Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin lääkäri jonka olet tavannut?

Vierailija
24.01.2015 |

Minun tapauksessani eräs terveyskeskuslääkäri, joka yrittää määrätä rauhoittavia joka ikiseen vaivaan ja naureskelee potilailleen.

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa tälle ketjulle tapahtui?😮😂

Sairas otti ketjun haltuun!

♡oikeestiko nyt enymmärrä♡

Vierailija
182/206 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se oli joku tässä ketjussa mainituista lääkäreistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

◇yleensä rikollinen palaa rikospaikalle osuit naulankantaan◇

Vierailija
184/206 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri joka niisti nenänsä t-paitaansa kesken terapiaistunnon. Nosti paitansa kaula-aukkoa ylöspäin ja siihen töräytti. Ajatteli kai ettei niin väliä kun "hullun" kanssa kahdestaan. :D

Meillä on ollut sama psykiatri. Tai sitten tuo on niillä yleinen tapa.

Sellainen amerikanlihava nainen? Hänellä myös viehättävä tapa hölöttää tauotta koko vastaanoton ajan niin, ettei potilas saa suunvuoroa. Välillä luin aika ihmetyksellä lausuntoja, että mikä minua hänen mielestään vaivaa. Kun joutui raukka kauken keksimään päästään, kun ei ikinä antanut minun puhua mitään.

Luojan kiitos olen nykyään kutakuinkin järjissäni. Hoidosta huolimatta.

Vierailija
185/206 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~mitä eikö kiinnosta aihe~

Vierailija
186/206 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini, joka nyt onkin nyt juuri menettänyt oikeutensa toimia lääkäronä toistaiseksi mielenterveydellisistä syistä. Toimi kauan lääkärinä, vaikka oli erittäin harhainen. Siitä tehtiin lukuisia kanteluita. Lääkäreinä on täysin hullujakin! Kannattaa se aina muistaa.

&niin useinkin onneksi on kaveri lääkäreitä bestiksinä£

187/206 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniaisissa oli vielä pari vuotta sitten Eiran sairaalan sivulääkäriasema. Olin juhannuksen maissa siellä käymässä, kun sisään tuli homssuinen, hyvin epäsiisti (haiseva) nainen tonttulakki päässä. Ajattelin, että psykiatrille menevä potilas.

Ei ollut, vaan neurologi, jolle minulla oli aika.

Oli ihan seko vastaanotolla.

Vierailija
188/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisellani oli tullut vähän osumaa päähänkun oli säätiön juhlissa mettässä lähdin kaveriksi läheiseen tk vastaanotolle n.klo 6 aamu oltiin selvitty vähä niinku tutunkauppaa suoraan vähä sivummalle odotte

Lemaan yhtäkkiä syöksyi vanhus yövaatteissa kovasti kiroili murisi kuin katti juoksenteli edestakaisin vilkkaasti huoneesta toiseen paukutteli ovia oli selvästi sekava sitte me jo päästiinvastaanotolle turisemaan kaverin pääkorjattin huolella mutta jäi kuitenkin vaivaamaan se mummo joten kysäisin että onkohan vuodeosastolta lähtenyt mummo karkuun niin tää puolituttu asiantuntija hörähti nauruun kertoi mummohan on talon perhe ja seksi lääkäri jää usein yöksi aamulla sitte tekee rästejä yövaatteet saattaa olla koko päivän päällä jäi kyllä mieleen jotain outoa siinä oli

Vierailija
189/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30v ja ja  raskaana kun  menin näyttämään kipeää  kurkkua vanhemmalle naislääkärille, tämä läsytti kuin  mikäkin tarhatäti ja käytti toistuvasti ilmaisua "kultapieni" :D

Vierailija
190/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut viisi päivää kuumeessa ja veljen häät olivat tulossa seuraavana viikonloppuna. Alkoi hirvittää että mahdanko parantua ihan luomuna ennen sitä vai vaatisiko tauti antibiootteja. Varasin sitten ajan yksityiseltä lääkäriasemalta kun ajattelin että asialla ei kannata vaivata terveyskeskusta kun en ollut kuitenkaan ihan kauhean kipeä.

Selitin lääkärille asian ja asia ei tuntunut menevän hänelle lainkaan jakeluun. Hän vain kysyi että tarvitsenko todistuksen työnantajaa varten. Yritin selittää että en tarvitse todistuksia vaan haluaisin tulla terveeksi ennen seuraavaa viikonloppua joten olisi kiva tietää että mikä minua vaivaa ja vaatisiko se jotain lääkitystä.

Lääkäri ei edellenkään tuntunut ymmärtävän eikä oikein edes tutkinut minua eikä mitään kokeita otettu. Aika hämmentyneenä poistuin sitten satasen köyhempänä mutta en yhtään viisaampana.

Onneksi kuume hellitti juuri päivän ennen häitä joten loppu hyvin. 

Vierailija
191/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillereitä nauttii ja heti luomuna raskaaksi siisei tarvi munia laittaahautomoon sittekö inseminaatio hoidettuun kohtuun ja tehokkaat munat kypsyy munasarjoissa onpa kumma keksintö ylipäätään outo coktaili eikö ehkäisytabletti estä raskauksia en ole perehtynyt kuin luomu raskauksien mekanismeihin

Vierailija
192/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan kiva kokemus venäläislääkäristä eli kun kävin valittamassa unettomuutta ja työpaikan ongelmia, niin käski juoda pullollisen punaviiniä ja määräsi unilääkettäkin. Sama lääkäri kirjoitti aina valtavia reseptejä "koko perheelle", esimerkiksi noita unilääkkeitä, kun mieskin niitä tarvitsi. 

Harmi että kaveri ei enää ole töissä terveysasemalla, oli kyllä hyvä lääkäri, uskoi potilasta. Nykyisin ei varmaan voisi määrätä Tenoxia tuolla tavalla, mutta eipä jääty koukkuun noihin miehen kanssa, vaihdoin työpaikkaa ja uniongelmat jäivät siihen. Enkä ole muuten sen jälkeen mennyt työpaikkoihin, missä näyttää olevan ilmapiiriongelmia. Pomolla on iso merkitys, tuostakin työpaikasta irtisanouduimme kaikki neljä pomon takia, ei viitsi hermojaan tuhlata turhuuteen.

Vierailija
193/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin terveysasemalla Helsingissä ja vastaanottava lääkäri oli eläinlääkäri. Hän kyllä opiskeli parhaillaan myös ihmislääkäriksi, mutta oli siis toistaiseksi pätevöitynyt eläinlääkäriksi. 😀

Vierailija
194/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä sain lähetteen endokrinologille, kun rinnoistani tuli puristaessa maitoa. Lääkäri, keski-ikäinen mies oli todella jännittynunyt jo puhetilanteessa, mutta siinä vaiheessa kun asetuin pöydälle ja riisuin hän meni aivan tolaltaan ja huiski vahingossa pöydältä metallisia tavaroita lattialle ja kädet vapisivat. Ilmeisesti nuoren ja nätin naisen rintojen tutkiminen jännitti niin paljon. Kyllä hän tutkimuksen teki ja itse yritin olla pokkana.

Olisin ymmärtänyt jos lääkäri olisi ollut nuori ja kokematon, mutta jäi mieleen kun oli jo vanhempi ja vielä erikoislääkäri.

Mitään vikaa ei minusta lopulta löydetty.

Vierailija
195/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrit, jotka ei kestä potilaita. Niin huonoja ettei mitään. Ei saa katsekontaktia, kirjaukset ylimielisiä, vääristyneitä ja puolustuskannalla.

Vierailija
196/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin terveysasemalla Helsingissä ja vastaanottava lääkäri oli eläinlääkäri. Hän kyllä opiskeli parhaillaan myös ihmislääkäriksi, mutta oli siis toistaiseksi pätevöitynyt eläinlääkäriksi. 😀

Tankki täyteen-sarjassa Sulo Vilen kysyi eläinlääkäriltä voisiko tämä katsoa vaimoakin. Näyttelijä Sylvi Salosen ilmeet oli mahtavia.

Vierailija
197/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä sain lähetteen endokrinologille, kun rinnoistani tuli puristaessa maitoa. Lääkäri, keski-ikäinen mies oli todella jännittynunyt jo puhetilanteessa, mutta siinä vaiheessa kun asetuin pöydälle ja riisuin hän meni aivan tolaltaan ja huiski vahingossa pöydältä metallisia tavaroita lattialle ja kädet vapisivat. Ilmeisesti nuoren ja nätin naisen rintojen tutkiminen jännitti niin paljon. Kyllä hän tutkimuksen teki ja itse yritin olla pokkana.

Olisin ymmärtänyt jos lääkäri olisi ollut nuori ja kokematon, mutta jäi mieleen kun oli jo vanhempi ja vielä erikoislääkäri.

Mitään vikaa ei minusta lopulta löydetty.

Nuorena eräs kaveripiirin harmiton epäkiinnostava mies käpäili nänniäni kun nukuin. Kaveruus loppui siihen.

Hänestä tuli lääkäri. Hänen nykyinen vaimonsa on lääkäri, ilmeisesti pienennyttänyt rintansa. Terveisiä Tampereelle.

Vierailija
198/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrit, jotka ei kestä potilaita. Niin huonoja ettei mitään. Ei saa katsekontaktia, kirjaukset ylimielisiä, vääristyneitä ja puolustuskannalla.

Ovat itse hulluja!

Vierailija
199/206 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se lääkäri, joka kesällä dokaili potilaitten kanssa ulkona. Oli töissä miten sattui ja koskaan sitä ei saanut kiinni. Äärimmäisen mukava ihminen, harmi että viina vei.Menetti ammattioikeutensa

Oli psykiatri. On jo edesmennyt. Mukava mies, mutta viina vei tosiaan. Pillereitä sai niin paljon kuin potilas halusi. Tästä tietenkin tuli ongelmia hänelle.

Vierailija
200/206 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen gynelogi joka katsoi syvälle silmiin huulet mutrullaan sihisi eikö siinä ollut jottain ihastuksen merkkejä nii olikko jo ilman vaatetusta ottiko näytteitä jos ei oli huolimaton ei vaan huomannu et näytit k..sormea evvk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi