Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat seksikokemukset mökkireissuilta

Vierailija
09.11.2021 |

Nyt synkkänä vuodenaikana, kertokaas parhaimmat seksikokemukset mökkireissuilta. Onko harrastettu seksiä laiturilla, rantasaunassa, terassilla, kavereiden/pariskuntien kesken, jne.

Meillä on parhaimpia kokemuksia aurinkoisella terassilla rakastelu lintujen laulaessa sekä kun itse intouduttiin omiin touhuihin, kun kaveripariskunta oli aloittanut samat puuhat seinän takana. Oli kiihottavaa kuunnella heitä samalla kun itsekin teimme. Taisivat kuulla myös meidät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meren ulkoluodolla Juhannuksena hellepäivänä.  Katajien keskellä oli pieni muutaman nelion nurmikko läntti. Siihen pyyhkeet. Vaimo ratsasti päälläni, suvituuli viilensi paikkoja sopivasti, lokit kirkui ja maisemat oli täydellisiä. Muistan vieläkin kun katselin ja nautiskelin vaimon ratsastaessa itselleen orgasmin.  Kyllä lähti voimalla sen jälkeen vaimon pillun syövereihin. Aina alkaa panettamaan, kun tulee mieleen.

Vierailija
2/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin omalla hiekkarannalla helteessä alasti tuntui mahtavalta. Uutta kesää odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla mökillä ihan perusmeininkiä. Päivällä jos panettaa niin mentävä kylmään saunaan lasten takia.

Kaverin mökillä mentiin saunamökkiin vaimon kanssa, että saadaan omaa rauhaa. Varoitettiin kyllä että siellä ei nukkumisesta tule mitään jos saunaa lämmietty pitkälle yöhön. Ei kyllä meinannut tulla panemisestakaan mitään. Onneks oli järvi vieressä noin sai pestyä hiet pois.

Vierailija
4/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa joulu viikkon vietossa. Oli ihana kaksikerroksinen hirsimökki missä keskellä tupaa oli paksu kelo hirsi pystyssä tukemassa kattoa. Mieheni kiinnitti minut tuohon keloon kylpytakin vöillä, kiusoitteli nuolemalla ja sormettaen takkatulen räiskyessä ja lopulta nai minua useaan otteeseen. Kaipaan vieläkin tuota kelopökkelöä ja sitä tunnetta minkä siihen kiinnitettynä koin.

Vierailija
5/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kerta jo ennen naimisiin menoa kun vaimo oli vielä tyttöystävä ja asui kotonaan.  Oltiin elokuun kovilla helteillä 10 pv mökillä kaksistaan. Tyttöystävä kävi poikkeuksellisen kuumana ja naitiin joka ikinen päivä 2-3 kertaa päivässä. Alkoi itseltä loppua jo puhti, mutta kun olin aina kehunyt, että olen aina valmis kun hän haluaa niin sillä mentiin.  Toisekseen ei tulisi mieleenkään kieltäytyä pillusta.  En tiedä mistä moinen tuli tyttöysvälle. Oliko joku testi kuinka paljon haluan seksiä, vai oliko joku jäähyväisten aika ja halusi nauttia isosta niin kauan vielä kun sai??  2 viikkoa mökkireissusta hän halusikin eroja ja lähteä kavereiden kanssa bilettämään.  No minkäs sille voi, ei kun eteenpäin. Meni toiset 2vkoa ja hän halusi takaisin.  Ensin ajattelin, etten enää suostu kun oli uudetkin treffit sovittu. Mutta sitten hän sai minut houkuteltua heille kotiin. Asui siis vanhempiensa luona vielä.  Voi elämän kevät hänen himoaan ja kiimaa. Hän suorastaan söi minut kokonaan.  Pillu yritti repiä kaluni irti ja vetää sisäänsä.  En osannut ikipäivinä kuvitella, että jollain voi olla minua kohtaan noin valtava ikävä ja totaalinen omistamisen halu. Lukitsi kuin mustaleski pihteihin ja vei nirvanaan. Ei jäänyt epäselväksi halusiko minut kokonaan lopullisesti. 2vko tuosta ja olin kihloissa ennen kuin edes huomasin. Eikä ole tarvinnut katua, saati epäillä haluja tai rakkautta. Tuosta kulunut nyt jo 43v. 

Vierailija
6/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin mökille, laitettiin sauna lämpiämään, saunottiin, juotiin kaljat ja naitiin.

Vierailija
7/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkuaikoina oltiin puolison sukumökillä uutta vuotta vastaanottamassa kaveriporukalla. Muiden lähtiessä kauppaan, me jäimme tyttöystävän, nykyisen puolison, kanssa lämmittämään mökkiä. Heti muiden lähdettyä hypättiin makuupussien alle lempimään, tuosta vaan ilman että kumpikaan sanoi mitään. Ei ollut mitään erikoisempaa seksiä, mutta kiihkeä hetki oli. Toinen yhtä kiihkeä kerta oli kun armeijassa ollessani menin viikonloppuvapaalla käymään leirikeskuksessa, jossa tyttökaveri oli kurssia pitämässä. Siellä sitten pantiin kuumassa saunassa, kun ei muualla saatu rauhassa olla, ulkona oli liian kylmä talvella. Näistä on aikaa jo kolmattakymmentä vuotta, mutta muistan yhä sen kiiman. Lähes joka mökkireissulla pannaan nytkin, muttei ne kerrat oo niin mieleenpainuvia enää.

Vierailija
8/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme perheen  ja toisen parin kanssa hyvin monia kertoja eräällä vanhalla  mökillä, jossa oli vanha savusauna. Siellä savusaunassa monet kerrat vaimon kanssa sai olla rauhassa ja rakasteltiin ja oltiin aika nokisiakin joskus. Toinen pariskunta kuittaili nauraen aina siitä kun menimme sieltä pesulle, kun arvasi syyn.

Joskus lähdettiin siellä "lenkille" kahdestaan ja metsässä mättäällä tms otettiin pikaiset. Joskus kun  muut olivat aamulla vielä nukkumassa olimme saunakamarissa niin, että vaimo nojasi ikkunan edessä ruokapöytään ja otin hänet takaa. Samalla nähtiin verhon raosta oliko joku tulossa sinne eikä onneksi ikinä tullut.Sai rauhassa työnnellä ja laueta kumpikin.

Vierailija
9/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin vuoramökissä lapissa. Pieni mökki ja lapset nukkumassa. Hiljaa peiton alla vaimo sai ensin ratsastettua itselleen orgasmin, mutta itse en meinannut jostain syystä laueta ollenkaan. Yritettiin ensin minä päällä, mutta vaimo pelkäsi, että lapset herää. Sitten mentiin kylppäriin. Yleensä ei saa naida takaapäin, kun iso kaluni menee liian syvälle ja ei tunnu vaimosta hyvältä. Nyt kumminkin vaimo kumarsi kädet lattiaan ja tarjosi leveää päärynämuotoista pyllyä minua kohti.  Työnsin varoen kaluni tyveä myöten sisälle suuresti nauttien rivosta tarjonnasta. Sen jälkeen varoin edestakaisia liikkeitä ja satuttamasta ja vaan pyöritin vaimon takapuolta ja kalua syvällä pillussa pientä ympyrää.  Mälli lähti hitaasti hiipien jostain tooooosi syvältä selkäytimestä ja sitten kun tulin, meinasi lähteä taju ja polvet notkui.  Jäänyt lähtemättömästi mieleen. 

Vierailija
10/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapissa joulu viikkon vietossa. Oli ihana kaksikerroksinen hirsimökki missä keskellä tupaa oli paksu kelo hirsi pystyssä tukemassa kattoa. Mieheni kiinnitti minut tuohon keloon kylpytakin vöillä, kiusoitteli nuolemalla ja sormettaen takkatulen räiskyessä ja lopulta nai minua useaan otteeseen. Kaipaan vieläkin tuota kelopökkelöä ja sitä tunnetta minkä siihen kiinnitettynä koin.

Tämä että nainen haluaa tulla kiinnitetyksi jotenkin on melko yleistä ja itselläkin kokemus eräältä laskettelureissulta, jossa tutustuin erääseen naiseen. Oli tyttöporukalla liikkeellä, mutta muiden lähdettyä Rukalta päiväreissulle Pyhälle, hän pyysi minut mökkiinsä ja siellä sitten tahtoi tulla käsistään kiinnitetyksi parven kaiteeseen niin että seisoi alakerrassa kädet kattoa kohti ranteista parven kaiteeseen kiinnitettynä. Siinä sitten riisuin häneltä alaosan paljaaksi ja hoitelin parhaan osaamiseni mukaan. Kehui ihanimmaksi kokemukseksi ja kyllä tuo on jäänyt itsellekin mieleen erikoisena mökki kokemuksena.

Vierailija
11/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi mökkireissu jäänyt mieleen, vaikka ainahan mökillä naitu. Oltii taas vuoramöksissä ja nyt Tenon rannalla. Lopetin kalastuksen kun vaimo houkuttelin klo 23.00 saunaan. Ajattelin, että jos vaikka saisin paineita purettua reissussa. Teinit oli jo nukkumassa, tai menossa nukkumaan, joten ei oikein uskallettu naida saunassa. Mutta vaimo otti suihin. Katselin saunan  ikkunasta kun muut souteli lohta Tenolla ja kaluni souti samaan aikaan  vaimon suussa.  Ei tarvinnut epäillä kumpi soutaminen tuntui paremmalta. 

Vierailija
12/14 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin lankomiehen mökillä.  Vaimolle kävi harveri ja kihlasormus putosi perinteisen saunan lattianraosta saunan alle, siitä mistä vedet valui.  Vaimo siitä synkkänä ja mieli maassa.  Nukkumajärjestys oli sellainen, että lankomies nukkui perheineen päämökissä, vaimon siksi meidän juniorin kanssa pikkumökissä ja me vaimon kanssa teltassa.  Teltassa sitten lohduttelin vaimoani, hyväilin ja suutelin. Se johti lohtuseksiin ja naitiin molemmille orgasmit.  Menin sen jälkeen kus.elle ja takaisin telttaan tullessa kaluni seisoi yhä vaan. Yleensä itse ollut kuten vaimokin, vain kerran laukeava. No laskeudun alas ja työnnyin uudestaan vaimooni. Keinuimme siinä lähärissä kaluni pohjaan asti työnnettynä ties kuinka kauan, ajantaju katosi. Vähitellen tunsin kuinka vaimo alkoi kietoutua tiukasti ympärilleni ja selkä alkoin nousemaan kaarelle, kunnes voimakas orgasmi vyöryi yli.  Siinä vaiheessa liityin orgasmiin mukaan seilumme ja kehomme oli yhtä.  Jäänyt mieleen, kun oli poikkeuksellista, että molemmat saa vielä toisenkin kerran, mutta ilmeisesti oltiin niin liikuttuneessa tilassa.  Onneksi lankomies vielä löysi sormuksen jälkeenpäin. 

Vierailija
13/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskaretki Saariselällä, jossa olin kahden tyttöystäväni kanssa. Ensimmäisenä iltana tutustuttiin kahteen vaeltaja poikaan, jotka sitten pyysivät myöhemmin min6a tulemaan mökkiinsä iltapalalle. Menin sitten kylään heidän mökkiinsä ja asiat "tietenkin" etenivät seksin harrastamiseen. Menimme toisen miehen huoneeseen ja sain oikein kunnon kyydit, jonka jälkeen hän sanoi että voisin mennä "kylään" toiseen makkariin ja siellä sitten sain lisää kyytiä ja jälleen käskettiin käväisemään toisessa makkarissa.....

Näitä makkari kyläilyjä tuli sitten yön aikana tehtyä kolme kumpaankin. Seuraavana iltana olikin sitten ystäväni vuoro käydä "iltapalalla" ja sitten toisen, jonka jälkeen taas minä sain kutsun 😊. Näin me kaikki kolme kävimme kukin kaksi kertaa iltapalalla kaverusmiesten luona ja tästä onkin sitten riittänyt mukavaa muisteltavaa keskenämme vuosiksi. Voisin ottaa uusiksikin.

Vierailija
14/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskaretki Saariselällä, jossa olin kahden tyttöystäväni kanssa. 

Vautsi! Itseltäni ei ikinä tuo onnistuisi, kun alkaisivat nahistelemaan keskenään. Yhden kanssakin on työtä ja tuskaa välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä