Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin lääkäri jonka olet tavannut?

Vierailija
24.01.2015 |

Minun tapauksessani eräs terveyskeskuslääkäri, joka yrittää määrätä rauhoittavia joka ikiseen vaivaan ja naureskelee potilailleen.

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk-lääkäri joka ensiksi käski mun ottaa housut pois (kurkkukivun vuoksi olin siellä, enkä riisunut housuja) ja lopuksi sanoi kirjoittavansa mulle kuolintodistuksen kun saikkulappua tarvitsin.

Vierailija
202/206 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nii raskas työ takki on ku haavi se kerää koronat ohimennessäin oo kuulee tyytyväinen älä aina wenkoo oot ilikiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työterveyslääkäri, jolle menin pahojen ahdistusoireiden takia, hihitteli omituisesti välillä kun kerroin ongelmistani ja selitti mm. että monet feikkaavat mt-oireita, jotta saisivat ilmaista terapiaa. Vastaanoton lopuksi sanoi, että minun ei tarvitse koskaan enää nähdä häntä.  Koko istunto tuntui epäammattimaiselta ja loukkaavalta, koska oli vaikea myöntää itsellenikään, että oli mt-oireita. Harkitsin ilmoituksen tekemistä Valviralle jopa.

En tiedä mikä oli hänen ongelmansa, ei tuntunut ihan normaalilta suhtautumiselta.

Vierailija
204/206 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpeeksinvetää 'ei tarvitse koskaan nähdä teitä' ehkä hän oli ammattitaidoton ennustaja akka toivottavasti pääsit asianmukaiseen palveluun ja elämäsi kunnossa ♡

Vierailija
205/206 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkäri, jolla oli ilmeisesti alkava muistisairaus. Höpötteli samat asiat moneen kertaan, tutkimukset sentään teki vain kertaalleen. Aikaa kului varmaan kolme kertaa normaalin vastaanoton verran ja välillä mietin, että olenko piilokamerassa.

Vierailija
206/206 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslääkäri joka ei kyennyt katsomaan minua silmiin. Puhui joko silmät kiinni tai katsoio kattoon. Päivystyksessä tämä tapaus.

Mulla oli sama lääkäri ehkä. Pk kajaani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi