Mieheni suunnittelee eroa, koska en halua harrastaa seksiä hänen kanssaan
Mieheni suunnittelee eroavansa minusta, koska meillä ei ole ollut seksiä vuosiin. En halua koskea pitkällä tikullakaan mieheeni seksuaalisessa mielessä, mutta en myöskään halua erota. Mies on kätevä käsistään, hyvä tekemään remppaa ja korjaamaan autoa. On myös hyvä elättäjä. Miten estän eroaikeet?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että mies onkin käynyt hoitamassa jo tarpeensa jossain muualla. Näitä on.
Ja nyt haluaa siirtyä sinne muualle ihan pysyvästi, tai tuoda sen seksikumppaninsa asumaan kotiinsa.
Tässä tietenkin voisi olla vaihtoehto, että AP jäisi kotiapulaisen asemaan, ja tietenkin asuisi jatkossa eri huoneessa kuin mies. Mies toisi rakastajattarensa kotiinsa asumaan. Muille ihmisille voisi kertoa sen verran muunneltua totuutta, että tämä rakastajatar on kotiapulainen.
Mulla oli sama tilanne ja mies haki eroa. Nyt miehellä uusi nainen ja mä elän sinkkuna, vailla paineita seksistä, jota en halua. Win win.
Minä erosin avioliitosta samasta syystä kuin ap:n mies ja olen siis nainen. Mahtava mies, kätevä, tekevä, kiltti, huomioiva...
Mutta kymmenen vuotta ilman seksiä kohtuunuorella iällä, en jaksanut enempää. Hän sai kaikki mahdollisuudet ja ylikin mutta ei kiinnostanut. Eikä meillä ollut ikinä seksiä, edes alussa.
Nyt elänyt yksin pitkään, selvä aseksuaali eikä halua kuulemma uutta suhdetta. Oppi kerrasta että ei oo hänen juttunsa. Eikä ole homo, se olisi ollut itselleni jo helpotus. Itse uusissa naimisissa normaalisti halukkaan ja muutenkin yhtä hyvän miehen kanssa. Onni!
Seksittömyys suhteessa pidempään jatkuvana syö sen halukkaan itsetunnon ja elämänhalun. Kaikki ymmärrys ja voima täältä miehellesi! Annat mennä, jos välität.
Vierailija kirjoitti:
Olisin eronut jo vuosia sitten tuollaisesta harakasta.
Aivan oikein erotaan oli kyse miehestä tai naisesta jos pihtaa?Miksi kuollessa liitossa pitäisi elää?
Tästä oli juuri vastaava provo eilen toisin päin, että "mies" sanoi "jättävänsä naisen kun ei ole seksiä".
Molemmat on haukuttu tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä naisia on oikeasti olemassa vaikka täällä naiset ei sitä suostu myöntämään....
On varmasti, kyllä minä tämän voin myöntää. Se, että toivoisin tämän olevan epätotta ei siitä kuitenkaan valhetta tee. Kuvottaa koko asia ja tällaiset ihmiset. Kyllä miehiä ja naisia joka lähtöön riittää. Valitettavasti.
N30
Mikä tässä on kuvottavaa? Että jotkut ajattelee muutakin kuin alapäitä?
Seksi on varakkaiden juttu!