ei ole aikuisen mieli, jälki-istuntoon vai tai pari "hyi hyi": tä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme