Oudoin lääkäri jonka olet tavannut?
Minun tapauksessani eräs terveyskeskuslääkäri, joka yrittää määrätä rauhoittavia joka ikiseen vaivaan ja naureskelee potilailleen.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Täällä pikku paikkakunnalla on yksi terveyskeskuslääkäri. Oikein pätevä sellainen n. 50 v nainen. Viitisen vuotta sitten menin hänen vastaanotolleen. Yhtäkkiä tämä nainen rupesi täysillä itkemään ja lopulta itkettiin yhdessä. Hänen äitinsä oli juuri kuollut. Se oli aika outoa nyt kun miettii, mun piti mennä sinne valittamaan vaivojani, mutta kävikin toisinpäin. Työpäivän jälkeen tämä lääkäri vielä soitti minulle ja kiitti minua että kuuntelin häntä ja pahoitteli omaa käytöstään. Jäi sitten sairaslomalle. Tää tapaus sinänsä todisti mulle joka on pitänyt aina lääkäreitä vähän ns. Parempina ihmisinä jotka kuvittelee itsestään liikoja, että ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat.. :)
₩ totta heitäkin kanssaihmisissä havainnut₩
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen? Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä. T. Sillon 20v
No nyt alapeukuttajat innostu. Jatketaan vielä sen verran että lääkäri itsekin myönsi ettei mun selkäkivun tutkimiseen tarvittu mitään gynekologisia tutkimuksia. Siksi alapeukkua, että moni gynekologinen vaiva kyllä tuntuu selkäkipuna. Ai hevosen selästä putoaminenkin kuten tässä tapauksessa? Nimenomaan sanoin että harrastuksessa aiheutunut tapaturma..
Miksi helvetissä menit lääkäriin kun kuitenkin omasta mielestäsi tiedät kaiken tarvittavan &josputoo hevosen selästä on todennäköistäett selkäkipu johtuu selästä mutta jos spakaattina maahaan siis jalat alaspain ja haara osuu maahan niin jalkojen välissä voimakas kipu
Selkä myös kipeä näillä ei varmaan kävele saahan sitä potilaskin mietiskellä arvovalta kysymys toisille lääkäreille
/quote]
Vierailija kirjoitti:
Yksi lääkäri kertoili aina henkimaailman juttuja, kertoi aistivansa ihmisten sielut ja henkiset aurat.
●ootko varma ettei ollut henkilääkäri tuttava mies kävi lääkärillä silmät pyöri päässä kädet heilu kuin ropellit katseli ylös päin hymisi aivain kuin kielillä olis puhunut ei katse tai puhe kontaktia mies lähti kotiin tyrmisteenä asia vaivas sen verran että kysäs sieltä onko ok osasivat kertoa että on kadonnut omehtoisesti●
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen?
Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä.
T. Sillon 20vEttei olisi meinannut tuseerausta? Tunnustellaan sormella sulkijalihaksen tonusta. Kuuluu jokaisen selkäpotilaan tutkimukseen.
•vammapotilaan jokaisen selkäpotilas epäilen•
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran näyttämään nyrjähtänyttä nilkkaani päivystykseen. Olin edeltävänä yönä vessasta tullessani astunut harhaan vanhan puutalon jyrkissä portaissa ja telonut nilkkani siinä rytäkässä. Lääkäri kysyi, missä olosuhteissa tapaturma oli tarkalleen ottaen tapahtunut. Vastasin olleeni erään yhdistyksen vuosikokouksessa meille viikonlopun ajaksi vuokratussa kaksikerroksisessa puutalossa (kuten olin ollutkin). Lääkäri lopetti kirjoittamisen, nojautui minua kohti kuin olisi puhunut pikkulapselle ja alkoi mölistä "HUU! Oliko siellä haaa-mu-ja? HUU!" En saanut sanottua mitään tuohon kieltämättä puun takaa tulleeseen reaktioon, johon lääkäri jatkoi ihan pokkana selittäen: "Tiedätsä hei mitä? Meillä on kans semmoinen yhdistys. Me kuule, me kuule käännetään viiksien kärjet ylöspäin, juodaan snapseja ja ulvotaan kuuta!"
Tässä vaiheessa aloin olla jo vähän peloissani ja mietin, että onko lääkäri jonkin aineen vaikutuksen alainen vai olenko ehkä piilokamerassa. Lääkäri sai lausuntonsa kuitenkin naputeltua loppuun ja...kävi ilmi, ettei hän saanut tulostettua sitä koneelta. Hän ei yksinkertaisesti osannut käyttää tulostinta. Lääkäri mutisi hämmentyneenä jotain epämääräistä, painui vastaanottohuoneen ovesta ulos ja palasi jonkin ajan kuluttua vastaanoton hoitajan kanssa huoneeseen. Hoitaja tulosti minulle lausunnon, koska lääkäri oli siinä vaiheessa jo sen verran hädissään, että olisi tuskin osannut käyttää printteriä ohjeistettunakaan.
Lausunto oli yllätyksekseni selkeästi ja asiallisesti muotoiltu eikä siinä ollut yhden yhtä lyöntivirhettä. Joka tapauksessa huokaisin helpotuksesta, ettei minun ole tuon käynnin jälkeen enää koskaan tarvinnut nähdä tätä kyseistä lääkäriä :D
⊙tarkalleen kaksi kerroksinen puutalon portaat joista ylä kerroksista kompastunut portaita alas ei siis hallin ylätasanteelta eteisaulaan ei ollut kuullut suden ulvontaa siinä vaiheessa eikä viiksiä ollut jonka lääkärin havaitsee voi kysyä onko ajettu pois mikä nyt hätänä ulvominen vai viikset portaat missä meni tilttiin▪︎
Asiaton lääkäri, mutta tilttasi varmaan, kun vastasit ohi kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Oudoin on ollut varmaan työtön venäläinen synnytyslääkäri, jonka tapasin harrastuksen merkeissä, en vastaanotolla. (Hän ei kuulemma ollut pätevä työskentelemään Suomessa lääkärinä.) Mainitsin ohimennen, että en tiedä miten harrastus tänään sujuu, kun hartiani on niin kipeä. Hän ilmoitti välittömästi: Siinä on virus!
Toisella tavalla outo, töykeä ja tuomitseva, oli paikallinen kuuluisuus, joka mennessäni opiskelijaterveydenhuoltoon uusimaan e-pillerireseptiä, alkoi julistaa minulle että minun pitää perustaa perhe. Myöhemmin tämä lääkäri oli jonkin aikaa itse tahdonvastaisessa hoidossa, enkä ihmettele yhtään.
Oisit uskonu vaan venäläistä lääkäriä. Ihossa voi olla monia viruksia, esim ruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatri, joka tuijotteli ympäri seiniä ja lopulta näytti nukahtavan/kuolevan istuvilteen silmät auki. :D Hoitaja vähä ravisteli hereille :D
Repesin..D
♤ihmiset väsyväisiä jos olit vaan niin loputtoman tylsä tarinoi keskenäs minä vaan unta palloon laitan hiski♤
Vierailija kirjoitti:
Olin 16-vuotiaana kilttinä ja hyvin seksuaalisesti kokemattomana lukiolaistyttönä terveyskeskuksen venäläisen yleislääkärin vastaanotolla pitkään jatkuneen kurkkukivun ja hengitystieongelmien vuoksi. Suostumatta katsomaan kurkkuuni setä alkoi vihaisena ja päättäväisenä paasata, että mulla on joku sukupuolitauti kurkussa (en tiedä mikä, tietääkö joku jonkun suun kautta tarttuvan sp-taudin johon oireet ois voineet liittyä...?). Ei auttanut vakuuttelut siitä että en todellakaan ollut koskaan edes suudellut ketään silloin saatika mitään elimiä suuhuni tunkenut. Ei sitten lopultakaan päästy siihen tutkimisvaiheeseen vaan sain lähetteen sukupuolitautitesteihin.
Kyllä tarttuu suuseksin kautta ja aiheuttaa lopulta kurkku- suusyövän.
Vierailija kirjoitti:
Moni lääkäri on vähän omituinen. Olen miettinyt, että vetääkö ne jotain nappeja vai onko potilaskunta aiheuttanut vuosien varrella muutaman mutterin löystymisen.
=
Mutterit vaan löystyy kukaan ei kiristä=eikä ymmärrä käydä välillä jäähyllä et jaksais palvella potilaita=
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gynekologi, jolle menin useamman vuoden lapsettomuuden jälkeen ajatuksella, että pääsisin lapsettomuustutkimuksiin. Lähdin vastaanotolta kourassani e-pilleriresepti.
No tehosiko pillerit? E-pillereitä käytetään lapsettomuuden hoitoon. Minullekin on määrätty ja sen jälkeen on syntynyt kaksi lasta luomuna. Teho perustuu siihen, että pillerit hoitavat kohdun limakalvon ja munasarjat kuntoon.
×kuinka kauan ne hoitaa niitä siinähän menee pillereiden lopettamisen jälkeen jonku aikaa ennenkuin hormonit taas normit ja raskaus mahdollinen en käsitä×
Mitä hittoa tälle ketjulle tapahtui?😮😂
Minulla oli jalkapohjaan noussut peukalonpään kokoinen kipeä patti joka hankaloitti kävelyä. Lääkäri käski ostaa puukengät ja kovertaa patin kohdalle kolo jotta ei haittaa kävelyä...
En tehnyt niin vaan menin toiselle lääkärille joka sitten avasi veitsellä patin ja sieltähän löytyi koteloitunut lasin palanen joka oli alkanut nousemaan ylös.
Missäköhän aineissa tämä yks kommentoija on...?
Ei oudoin, mutta kiinnitin huomioon yhteen, joka virnuili kollegoilleen, joiden tohelointia joutui seuraamaan ja korjaamaan. Olin siis potilaana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lääkärit eivät ole järjen jättiläisiä, korkeintaan tyhmyydessä.
Mulla oli vähän aikaa takaperin hirvittävät kivut keskellä rintaa niin lääkäri vaarnamo kehtas sanoo, että mä luulen kivut. Silloin mulle riitti. Poistuin huoneesta saman tien.
{ helpoin diagnoosi kun ei osaa muuta useimmiten löytyy mahdollisesti oikea ]
Vierailija kirjoitti:
Sekopäinen, vankilasta päässyt vaasalainen neurologi tutki ja käski ottaa kaikki paitsi kalsarit pois. Kun riisuin, hän hörähti nauramaan ja totesi "oletko sä syönyt jotain ihmisravinnoksi kelpaamatonta? Onneksi on lihavia nuoria miehiä täällä tai meiltä vois loppua työt." Hieman hämmästyin kyllä. Tälle on monet kerrat naurettu. Lääkärin tiedetään olevan hyvin outo, mutta silti tuo yllätti!
?vasara ilmeisesti vaasasta iltasanomien tieto?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa tälle ketjulle tapahtui?😮😂
Sairas otti ketjun haltuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 16-vuotiaana kilttinä ja hyvin seksuaalisesti kokemattomana lukiolaistyttönä terveyskeskuksen venäläisen yleislääkärin vastaanotolla pitkään jatkuneen kurkkukivun ja hengitystieongelmien vuoksi. Suostumatta katsomaan kurkkuuni setä alkoi vihaisena ja päättäväisenä paasata, että mulla on joku sukupuolitauti kurkussa (en tiedä mikä, tietääkö joku jonkun suun kautta tarttuvan sp-taudin johon oireet ois voineet liittyä...?). Ei auttanut vakuuttelut siitä että en todellakaan ollut koskaan edes suudellut ketään silloin saatika mitään elimiä suuhuni tunkenut. Ei sitten lopultakaan päästy siihen tutkimisvaiheeseen vaan sain lähetteen sukupuolitautitesteihin.
Kyllä tarttuu suuseksin kautta ja aiheuttaa lopulta kurkku- suusyövän.
Hän ei ollut ssuutellut eikä antanut kenenkään suukotella eikä päästänyt mitään elintä suuhunsa muuten epäilen että ihan syöpä tulisi kai ottivat näytteen suusta jos sitte syöpä on
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jalkapohjaan noussut peukalonpään kokoinen kipeä patti joka hankaloitti kävelyä. Lääkäri käski ostaa puukengät ja kovertaa patin kohdalle kolo jotta ei haittaa kävelyä...
En tehnyt niin vaan menin toiselle lääkärille joka sitten avasi veitsellä patin ja sieltähän löytyi koteloitunut lasin palanen joka oli alkanut nousemaan ylös.
*olisit mennyt luotettavalle lääkärille heti olis tullut vakava infektio *
Nukkumatti anestesoi häkäsektiossa usein uneen mutta ehtii vielä torua potilasta lihavuudesta vaikka itse huomattavan ylipainoinen