Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käyttäytyminen kertoo, että haluaa minun lähtevän. Vaikenee kun yritän saada jotain irti.

Vierailija
09.11.2021 |

Olen jo lähtemässä kylläkin.

Kaikki on vaikuttanut olevan hyvin ainakin ennen kuin miehen käytös alkoi muuttua kolme viikkoa sitten.
Mielialansa on vaihdellut, keskittyy puhelimeensa tai telkkariin kotiin tullessaan.
Puhuu minulle ikävään sävyyn. Kommentoinut ulkonäköäni alentavasti vitsaillen.
Iltaisin on naama väärinpäin ja kertoilee ohimennen kuinka ei ole yhtään tyytyväinen elämäänsä. Yritän saada irti, että mikä painaa mutta ei tiedä itsekään.
Kaikista suurin syy kuitenkin on ollut kertomansa mukaan se, että on todella väsynyt.

Se ei kuitenkaan mielestäni viikkotolkulla oikeuta inhottavaan käytökseen. Kun itse olen toisella paikkakunnalla viikonloput töissä niin juoksee baareissa aamuun asti. Jos on väsynyt niin palautuisi sitten eikä minuun kohdistaisi negatiivisia ajatuksiaan.
Sitten kertoilee kaikenmaailman kissanristiäisistä mihin menossa lähiaikoina viettämään vapaa-aikaansa.
Olen siis nuori ja nätti nainen, en jaksa tätä henkilökohtaisesti ottaa vaikka mies rumia puhuukin ja se loukkaa.

Minä olen se, joka pitää kodin siistinä ja olen kumppanina mielestäni hyvinkin joustava ja pidän yllä kodin viihtyisyyttä sekä ruoatkin usein teen.
Yritän olla ymmärtäväinen mutta ei se riitä enää. Alan olemaan jo väsynyt itsekin outoon ärähtelevään käytökseen.

Tämä nyt kulmioitui siihen, että kun mies tuli töistä niin, oli puhelimessa kiinni hyvin keskittyneenä ja vaikutti tilailevan jotain.
Siinä kyselin hänen työpäivästään ja kerroin tästä maailman globaalista tilanteesta mitä olen katsellut tänään videoita kun ollu vapaata. Vastaili lyhyesti ja kysyin, että mitä hän tekee niin tuli töykeä vastaus, että mitähän se sulle kuuluu...?

Lähdin tilanteesta pois ja siinä sitten minulta tuli vuodatus, että mitä on meneillään kun on jo viikkoja ollut minulle ihmeellinen ja että hän vaikuttaa siltä kun haluaisi minusta eroon. Kerroin myös haluavani jo jotain vastauksia käytökseensä koska olen mielestäni kohdellut häntä erityisen hyvin enkä ansaitse tätä.
Haukkui vajaaksi ja sen jälkeen oli hiljaa.

Jäin sitten yksin murehtimaan ja odotin, että kertoisi jo haluavansa erota. Tuli vain pyytämään anteeksi myöhemmin ja kertoi taas olevansa väsynyt, sitten lähti päivälevolle.

En minä tällaista jaksa. Ihan absurdia käytöstä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa sinun olevan jättäjä, että voi sepitellä säälitarinaa muille.

Ja sitten yhtäkkiä ilmestyy se uusi ihana nainen, jota on tässä lämmitellyt sen aikaa. Mutta hänelle se annetaan anteeksi, sinähän se miehen jätit yhtäkkiä "ilman kummempia syitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi