Miehen käyttäytyminen kertoo, että haluaa minun lähtevän. Vaikenee kun yritän saada jotain irti.
Olen jo lähtemässä kylläkin.
Kaikki on vaikuttanut olevan hyvin ainakin ennen kuin miehen käytös alkoi muuttua kolme viikkoa sitten.
Mielialansa on vaihdellut, keskittyy puhelimeensa tai telkkariin kotiin tullessaan.
Puhuu minulle ikävään sävyyn. Kommentoinut ulkonäköäni alentavasti vitsaillen.
Iltaisin on naama väärinpäin ja kertoilee ohimennen kuinka ei ole yhtään tyytyväinen elämäänsä. Yritän saada irti, että mikä painaa mutta ei tiedä itsekään.
Kaikista suurin syy kuitenkin on ollut kertomansa mukaan se, että on todella väsynyt.
Se ei kuitenkaan mielestäni viikkotolkulla oikeuta inhottavaan käytökseen. Kun itse olen toisella paikkakunnalla viikonloput töissä niin juoksee baareissa aamuun asti. Jos on väsynyt niin palautuisi sitten eikä minuun kohdistaisi negatiivisia ajatuksiaan.
Sitten kertoilee kaikenmaailman kissanristiäisistä mihin menossa lähiaikoina viettämään vapaa-aikaansa.
Olen siis nuori ja nätti nainen, en jaksa tätä henkilökohtaisesti ottaa vaikka mies rumia puhuukin ja se loukkaa.
Minä olen se, joka pitää kodin siistinä ja olen kumppanina mielestäni hyvinkin joustava ja pidän yllä kodin viihtyisyyttä sekä ruoatkin usein teen.
Yritän olla ymmärtäväinen mutta ei se riitä enää. Alan olemaan jo väsynyt itsekin outoon ärähtelevään käytökseen.
Tämä nyt kulmioitui siihen, että kun mies tuli töistä niin, oli puhelimessa kiinni hyvin keskittyneenä ja vaikutti tilailevan jotain.
Siinä kyselin hänen työpäivästään ja kerroin tästä maailman globaalista tilanteesta mitä olen katsellut tänään videoita kun ollu vapaata. Vastaili lyhyesti ja kysyin, että mitä hän tekee niin tuli töykeä vastaus, että mitähän se sulle kuuluu...?
Lähdin tilanteesta pois ja siinä sitten minulta tuli vuodatus, että mitä on meneillään kun on jo viikkoja ollut minulle ihmeellinen ja että hän vaikuttaa siltä kun haluaisi minusta eroon. Kerroin myös haluavani jo jotain vastauksia käytökseensä koska olen mielestäni kohdellut häntä erityisen hyvin enkä ansaitse tätä.
Haukkui vajaaksi ja sen jälkeen oli hiljaa.
Jäin sitten yksin murehtimaan ja odotin, että kertoisi jo haluavansa erota. Tuli vain pyytämään anteeksi myöhemmin ja kertoi taas olevansa väsynyt, sitten lähti päivälevolle.
En minä tällaista jaksa. Ihan absurdia käytöstä.
Kommentit (21)
Nyt lähti sitten jonnekin sanomatta sanaakaan.
Täytyy puhua kun tulee ja ilmoittaa, että tämä oli tässä sitten. Aika kurjalta tuntuu mutta en voi katsoa läpi sormienkaan enää tätä ja huonoa kohtelua.
Ap
No koeta välillä kiinnittää jotain...
Eroa! Minulle riittäisi eron syyksi jo kommentit "mitä se sulle kuuluu". Noin ei puhuta ihmiselle, jonka kanssa olisi tarkoitus jakaa yhteinen arki. Ehkä se väsymyskin liittyy tuohon miehen biletykseen, jos se on joka viikko toistuvaa.
Ihan näin palstan porvoopisteyttäjänä antaisin neuvon, että älä kirjoita nälkävuoden pituista aloitusta.
Ei niitä kukaan jaksa lukea ja ketjukin jää lyhyeksi. Joten tällä kertaa irtoaa pyöreä nolla pojoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti sitten jonnekin sanomatta sanaakaan.
Täytyy puhua kun tulee ja ilmoittaa, että tämä oli tässä sitten. Aika kurjalta tuntuu mutta en voi katsoa läpi sormienkaan enää tätä ja huonoa kohtelua.
Ap
Täytyy puhua? Osallistuuko mies keskusteluun vai kuunteleeko edes?
Kolme viikkoa mennyt huonosti ja ero tulossa?
Vierailija kirjoitti:
No, aloituksen perusteella tuskin suhdettakaan on kovin kauaa kestänyt...
🍕🍕🍕🍕🍺🍺🍺🍺
Taidanpa lähteä pizzalle ja sen jälkeen baariin muutamat bisset,jees 😊
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu miehelle alentavasti vaikka olisinkin väsynyt. En tietenkään parhaimmillanikaan ole mutta ymmärrän kyllä pitää toisen ihminen arvossa vaikka välillä ärsyttääkin.
Miksi minun tulisi jaksaa tällaista? Ulkonäön haukkumista, kiroilua ja hermostumista ja muutenkin ihmeellistä ilkeilyä.
Epämääräisiä vastauksia vain ja sitten lähdetään vielä sanomatta sanaakaan kun nostan kissan pöydälle.
Mielestäni tässä on jotain outoa ja intuitio pitkään kertonut, että mies ei minua halua näköpiiriinsä jostain syystä.
Muuten on kyllä suunnitelmia kaikenlaisiin bileisiin viikonloppuisin enkä kuulu näihin juttuihin ollenkaan.
Ap
Kenen kanssa mies juoksee baareissa? Joidenkin sinkkukavereidensa? Onko jotain naisia kuvioissa? Harvemmin tuollaista jatkuvaa aamuyöhön kestävää bailaamista harrastaa perheelliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa mies juoksee baareissa? Joidenkin sinkkukavereidensa? Onko jotain naisia kuvioissa? Harvemmin tuollaista jatkuvaa aamuyöhön kestävää bailaamista harrastaa perheelliset ihmiset.
En osaa sanoa naisista mutta työkavereidensa kanssa. On paljon ylitöissä ja matkoilla ollut. Pikkujouluja ja kavereiden järjestämiä kekkereitä odottelee kovasti väsymyksestään huolimatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu miehelle alentavasti vaikka olisinkin väsynyt. En tietenkään parhaimmillanikaan ole mutta ymmärrän kyllä pitää toisen ihminen arvossa vaikka välillä ärsyttääkin.
Miksi minun tulisi jaksaa tällaista? Ulkonäön haukkumista, kiroilua ja hermostumista ja muutenkin ihmeellistä ilkeilyä.
Epämääräisiä vastauksia vain ja sitten lähdetään vielä sanomatta sanaakaan kun nostan kissan pöydälle.
Mielestäni tässä on jotain outoa ja intuitio pitkään kertonut, että mies ei minua halua näköpiiriinsä jostain syystä.
Muuten on kyllä suunnitelmia kaikenlaisiin bileisiin viikonloppuisin enkä kuulu näihin juttuihin ollenkaan.Ap
No, olen ollut tuollaisessa suhteessa. Minua ei pyydetty ikinä mukaan esimerkiksi bileisiin. Ja syy selvisi myöhemmin, että mies tykkäsi näissä bileissä vokotella yhtä toista naista. Oli ollut useamman kuukauden peliä tuon naisen kanssa minun selkäni takana. Ja tähän bileporukkaan kuului pelkkiä sinkkuja, paitsi tuo silloinen mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa naisista mutta työkavereidensa kanssa. On paljon ylitöissä ja matkoilla ollut. Pikkujouluja ja kavereiden järjestämiä kekkereitä odottelee kovasti väsymyksestään huolimatta.
Ap
Eikö sinua ikinä kutsuta mukaan näihin kavereiden kekkereihin? Vai onko ne jotain miesten juttuja?
Väsymys tulee siitä kun on panemassa muita hutsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sinua ikinä kutsuta mukaan näihin kavereiden kekkereihin? Vai onko ne jotain miesten juttuja?
No kyllä varmaan muuten voisin mennä mukaan mutta ei minua välttämättä huvita ja lisäksi yleensä olen viikonloput töissä.
Käydään miehen kanssa silloin tällöin yhdessä jossain mutta harvemmin.
On kyllä aika menevä tyyppi ja menkööt mutta turhaan minulle valittelee väsymystään ja kohdistaa kaiken negatiivisen elämässään minuun - voin niinpä päivinä huonosti itsekin.
Ap
Kuinka pitkä suhde on kyseessä? Yhteinen asunto? Miten vanhoja olette?
Jos asiallinen keskustelu ei onnistu, niin olet mielestäni ihan oikeassa. Ei kannata jatkaa suhdetta. Miehellä taitaa olla muita virityksiä jo meneillään, joten anna hänen mennä. Tulet myöhemmin iloitsemaan, että pääsit eroon, koska asioista puhumaan pystyviä miehiäkin on olemassa.
Se haluaa sinun olevan jättäjä, että voi sepitellä säälitarinaa muille.
En minäkään oikein jaksa. t miehesi