Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin lääkäri jonka olet tavannut?

Vierailija
24.01.2015 |

Minun tapauksessani eräs terveyskeskuslääkäri, joka yrittää määrätä rauhoittavia joka ikiseen vaivaan ja naureskelee potilailleen.

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaistaustainen lääkäri joka väitti mulle ettei jalkapöydällä ole muualla jänteitä kuin jalkapohjassa kun menin valittamaan kipeää jalkaani jolla ei voinut kävellä edes. Ramppasin saman lääkärin luona viikon kun mömmöt ei yhtään helpottanut eikä antanut sairaslomaa työstä (tarjoilija). Lopulta pisti mut röntgeniin ja soitti samana iltana että joo kyllä sulla on jännetulehdus jalassa ja aika paha. Kolme viikkoa lepoa + lisää mömmöjä.

Vierailija
82/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen?
Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä.
T. Sillon 20v
[/quote]
Alapeukku?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen gyne, joka hermostui kun aloin itkeä vastaanotolla. Kuulemma hänen löytämänsä vaiva ei ollut hengenvaarallinen joten ihan turhaa itkeä :D

Vierailija
84/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:43"]

Ihotautilääkäri jolla meni hermo minuun. Heitti ulos vastaanotolta.

[/quote]

Lol, oliko sama joka suuttui minulle kun en tuntenut hänen ikäistään minua itseäni 25 vuotta vanhempaa kaveriaan? Minun olisi kuulemma kannattanut kytätä lukiolaisena moista "saalista". Suuttui niin maan perkeleesti kun kysyin miksei aikuinen mies ollut sitten naista itselleen löytänyt jos oli muka hottis ja saalis. Ei ymmärtänyt millään että harva lukiolaistyttö haaveilisi isänsä ikäisestä miehestä.

Vierailija
85/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen?
Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä.
T. Sillon 20v
[/quote]
No nyt alapeukuttajat innostu. Jatketaan vielä sen verran että lääkäri itsekin myönsi ettei mun selkäkivun tutkimiseen tarvittu mitään gynekologisia tutkimuksia.

Vierailija
86/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:49"]

Toisella tavalla outo, töykeä ja tuomitseva, oli paikallinen kuuluisuus, joka mennessäni opiskelijaterveydenhuoltoon uusimaan e-pillerireseptiä, alkoi julistaa minulle että minun pitää perustaa perhe. Myöhemmin tämä lääkäri oli jonkin aikaa itse tahdonvastaisessa hoidossa, enkä ihmettele yhtään.

[/quote]

Turussa oli 80-luvulla YHTS:ssä töissä miesgynekologi, joka oli jonkin sortin uskovainen (helluntailainen? lestadiolainen?). Oli yleisesti tiedossa, että siltä ei kannata mennä kysymään aborttia, se ei olisi sitä antanut. Onneksi oli olemassa toinen gynekologi (nainen), joka aborttia tarvitseville sen luvan antoi.

Vierailija
87/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:01"]

Turussa oli 80-luvulla YHTS:ssä [/quote]

Niin, lyhenne on siis tietysti yy-tee-hoo-äs. Sorry, tuli näppihäiriö. :D

Vierailija
88/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin teininä matkapahoinvointia. Lääkärisetä laittoi lähetteen perusverikokeiden yhteydessä otettavaan raskaustestiin, koska pahoinvointiinhan ei voinut olla mikään muu syy. Tuntui vittuilulta ja samaan aikaan nauratti :D

Vierailija
89/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työterveyslääkäri oli todella kaunis, pätevä ja ystävällinen (harvinaisuus). Rampattiin hänen vastaanotolla välillä vähän heppoisistakin syistä. T. Mies 38v

Vierailija
90/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin peruskoulu ikäisenä lääkärintarkastuksessa, lääkäri puhui suomea vähän kehnosti ja kysyi minulta: onko sula kukautiset alkanu? En saanut selvää ja sitten se siinä useasti toisteli kunnes vihdoin tajusin ja purskahdin nauruun, lääkäriäkin rupes naurattamaam ja siellä huoneessa sit yhdessä hekotettiin :DDD

Vierailija
91/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikku paikkakunnalla on yksi terveyskeskuslääkäri. Oikein pätevä sellainen n. 50 v nainen. Viitisen vuotta sitten menin hänen vastaanotolleen. Yhtäkkiä tämä nainen rupesi täysillä itkemään ja lopulta itkettiin yhdessä. Hänen äitinsä oli juuri kuollut. Se oli aika outoa nyt kun miettii, mun piti mennä sinne valittamaan vaivojani, mutta kävikin toisinpäin. Työpäivän jälkeen tämä lääkäri vielä soitti minulle ja kiitti minua että kuuntelin häntä ja pahoitteli omaa käytöstään. Jäi sitten sairaslomalle. Tää tapaus sinänsä todisti mulle joka on pitänyt aina lääkäreitä vähän ns. Parempina ihmisinä jotka kuvittelee itsestään liikoja, että ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat.. :)

Vierailija
92/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen? Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä. T. Sillon 20v [/quote] No nyt alapeukuttajat innostu. Jatketaan vielä sen verran että lääkäri itsekin myönsi ettei mun selkäkivun tutkimiseen tarvittu mitään gynekologisia tutkimuksia.

[/quote]

Siksi alapeukkua, että moni gynekologinen vaiva kyllä tuntuu selkäkipuna.

Vierailija
93/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslääkäri, joka örisi kaikki kommenttinsa. Öörr-öörr. Siis ihan suomalainen mies nimestä ja naamasta päätellen. Tuli toosi luottavainen olo ammattitaitoonsa. Öörr-öörr.

Vierailija
94/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään lääkärin, joka joutui palkkamurhasta linnaan. Huumeet oli syynä. Kauhea tapaus jo silloin kuin toimi virassa.

Vierailija
95/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen? Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä. T. Sillon 20v [/quote] No nyt alapeukuttajat innostu. Jatketaan vielä sen verran että lääkäri itsekin myönsi ettei mun selkäkivun tutkimiseen tarvittu mitään gynekologisia tutkimuksia.

[/quote]

Siksi alapeukkua, että moni gynekologinen vaiva kyllä tuntuu selkäkipuna.
[/quote]
Ai hevosen selästä putoaminenkin kuten tässä tapauksessa? Nimenomaan sanoin että harrastuksessa aiheutunut tapaturma..

Vierailija
96/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä kävin kerran eräällä miesgynellä pikkupaikkakunnalla. Oli muutenkin vähän outo, mutta pisteenä iin päälle oli se, kun hyräili katseli alapäätä.

Vierailija
97/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kävin harrastuksessa saadun tapaturman takia päivystyksessä. Lääkäri alkoi kesken tutkimuksen kyselemään ehkäisystä ja yritti pakottaa minut gynekologiseen tutkimukseen, ei tietääkseni liity selkäkipuun tuo tutkiminen? Voin myöntää että tuossa vaiheessa annoin lääkärille aika jäätävästi takaisin ja kerroin mielipiteeni tutkimuksesta. Harmi ku ei oma kannassa näy tietoja tuosta käynnistä. T. Sillon 20v [/quote] No nyt alapeukuttajat innostu. Jatketaan vielä sen verran että lääkäri itsekin myönsi ettei mun selkäkivun tutkimiseen tarvittu mitään gynekologisia tutkimuksia. [/quote]   Siksi alapeukkua, että moni gynekologinen vaiva kyllä tuntuu selkäkipuna. [/quote] Ai hevosen selästä putoaminenkin kuten tässä tapauksessa? Nimenomaan sanoin että harrastuksessa aiheutunut tapaturma..

[/quote]

Hän on nyt poikkeuksellisesti siis kiinnittänyt huomiota myös mahdolliseen gynekologiseen vaivaan sen putoamistapaturman LISÄKSI. Pyrkinyt hoitamaan koko ihmistä. Eikö sitä yleensä peräänkuuluteta tälläkin palstalla?

Vierailija
98/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, ei ollut lääkäri vaan kätilö, kesken synnytyksen (supistukset pahimmassa vaiheessa) alkoi kysellä minulta silikonirinnoistani; missä otin ja mitä maksoi. Oli mielestäni vähän asiatonta tai ainakaan ei ollut paras hetki :)

Vierailija
99/206 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin erektiovaivojen vuoksi lääkärille, koska olin juuri aloittanut seurustelun ja oli suorituspaineita. Kuinka ollakaan, lääkärinä oli todella seksikäs, hoikka ja isorintainen nuori "kandi". Kun hän tutki vehkeitäni, minulla alkoi jöpöttää. Lääkäri vain tokaisi, että ei sinulla mitään erektiovaikeuksia ole.

Mies 43

Vierailija
100/206 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:02"]

Siis apua, oon itse lääkäri ja mielenkiinnosta luin, että minkälaisia kohtaamisia ihmiset pitää outoina. Mutta kyllä nää pääsi yllättämään minutkin oikein hyvin, ei ole onneksi kyseiset kollegat tulleet työelämässä vastaan!  

[/quote]

Olet luultavasti itsekin creepy. Niinhän lääkärit ovat vaikka toisin luulevat.

Joko luulette olevanne todella ammattitaitoisia (eli olette osaamattomia, kuuntelemattomia ettekä kykene vuorovaikutukseen) tai kuvittelette olevanne ihmisläheisiä lääkäreitä (eli olette maalaislääkärityyppisiä sekopäitä ja oksettavan tunkeilevia ja muka-tietäväisiä). 

Hyh. Lääkärit ovat aina oksettavia. Ja suurin osa on osaamattomia ja tyhmiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän